Ավարտվել է Ռուսական կայսրության, իսկ հետո՝ Խորհրդային Միության, ապա նաև՝ Ռուսաստանի Դաշնության վերջին 300-350 տարիների պատմությունը Հյուսիսային Կովկասում, Անդրկովկասում և Կենտրոնական Ասիայում՝ ասել է Մերձավոր Արևելքի ռուսական ինստիտուտի նախագահ Եվգենի Սատանովսկին։ «Այսօր մենք Արևմուտքի հետ մեծ պատերազմի կիզակետում ենք, որտեղ հարցի գինը ոչ թե այս կամ այն ռազմաբազան է՝ այս կամ այն պատմական տարածաշրջանում, այլ Ռուսաստանի գոյությունն է, գուցե և՝ ողջ աշխարհի գոյությունը»,- նշել է նա։                
 

«Լճա­շեն­ցի­նե­րի միա­վոր­ման» դռ­նե­րը բաց են բո­լոր լճա­շեն­ցի­նե­րի առջև

«Լճա­շեն­ցի­նե­րի միա­վոր­ման» դռ­նե­րը բաց են բո­լոր լճա­շեն­ցի­նե­րի առջև
23.06.2020 | 01:38
Գե­ղար­քու­նի­քի մար­զի Լճա­շեն գյու­ղի պատ­մու­թյու­նը սկիզբ է առ­նում վաղն­ջա­կան ժա­մա­նակ­նե­րից: Որ­պես բնա­կա­վայր սկզբ­նա­վոր­վել է մ.թ.ա. 4-րդ հա­զա­րա­մյա­կի վեր­ջին: Մ.թ.ա. 3-րդ հա­զա­րա­մյա­կի կե­սե­րին այն վե­րած­վել է ամ­րո­ցի: Հնա­գույն քա­ղաք-ամ­րո­ցի (միջ­նա­բեր­դով) պա­րիսպ­նե­րի մնա­ցորդ­նե­րը պահ­պան­վել են գյու­ղից 2 կմ հա­րավ և հա­րավ-արևելք, ու­նեն 3-4 մ, ո­րոշ տե­ղե­րում` 5-7 մ հաս­տու­թյուն: Հնա­գի­տա­կան պե­ղում­նե­րի և երկ­րա­բա­նա­կան ու­սում­նա­սի­րու­թյուն­նե­րի ժա­մա­նակ հայտ­նա­բեր­վել են 3-2-րդ հա­զա­րա­մյակ­նե­րի գտա­ծո­ներ:
Գյու­ղի արևե­լյան կող­մում` նա­խաու­րար­տա­կան բնա­կա­տե­ղիի մոտ, մեծ ու ան­տաշ քա­րա­ժայ­ռի վրա փո­րագր­ված է գյու­ղի մա­սին ա­ռա­ջին գրա­վոր հի­շա­տա­կու­մը` Ար­գիշ­տի Ա­ռա­ջի­նի մ.թ.ա. 776 թ. այս­տեղ թո­ղած սե­պա­գիր ար­ձա­նագ­րու­թյու­նը: Լճա­շե­նի հու­շար­ձա­նա­խում­բը, Իշ­տի­կու­նու հա­վա­քա­ծուն մեր նախ­նի­նե­րի, նա­խաու­րար­տա­կան և ու­րար­տա­կան հայ­կա­կան հա­րուստ մշա­կույ­թի պեր­ճա­խոս վկան են` լայ­նո­րեն հայտ­նի տար­բեր եր­կր­նե­րի գի­տա­կան շր­ջա­նակ­նե­րում:
Գյու­ղը վե­րա­կեն­դա­նա­ցել է 1928 թ., երբ հիմ­նա­վոր­վել են Մակ­վից, Դիա­դե­նից, Բա­յա­զե­տից գաղ­թած 58 հայ ըն­տա­նիք­ներ: Գյու­ղը կոչ­վել է Պոր­տակ, Օր­դակ­լու, Էր­դակ­լու, Օր­դաք­լու: 1946 թ. ապ­րի­լին գյուղն ան­վան­վել է Լճա­շեն: Այ­սօր գյու­ղա­ցի­նե­րը հիմ­նա­կա­նում զբաղ­վում են հո­ղա­գոր­ծու­թյամբ, ա­նաս­նա­պա­հու­թյամբ։ Իր ա­ռօ­րյա հոգ­սու­ցա­վից զատ լճա­շեն­ցին ապ­րում է նաև մշա­կու­թա­յին կյան­քով։ Հա­ճախ Լճա­շենն ան­վա­նում են «եր­գիչ­նե­րի գյուղ»՝ բնա­տուր ձայ­նով են օժտ­ված լճա­շեն­ցի մի շարք ըն­տա­նիք­ներ։ Լճա­շեն­ցի է Հա­յաս­տա­նի վաս­տա­կա­վոր ար­տիստ, եր­ջան­կա­հի­շա­տակ Րաֆ­ֆի Հով­հան­նի­սյա­նը, ում ա­նու­նով էլ 2018-ին ան­վա­նա­կոչ­վեց Լճա­շե­նի մշա­կույ­թի տու­նը:
Լճա­շեն­ցի­նե­րին սկ­սել է միա­վո­րել վեր­ջերս ստեղծ­ված «Լճա­շեն­ցի­նե­րի միա­վո­րում» ՀԿ-ն։ ՀԿ-ի նա­խա­գահ ՊԱ­ՊԻՆ ՄՈՒ­ՐԱ­ԴՅԱ­ՆԻ հետ զրու­ցում ենք ՀԿ-ի նպա­տակ­նե­րի մա­սին։
-Պա­րոն Մու­րա­դյան, ի՞նչ նպա­տակ­ներ է հե­տապն­դում կազ­մա­կեր­պու­թյու­նը։
-20 տա­րուց ա­վե­լի է՝ մշ­տա­պես չեմ բնակ­վում գյու­ղում, սա­կայն իմ ծնն­դա­վայրն իմ ու­շադ­րու­թյան կենտ­րո­նում է, նա­խորդ տա­րի­նե­րին պար­բե­րա­բար մի­ջո­ցա­ռում­ներ էինք կազ­մա­կեր­պում. մաս­նա­վո­րա­պես‚ 2015-ին Հա­յաս­տա­նի պատ­մու­թյան թան­գա­րա­նում գու­մար­վեց երևա­նաբ­նակ լճա­շեն­ցի­նե­րի անդ­րա­նիկ հա­մա­ժո­ղո­վը, ո­րին մաս­նակ­ցում էին կր­թու­թյան, գի­տու­թյան, ար­վես­տի, ա­ռող­ջա­պա­հու­թյան, գոր­ծա­րար բնա­գա­վա­ռի ե­րեք տաս­նյակ լճա­շեն­ցի­ներ: Հա­մա­ժո­ղո­վի ըն­թաց­քում ա­ռա­ջար­կու­թյուն­ներ հն­չե­ցին գյու­ղին վե­րա­բե­րող աշ­խա­տանք­նե­րը հա­մա­կար­գե­լու հա­մար ստեղ­ծել որևէ կազ­մա­կեր­պու­թյուն: Դրան հա­ջոր­դող տա­րի­նե­րին ևս, ո­րո­շա­կի աշ­խա­տանք­ներ ի­րա­կա­նաց­նե­լիս, նկատ­վում էր պաշ­տո­նա­կան կա­ռույց ու­նե­նա­լու անհ­րա­ժեշ­տու­թյու­նը. այս­պես հիմ­նե­ցինք «Լճա­շեն­ցի­նե­րի միա­վո­րում» ՀԿ-ն: Խոր­հր­դան­շա­կան է կազ­մա­կեր­պու­թյան տար­բե­րան­շա­նը, ո­րի վրա պատ­կեր­ված են Լճա­շե­նում գտն­վող կիկ­լո­պյան ամ­րոց­նե­րը, գյու­ղի վե­րաբ­նա­կեց­ման տա­րե­թի­վը՝ «1828», Ար­գիշ­տի Ա-ի սե­պա­գիր ար­ձա­նագ­րու­թյու­նը, աշ­խա­տան­քը խոր­հր­դան­շող հաս­կը, հետ­նա­մա­սի կա­պույտ գույ­նը խոր­հր­դան­շում է խա­ղա­ղու­թյուն և Սևա­նա լճի լա­զու­րը։ Տար­բե­րան­շա­նը եզ­րագծ­ված է ի­րար ձեռք բռ­նած մարդ­կան­ցով, ո­րը խոր­հր­դան­շում է աշ­խար­հաս­փյուռ լճա­շեն­ցի­նե­րի միաս­նու­թյու­նը: Հա­վա­տա­ցած ենք, որ հա­մա­տեղ աշ­խա­տան­քով այս խոր­հր­դան­շա­կան գա­ղա­փա­րը կվե­րած­վի ի­րա­կա­նու­թյան, և միաս­նա­բար, քայլ առ քայլ կյան­քի կկո­չենք մեր բո­լոր ծրագ­րե­րը: ՀԿ-ն պաշ­տո­նա­պես գրան­ցե­լուց մեկ ա­միս հե­տո հա­մա­վա­րա­կի պատ­ճա­ռով երկ­րում հայ­տա­րար­վեց ար­տա­կարգ դրու­թյուն, և աշ­խա­տանք­նե­րը հիմ­նա­կա­նում սկ­սե­ցինք ի­րա­կա­նաց­նել առ­ցանց ե­ղա­նա­կով:
-Ի՞նչ ծրագ­րեր ու­նի ՀԿ-ն, ով­քե՞ր են ան­դամ­նե­րը, միայն Հա­յաս­տա­նում բնակ­վող լճա­շեն­ցի­նե՞ր, թե՞ կան նաև Հա­յաս­տա­նից դուրս բնակ­վող­ներ, ո­րոնք ծա­գու­մով Լճա­շե­նից են։
-Նո­րաս­տեղծ ՀԿ-ի ծրագ­րե­րը բազ­մա­թիվ են ու բազ­մաբ­նույթ, սա­կայն ա­ռա­վել ա­ռար­կա­յա­կան ե­թե նշենք, օ­րեր ա­ռաջ տե­ղե­կա­ցանք, որ «Հա­յաս­տա­նի Հան­րա­պե­տու­թյան 2020 թվա­կա­նի պե­տա­կան բյու­ջեի մա­սին» ՀՀ օ­րեն­քով ՀՀ կր­թու­թյան, գի­տու­թյան, մշա­կույ­թի և սպոր­տի նա­խա­րա­րու­թյա­նը տրա­մադր­ված մր­ցու­թա­յին դրա­մաշ­նոր­հա­յին ծրագ­րե­րի շր­ջա­նակ­նե­րում մեր ներ­կա­յաց­րած «Լճա­շեն­ցի­նե­րը՝ Լճա­շե­նի մա­սին» ծրա­գիրն ար­ժա­նա­ցել է հանձ­նա­ժո­ղո­վի հա­վա­նու­թյա­նը: Այս ծրագ­րով ցան­կա­նում ենք հնա­րա­վո­րինս բա­րե­կար­գել Լճա­շե­նի Ա­շոտ Տեր-Գրի­գո­րյա­նի ան­վան միջ­նա­կարգ դպ­րո­ցի գրա­դա­րա­նը և այն դպ­րո­ցա­կան գրա­դա­րա­նից վե­րա­ծել կր­թամ­շա­կու­թա­յին և տե­ղե­կատ­վա­կան կենտ­րո­նի, որն էլ կծա­ռա­յի Լճա­շե­նի հա­զա­րա­մյա պատ­մամ­շա­կու­թա­յին ժա­ռան­գու­թյան հան­րահռ­չակ­մա­նը։ Այս հայ­րե­նան­վեր ա­ռա­քե­լու­թյու­նը նա­խա­տե­սում ենք ի­րա­կա­նաց­նել ե­րեք սերն­դի լճա­շեն­ցի­նե­րի փոխ­գոր­ծակ­ցու­թյամբ: Ա­վագ սերն­դի (գի­տու­թյան ու մշա­կույ­թի ո­լոր­տում աշ­խա­տող լճա­շեն­ցի գիտ­նա­կան­ներ), ե­րի­տա­սարդ սերն­դի (Լճա­շե­նի դպ­րո­ցի շր­ջա­նա­վարտ ու­սա­նող-պրակ­տի­կանտ­ներ), կրտ­սեր սերն­դի (Լճա­շե­նի դպ­րո­ցի ա­վագ դա­սա­րա­նի ա­շա­կերտ­ներ) հա­մա­տեղ աշ­խա­տան­քի ար­դյուն­քում մար­զա­յին «Գե­ղա­մա» հե­ռուս­տաըն­կե­րու­թյան և հա­մա­ցան­ցի մի­ջո­ցով մար­դիկ կծա­նո­թա­նան մեր հայ­րե­նի գյու­ղի անկ­րկ­նե­լի ար­ժեք­նե­րին: Ան­շուշտ, ՀԿ-ի ան­դամ­նե­րը և՛ Լճա­շե­նում բնակ­վող մեր հա­մա­գյու­ղա­ցի­ներն են, և՛ Հա­յաս­տա­նում ու սփյուռ­քում գտն­վող լճա­շեն­ցի­նե­րը։ Ու­րա­խա­լի էր, որ հատ­կա­պես վեր­ջին ա­միս­նե­րին տաս­նյակ նա­մակ­ներ ենք ստա­նում ար­տա­սահ­մա­նում բնակ­վող մեր հայ­րե­նա­կից­նե­րից։ Այս­պի­սով, «Լճա­շեն­ցի­նե­րի միա­վո­րում» ՀԿ-ի ան­դամ կա­րող է դառ­նալ յու­րա­քան­չյուր ոք, ով ի­րեն հա­մա­րում է լճա­շեն­ցի և պատ­րաս­տա­կամ է մեր թի­մի հետ հա­մա­գոր­ծակ­ցե­լու։ Նշենք, որ բա­վա­կա­նին ակ­տիվ գոր­ծարկ­վում են «Լճա­շեն­ցի­նե­րի միա­վո­րում» և «Լճա­շեն­ցի­ներ» ֆեյս­բու­քյան է­ջե­րը, հատ­կա­պես ար­տա­կարգ դրու­թյան օ­րե­րին մենք աշ­խա­տում ենք առ­ցանց ե­ղա­նա­կով: Կազ­մա­կեր­պում ենք տա­րա­տե­սակ խաղ-մր­ցույթ­ներ, վիկ­տո­րի­նա­ներ՝ գյու­ղի գեր­դաս­տան­նե­րի, բար­բա­ռի, հան­դա­մա­սե­րի վե­րա­բե­րյալ, ին­պես նաև ռետ­րո լու­սան­կար­նե­րի ցու­ցադ­րու­թյուն հա­մա­ցան­ցում՝ այս կերպ փոր­ձե­լով մարդ­կանց կապն ա­վե­լի սեր­տաց­նել ծնն­դա­վայ­րի հետ։
-Գյու­ղը չու­նի ե­կե­ղե­ցի։ Կա՞ն ծրագ­րեր կա­ռու­ցե­լու։
-Թե­պետ մեր գյու­ղը հայտ­նի է իր հոգևոր ու պատ­մամ­շա­կու­թա­յին կո­թող­նե­րով, սա­կայն, ցա­վոք, ճիշտ նկա­տե­ցիք` չու­նենք գոր­ծող ե­կե­ղե­ցի: Տաս­նա­մյակ­ներ շա­րու­նակ լճա­շեն­ցի­նե­րիս բաղ­ձա­լի ցան­կու­թյունն է գյու­ղում ե­կե­ղե­ցի ու­նե­նա­լը: Այս կա­պակ­ցու­թյամբ տա­րի­ներ շա­րու­նակ կա­տար­վել են ո­րո­շա­կի աշ­խա­տանք­ներ: Շատ էինք ցան­կա­նում վե­րա­կա­ռու­ցել գյու­ղի կենտ­րո­նում գտն­վող 7-րդ դա­րի Սուրբ Հռիփ­սի­մե ե­կե­ղե­ցին, սա­կայն դա տեխ­նի­կա­պես հնա­րա­վոր չէ: Բազ­մա­դա­րյա այս ե­կե­ղե­ցու վե­րա­կա­ռու­ցու­մը մե­ծա­պես կվ­նա­սի շր­ջա­կա գե­րեզ­մա­նո­ցին, այդ պատ­ճա­ռով էլ գյու­ղա­պե­տա­րա­նի նա­խա­ձեռ­նու­թյամբ 2013-ին Գե­ղար­քու­նյաց թե­մի նախ­կին ա­ռաջ­նորդ տեր Մար­կոս ե­պիս­կո­պոս Հով­հան­նի­սյա­նի ձե­ռամբ տե­ղի ու­նե­ցավ նոր Սուրբ Աստ­վա­ծա­ծին ե­կե­ղե­ցու հիմ­նար­կե­քը: Սա­կայն կարճ ժա­մա­նակ անց դա­դա­րեց­վեց ե­կե­ղե­ցու շի­նա­րա­րու­թյու­նը: Այս հար­ցի վե­րա­բե­րյալ պար­բե­րա­բար զրու­ցել ենք Լճա­շե­նի գյու­ղա­պե­տի հետ: Նույ­նիսկ դի­մել եմ Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. Գա­րե­գին Բ Ա­մե­նայն Հա­յոց Կա­թո­ղի­կո­սին, ո­րից հե­տո ե­կե­ղե­ցու նա­խագ­ծի վե­րա­բե­րյալ քն­նար­կում­ներ ենք ու­նե­ցել Մայր Ա­թոռ Սուրբ Էջ­միած­նի ճար­տա­րա­պե­տա­կան բաժ­նում: Այժմ էլ պար­բե­րա­բար և հետևո­ղա­կան աշ­խա­տանք­ներ ենք ի­րա­կա­նաց­նում Գե­ղար­քու­նյաց թե­մի ներ­կա­յիս ա­ռաջ­նոդ տեր Պարթև վար­դա­պետ Բար­սե­ղյա­նի հետ: Հայր սուր­բի ա­ռա­ջար­կով և օրհ­նու­թյամբ ստեղ­ծել ենք ե­կե­ղե­ցու շի­նա­րա­րա­կան աշ­խա­տանք­նե­րը հա­մա­կար­գող հան­ձնա­ժո­ղով: Այ­սու­հան­դերձ, մեր բո­լո­րի նվի­րա­կան ե­րա­զանքն ի­րա­կա­նու­թյուն դարձ­նե­լու և Լճա­շե­նում ա­ղո­թա­տե­ղի ու­նե­նա­լու հա­մար անհ­րա­ժեշտ են հա­մա­պա­տաս­խան ֆի­նան­սա­կան մի­ջոց­ներ: Նա­խա­տե­սում ենք Սփյուռ­քում բնակ­վող լճա­շեն­ցի եր­գիչ­նե­րի մաս­նակ­ցու­թյամբ ար­տերկ­րի հայ հա­մայ­նք­նե­րում կազ­մա­կեր­պել բա­րե­գոր­ծա­կան հա­մերգ­ներ, ո­րոն­ցից ստաց­ված հա­սույ­թը կհատ­կաց­վի Լճա­շե­նի Սուրբ Աստ­վա­ծա­ծին կի­սա­կա­ռույց ե­կե­ղե­ցու շի­նա­րա­րու­թյա­նը։ Այս ծրա­գի­րը կյան­քի կո­չե­լու նպա­տա­կով պար­բե­րա­բար կա­պի մեջ ենք Սփյուռ­քում բնակ­վող լճա­շեն­ցի եր­գիչ-ե­րա­ժիշտ­նե­րի հետ, մաս­նա­վո­րա­պես, Հա­յաս­տա­նի վաս­տա­կա­վոր ար­տիստ Րաֆ­ֆի Հով­հան­նի­սյա­նի որ­դու` Ժո­ղովր­դա­կան եր­գիչ Ար­մեն Հով­հան­նի­սյա­նի (ԱՄՆ, Լոս Ան­ջե­լես), Լիո­նի օ­պե­րա­յի եր­գիչ Վա­ղի­նակ Վա­նի­կի Դավ­թյա­նի (Ֆրան­սիա, Լիոն), ման­կա­վար­ժա­կան գի­տու­թյուն­նե­րի դոկ­տոր, պրո­ֆե­սոր, ՅՈՒ­ՆԵՍ­ԿՕ-ի «Ժպի­տի շքան­շա­նա­կիր» Ա­շոտ Տեր-Գրի­գո­րյա­նի թոռ­նու­հու` դաշ­նա­կա­հա­րու­հի Ծո­վի­նար Սուֆ­լյա­նի (Շվեյ­ցա­րիա, Լյու­ցեռն), Նո­վո­սի­բիրս­կի օ­պե­րա­յի և բա­լե­տի պե­տա­կան ա­կա­դե­միա­կան թատ­րո­նում հրա­վի­րյալ սո­լիստ Սեր­գեյ Ստե­փա­նյա­նի հետ:
-Գյու­ղի տա­րած­քում կան սր­բա­տե­ղի­ներ, դրանց վե­րա­կան­գն­ման կամ բա­րե­կարգ­ման ուղ­ղու­թյամբ ի՞նչ է ար­վում։
-Մեր գյու­ղը հա­մար­վում է թան­գա­րան բաց եր­կն­քի տակ, և մեզ բա­ժին հա­սած մշա­կու­թա­յին ժա­ռան­գու­թյա­նը պետք է վե­րա­բեր­վենք ա­մե­նայն հար­գան­քով ու հո­գա­տա­րու­թյամբ: Պար­բե­րա­բար շա­բա­թօ­րյակ­ներ ենք ի­րա­կա­նաց­նում 7-րդ դա­րի Սուրբ Հռիփ­սի­մե խո­նարհ­ված ե­կե­ղե­ցու տա­րած­քում: Օ­րեր ա­ռաջ գյու­ղի մի խումբ ե­րի­տա­սարդ­ներ սե­փա­կան նա­խա­ձեռ­նու­թյամբ վե­րա­նո­րոգ­ման աշ­խա­տանք­ներ են ի­րա­կա­նաց­րել «Սա­րի Սուրբ» կոչ­վող սր­բա­վայ­րում, և ի­րենց պատ­րաս­տա­կա­մու­թյու­նը հայտ­նել ներգ­րավ­վե­լու նաև «Լճա­շեն­ցի­նե­րի միա­վո­րում» ՀԿ-ի ի­րա­կա­նաց­նե­լիք ծրագ­րե­րում: Ես շնոր­հա­կալ եմ գյու­ղում և գյու­ղից դուրս բնակ­վող բո­լոր լճա­շեն­ցի­նե­րին, ո­րոնց սր­տա­ցավ պատ­րաս­տա­կա­մու­թյու­նը մեզ ուժ և ոգևո­րու­թյուն են հա­ղոր­դում:
-Պա­տա­նի­նե­րի, ե­րի­տա­սարդ­նե­րի հա­մար ժա­ման­ցի ծրագ­րեր ի­րա­կա­նաց­վու՞մ են։
-ՈՒ­րա­խա­լին այն է, որ հա­ճախ հե­տաքր­քիր ու ինք­նա­տիպ նա­խա­ձեռ­նու­թյուն­ներ ա­ռա­ջար­կում են հենց ի­րենք՝ ե­րի­տա­սարդ­նե­րը, իսկ մենք փոր­ձում ենք ո­րո­շա­կի ծրագ­րեր ի­րա­կա­նաց­նել ըստ թի­րա­խա­յին խմ­բե­րի: Բու­հեր ըն­դուն­վել ցան­կա­ցող դի­մորդ­նե­րը, ու­սա­նող­նե­րի կամ այլ բնա­գա­վա­ռում աշ­խա­տող լճա­շեն­ցի ե­րի­տա­սարդ­նե­րը մշ­տա­պես կա­պի մեջ են մեզ հետ: Մեր ա­ռաջ­նա­յին ու հիմ­նա­կան նպա­տակ­նե­րից մե­կը հենց գյու­ղում ե­րի­տա­սարդ­նե­րի զբաղ­վա­ծու­թյան հար­ցը կար­գա­վո­րելն է: Կար­ծում եմ՝ մո­տի­վա­ցիա­յի պա­կա­սից է, որ շա­տերն ի­րենց հե­տաք­րք­րու­թյուն­նե­րը դր­սում են ո­րո­նում: Մի քա­նի դրա­կան օ­րի­նա­կը բա­վա­կան է, որ մեզ­նից յու­րա­քան­չյու­րը գի­տակ­ցի` հենց իր տան բա­կում և իր ու­նե­ցած հնա­րա­վո­րու­թյուն­նե­րով կա­րե­լի է բա­րիք ստեղ­ծել: Այս ա­ռու­մով հա­մա­գոր­ծակ­ցում ենք հա­յաս­տա­նյան և մեր երկ­րում գոր­ծող մի­ջազ­գա­յին կազ­մա­կեր­պու­թյուն­նե­րի հետ: Մաս­նա­վո­րա­պես «Կա­նաչ ա­րա­հետ» ՀԿ-ի, ո­րը լայ­նա­ծա­վալ գոր­ծու­նեու­թյուն է ի­րա­կա­նաց­նում Հա­յաս­տա­նի գյու­ղա­կան հա­մայ­նք­նե­րում, և հա­վա­տա­ցած ենք` մեր նո­րաս­տեղծ ՀԿ-ի ու «Կա­նաչ ա­րա­հե­տի» հա­մա­գոր­ծակ­ցու­թյան ար­դյուն­քում Լճա­շե­նում ևս ար­դյու­նա­վետ ծրագ­րեր կի­րա­կա­նաց­նենք:
-Գյուղն ու­նի հա­րուստ պատ­մու­թյուն, այն ինչ-որ կերպ ներ­կա­յաց­վա՞ծ է հա­մայն­քում։
-ՀՀ կա­ռա­վա­րու­թյան կող­մից ի­րա­կա­նաց­վող սուբ­վեն­ցիոն ծրագ­րի շր­ջա­նակ­նե­րում ա­ռա­ջի­կա­յում գյու­ղում բաց­վե­լու է հնա­գի­տա­կան թան­գա­րան, և ինչ­պես նշե­ցի, ՀՀ կր­թու­թյան, գի­տու­թյան, մշա­կույ­թի և սպոր­տի նա­խա­րա­րու­թյան դրա­մաշ­նոր­հի շր­ջա­նա­կում մեր ՀԿ-ն ի­րա­կա­նաց­նե­լու է Լճա­շե­նի պատ­մամ­շա­կու­թա­յին ժա­ռան­գու­թյան հան­րահռ­չակ­ման ծրա­գիր, ո­րի ա­վար­տից հե­տո պատ­րաստ­ված պաս­տառ­նե­րը, ալ­բոմ­նե­րը, QR կո­դով բա­ցիկ­նե­րը, տե­սա­նյու­թերն ու այլ անհ­րա­ժեշտ նյու­թեր տրա­մադ­րե­լու ենք Լճա­շե­նի նո­րա­բաց թան­գա­րա­նին: Նաև հնա­րա­վո­րինս կփոր­ձենք գյու­ղա­ցի­նե­րի շր­ջա­նում մո­տի­վա­ցիոն աշ­խա­տանք­ներ ի­րա­կա­նաց­նել, որ­պես­զի ի­րենց բնա­կա­րան­նե­րում ու­նե­ցած հնա­գի­տա­կան նյու­թե­րը նվի­րա­բե­րեն հայ­րե­նի գյու­ղի թան­գա­րա­նին:


Զրու­ցեց Լի­լիթ ԳՐԻ­ԳՈ­ՐՅԱ­ՆԸ

Դիտվել է՝ 35623

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ