Ավարտվել է Ռուսական կայսրության, իսկ հետո՝ Խորհրդային Միության, ապա նաև՝ Ռուսաստանի Դաշնության վերջին 300-350 տարիների պատմությունը Հյուսիսային Կովկասում, Անդրկովկասում և Կենտրոնական Ասիայում՝ ասել է Մերձավոր Արևելքի ռուսական ինստիտուտի նախագահ Եվգենի Սատանովսկին։ «Այսօր մենք Արևմուտքի հետ մեծ պատերազմի կիզակետում ենք, որտեղ հարցի գինը ոչ թե այս կամ այն ռազմաբազան է՝ այս կամ այն պատմական տարածաշրջանում, այլ Ռուսաստանի գոյությունն է, գուցե և՝ ողջ աշխարհի գոյությունը»,- նշել է նա։                
 

«Մտայնությունը, թե ծառայողական մեքենան յուրահատուկ «ստատուս» է, պետք է արմատախիլ արվի»

«Մտայնությունը, թե ծառայողական մեքենան յուրահատուկ «ստատուս» է, պետք է արմատախիլ արվի»
12.07.2019 | 01:42

Կառավարության կառուցվածքի փոփոխություններից հետո ենթադրվող կրճատումների, Հայաստանի սոցիալ-տնտեսական ներկա իրավիճակի, ծառայողական ավտոմեքենաների «կրճատման» ու հարակից այլ հարցերի շուրջ «Իրատեսը» զրուցել է ԱԺ «Իմ քայլը» խորհրդարանական խմբակցության պատգամավոր, առողջապահության և սոցիալական հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամ ԱՐՄԱՆ ԲՈՇՅԱՆԻ հետ:


-Կառավարության կառուցվածքի փոփոխությունը, իշխանությունների բառապաշարով ասած, նաև օպտիմալացում էր ենթադրում: Նախարարություններից կրճատված աշխատակիցների սոցիալական խնդիրը լուծելու համար ի՞նչ է արել իշխանությունը:
-Երբ քննարկվում էր կառավարության կառուցվածքի փոփոխությունը, հենց սկզբից կառավարության հետ բաց երկխոսություն ենք ունեցել, որ կրճատումները զանգվածային չեն լինելու, հիմնականում վերաբերելու են կառավարող անձնակազմին, մասնավորապես՝ նախարարներին, փոխնախարարներին ու աշխատակազմի ղեկավարներին: Կառավարությունը մեզ հավաստիացրել է, որ այդ թիվը չի անցնելու 40-ը: Ժամանակն ու իրադարձությունները ցույց տվեցին, որ զանգվածային կրճատումներ, որպես այդպիսին, պետական ապարատում չեղան, և հուսով եմ, վստահ եմ, որ չեն էլ լինի:
-Հայաստանում տեղի ունեցած ներքաղաքական վերադասավորումներից անցել է մեկ տարի: Այս ընթացքում կառավարության կատարած աշխատանքը, ուղղված մարդկանց սոցիալական վիճակի բարելավմանը, բավարա՞ր եք համարում:
-Մեկ տարվա ընթացքում թոշակների, ճիշտ է, ոչ էական, բայց բարձրացում եղավ: Խոսքը միլիարդների մասին է, որովհետև եթե ուզում ենք 1000 դրամով բարձրացնել, իսկ թոշակառուների թիվը Հայաստանում մոտավորապես 500 հազար է, դա արդեն տարվա կտրվածքով մոտ 6 մլրդ դրամ է կազմում: Հաշմանդամության կարգ ունեցողներին տրվող թոշակները բարձրացել են, բժշկական հաստատություններում աշխատավարձի բարձրացում է եղել, զինվորականների աշխատավարձը նույնպես բարձրացել է, հավաքագրումներ են եղել: Տնտեսական վիճակը, իմ գնահատմամբ, բավարար է, իսկ կառավարության նախավերջին նիստի ժամանակ 12 մլն դրամ հատկացվեց առողջապահության նախարարությանը, ինչը կոնկրետ սոցիալական խնդիր կլուծի, ու քաղաքացին կարող է չանհանգստանալ իր անչափահաս երեխայի առողջության համար՝ գիտակցելով, որ այդ հոգսից ազատվում է ու փոքր-ինչ ավելի շատ ժամանակ ունի հավելյալ արդյունք ստեղծելու վրա: Այո, գաղտնիք չեմ բացահայտի` ասելով, որ Հայաստանի Հանրապետությունը ո՛չ Շվեյցարիա է, ո՛չ Սինգապուր, և մենք դեռ շատ գործ ունենք անելու բարեկեցիկ կյանքով ապրելու համար: Իսկ այդ աշխատանքը ոչ միայն կառավարությունը պետք է անի, այլև բոլորս: Բոլորս պետք է արձանագրենք, որ անելիք ունենք ու պարտավոր ենք հավելյալ արժեք ու տնտեսական գործոն ստեղծել, արարող լինել, տնտեսության մեջ ստեղծող լինել և այլն: Կառավարության դերը սոցիալական խնդիրների լուծումն ու սոցիալակսն խնդիրների համակարգումն է, խաղի արդար կանոնների պահպանումը:
-Այսինքն, կառավարության աշխատանքում թերացումներ չե՞ք նկատել:
-Թերացումներ, իհարկե, կան կառավարչական մասով, ու ազնիվ չի լինի պնդել, թե բացթողումներ չեն եղել, ուղղակի դրանք էական ու արմատական չեն:
-Հայաստանյան գրեթե բոլոր կառավարություններն էլ խոսել են «սինգապուրյան հրաշքի» մասին, ինչի մասն է կազմում, օրինակ, պետական ծառայողական մեքենաներից հրաժարվելը: Դրան զուգահեռ օրերս մամուլում հրապարկում եղավ, թե Հայաստանը շարունակում է «պադավատապետություն լինել»։ Դուք կո՞ղմ եք, որ ՀՀ բոլոր քաղաքացիները հավասարապես նույն պայմաններով երթևեկեն:
-Անձամբ ինձ համար շատ ավելի հաճելի է սեփական մեքենայով երթևեկելը, երբ ես եմ տնօրինում իմ շարժը: Դա ավելի հաճելի ու ավելի հարմարավետ է: Բայց պետք է հասկանանք, որ պետական բարձրաստիճան պաշտոնյաները, անկախ անձերից, ունեն յուրահատուկ աշխատանքային գրաֆիկ, ու մեքենայի կայանումը, ժամանակին տեղ հասնելը, մտավոր ծանրաբեռնվածությունը և այլ գործոններ իրապես խնդիրներ են ստեղծում: Կան պաշտոնյաներ, որոնց համար անհրաժեշտություն է ծառայողական մեքենան աշխատանքն առավել օպերատիվ կազմակերպելու առումով: Ես հասկանում եմ նաև ձեր հարցի ենթատեքստը, այո, մշակույթն ու մտայնությունը, որ նախկինում վարորդը դիտարկվել է որպես յուրահատուկ «ստատուս», պետք է կոտրենք:
-Ինչո՞ւ նախկինում, հիմա այդպես չի՞ ընկալվում:
-Եթե ընկալվում է, ապա պետք է արմատախիլ արվի, որովհետև դա ոչ մի բան չի նշանակում: Ծառայողական մեքենան ընդամենն աշխատանքն օպերատիվ կազմակերպելու ևս մեկ հնարավորություն է` տրամադրված Հայաստանի հարկատուի հաշվին:


Զրուցեց Սևակ ՎԱՐԴՈՒՄՅԱՆԸ

Հ.Գ. Կառավարության երեկվա օրակարգում ընդգրկված էր նախագիծ, ըստ որի՝ տեսչական մարմինների ղեկավարներին նույնպես ծառայողական ավտոմեքենաներ են տրամադրվելու` ընդհանուր առմամբ 91 ավտոմեքենա: Նախագիծը, սակայն, որոշ պատգամավորների և կառավարության անդամների կողմից քննադատության արժանանալուց հետո հանվել է գործադիրի օրակարգից, ինչը չի ենթադրում, թե այն կրկին օրակարգային չի դառնա` գաղտնի կամ չզեկուցվող նախագծի տեսքով:

Դիտվել է՝ 5046

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ