Yerevan Perspectives International Music Festival
 
  • 15 հուլիսի . Վարդավառ կամ տոն Պայծառակերպության

    15 հուլիսի . Վարդավառ կամ տոն Պայծառակերպության

    15.07.2012| 19:37
    Տեր Հիսուս Քրիստոսը բազմաթիվ հրաշքներից հետո, նույնիսկ մեռելներին հարություն տալով, որ մարդիկ տեսնեն ու հավատան, մի արտասովոր հրաշք էլ կատարեց, որ տեղի ունեցավ Թաբոր լեռան վրա։
  • «Սա ձեր Մեսիայի Արյո՛ւնն է...»

    «Սա ձեր Մեսիայի Արյո՛ւնն է...»

    10.07.2012| 11:47
    Թերևս մեր տեսած ու լսած կամ իմացած ամենախորհրդավոր նյութն է կենդանի արյունը, որի առատ տեսքից շատերը նույնիսկ ուշաթափվում են կամ հոգու մեծ անհանգստություն և անբացատրելի խռովք են ապրում, մանավանդ մարդկային արյան տեսքից։ Նյութական տարրերից ամենախորախորհուրդի՝ արյան մասին դեռ շատ քիչ բան գիտենք, բայց արդեն իմացածի համար մեծ զարմանք ենք ապրում։
  • «Եհովայի վկաների»  կեղծ աստվածաշունչը

    «Եհովայի վկաների» կեղծ աստվածաշունչը

    03.07.2012| 11:34
    Մեր ազգի հոգևոր դաշտն աղանդակալել ու որոմ է բռնել։ Աղանդավորների մասին գրել ենք ու էլի պետք է գրենք, որովհետև դրանց դառնության արմատները դեռ շատ խոր են։
  • «Առե՛ք, կերե՛ք, այս է Իմ Մարմինը»

    «Առե՛ք, կերե՛ք, այս է Իմ Մարմինը»

    29.06.2012| 00:17
    Նախ փորձենք հասկանալ, թե ինչու է այս խորհուրդը հաղորդություն կոչվում։ Հնում այն կոչվում էր պատարագ, ապագայի համար այն կոչում ենք թոշակ, այսինքն` պաշար, որ մնում է հանդերձյալ կյանքի համար, իսկ ներկայի համար այն անվանում ենք հաղորդություն։
  • Հայրենասեր սուրբը

    Հայրենասեր սուրբը

    29.06.2012| 00:14
    Սրբերը նախ Աստծուն են սիրում, հետո մերձավորին. և սա` ըստ պատվիրանի։ Բայց կան սրբեր, ովքեր նաև մեծ ազգասիրություն ունեն` մերձավորին սիրելու աստիճանի, ու հաճախ էլ իրենց կյանքը կարող են զոհել հանուն այդ երեք սիրո։
  • Խոսքը, որին պիտի ծառայեր  այդ գիրը, երկնառաք էր

    Խոսքը, որին պիտի ծառայեր այդ գիրը, երկնառաք էր

    26.06.2012| 00:52
    Քրիստոնեության եկեղեցական պատմության մեջ թարգմանիչների սրբադասման հայոց օրինակը եզակի է։ Սովորաբար սրբադասվում են հոգևոր ակնառու սխրանքների արժանացած քրիստոնյաները, իսկ որ պարզապես թարգմանչական հմտության համար սրբադասվեն, դա չլսված նախադեպ է, բայց փաստ, որի կողքով պետք չէ անցնել, այլ քննել դրա պատճառն ու նպատակը։
  • Դժվար է փրկության  ճանապարհը և  արգելքներով պատած

    Դժվար է փրկության ճանապարհը և արգելքներով պատած

    22.06.2012| 12:25
    Ըստ Պողոս առաքյալի սահմանման` հավատքը չերևացող բաների ապացույցն է. այսինքն` այն, ինչ տեսնում ենք, այլևս կարիք չկա դրան հավատալու։ Մենք հավատում ենք, որ Աստված երբ ասաց. «Եղիցի լույս», ստեղծվեցին հրեղեն աներևույթ էակները` հրեշտակները։
  • «Բայց արդ, մնում են հավատ, հույս, սեր. սրանք` երեքը. և սրանցից մեծագույնը սերն է»

    «Բայց արդ, մնում են հավատ, հույս, սեր. սրանք` երեքը. և սրանցից մեծագույնը սերն է»

    19.06.2012| 00:27
    Աստված իմանալի ու բանական լույս է, և մեր միտքն էլ` որպես իմանալի ու բանական լույս, իր պատկերով ստեղծեց։ Եվ ինչպես աչքի լույսն առանց արեգակի լույսին խառնվելու չի կարող տեսնել իրեն շրջապատող աշխարհը, այնպես էլ մեր մտքի բանական լույսն առանց Աստծո իմացական լույսի չի կարող տեսնել երկնային աշխարհը։
  • «Որքան խոր չափով չափեմ  իմ հանցանքները, այդ նույն չափով  թողություն կստանամ Տիրոջից»

    «Որքան խոր չափով չափեմ իմ հանցանքները, այդ նույն չափով թողություն կստանամ Տիրոջից»

    15.06.2012| 00:23
    Այսաշխարհային զբաղումներով ծանրաբեռնված օրս վերջացավ։ Երեկո է։ Կամենում եմ թոթափել անցնող հոգսերի հիշողությունները, միտքս մաքրել մեղքի և հաճույքի պատրողական որոգայթներից, հաշտվել Արարչի հետ և հանգիստ խղճով անկողին մտնել։
  • «Պիտի սիրես քո Տեր Աստծուն  քո ամբողջ սրտով, քո ամբողջ մտքով,  քո ամբողջ հոգով ու զորությամբ»

    «Պիտի սիրես քո Տեր Աստծուն քո ամբողջ սրտով, քո ամբողջ մտքով, քո ամբողջ հոգով ու զորությամբ»

    15.06.2012| 00:20
    Ո՞Ւմ կողմից և ինչո՞ւ գոյացավ այս աշխարհը։ Մարդ արարածին դարեր շարունակ կեղեքել են այս հարցերը։ Դրանց պատասխանը տալիս է Աստվածաշունչը։ Աստված անէությունից ստեղծեց ամեն ինչ և նախախնամում է արարչությունը։