Ավարտվել է Ռուսական կայսրության, իսկ հետո՝ Խորհրդային Միության, ապա նաև՝ Ռուսաստանի Դաշնության վերջին 300-350 տարիների պատմությունը Հյուսիսային Կովկասում, Անդրկովկասում և Կենտրոնական Ասիայում՝ ասել է Մերձավոր Արևելքի ռուսական ինստիտուտի նախագահ Եվգենի Սատանովսկին։ «Այսօր մենք Արևմուտքի հետ մեծ պատերազմի կիզակետում ենք, որտեղ հարցի գինը ոչ թե այս կամ այն ռազմաբազան է՝ այս կամ այն պատմական տարածաշրջանում, այլ Ռուսաստանի գոյությունն է, գուցե և՝ ողջ աշխարհի գոյությունը»,- նշել է նա։                
 

Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը համերգաշրջանը կավարտի Վերդիի «Օթելլո» օպերայով

Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը համերգաշրջանը կավարտի Վերդիի «Օթելլո» օպերայով
23.07.2019 | 14:35

Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը (ՀԱՖՆ) 2018-19թթ համերգաշրջանը կավարտի Վերդիի «Օթելլո» օպերայի համերգային կատարմամբ: Գլխավոր դերերում հանդես կգան միջազգային մեծ համբավ ունեցող մեր հայրենակիցները՝ Արսեն Սողոմոնյանը (Օթելլո), Հրաչուհի Բասենցը (Դեզդեմոնա): Յագոյի դերերգով հանդես կգա Անտոն Զարաևը (Յագո, Ռուսաստան):

Հուլիսի 29-ին Արամ Խաչատրյան համերգասրահի բեմից «Օթելլո» օպերան կհնչի Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի, Հայաստանի ազգային ակադեմիական երգչախմբի (գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր՝ Հովհաննես Չեքիջյան) և Երևանի ձայնի պահպանման վոկալ-երգչախմբային դպրոցի մանկական երգչախմբի կատարմամբ: Օպերան կղեկավարի ՀԱՖՆ գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Էդուարդ Թոփչյանը: Մյուս դերերգերում հանդես կգան Պերճ Քարազյանը (տենոր, Կասիո), Նարինե Անանիկյանը (մեցցո սոպրանո, Էմիլիա), Հայկ Թոնգուրյանը (տենոր, Ռոդերիգո), Հովհաննես Ներսեսյանը (բաս, Լոդովիկո), Աշոտ Ղանթարջյանը (բարիտոն, Մոնտանո):

«Օթելլո» օպերայում հանդիպել են երկու հանճար՝ Շեքսպիրը և Վերդին, ինչի արդյունքն է երաժշտական թանկարժեք այս գանձը՝ գրված Շեքսպիրի համանուն երկի հիման վրա: «Օթելլո» օպերան համաշխարհային երաժշտական ժառանգության մեջ համարվում է լավագույններից, իսկ Վերդիի ստեղծագործությունների մեջ՝ ամենակատարյալներից: Վերդիի «Օթելլո»-ն Հայաստանում վերջին անգամ հնչել է 19 տարի առաջ՝ ՀԱՖՆ-ի կատարմամբ և Է. Թոփչյանի ղեկավարությամբ: Մեր օպերային թատրոնի բեմում «Օթելլո»-ն ներկայացվել է 1990-ականներին՝ Տիգրան Լևոնյանի բեմադրությամբ:

Օթելլոն տենորի համար անչափ դրամատիկ և մարտահրավերային դերերգ է: Արսեն Սողոմոնյանը վերջերս է այս դերի կատարմամբ փայլել Բեռլին ֆիլհարմոնիկի հետ՝ լեգենդար դիրիժոր Զուբին Մետայի ղեկավարությամբ և Ստանիսլավսկու և Նեմերովիչ Դանչենկոյի անվան օպերային թատրոնում՝ Անդրեյ Կոնչալովսկու շքեղ բեմադրության մեջ: Հայ հանդիսատեսը առիթ է ունեցել հիանալու Սողոմոնյանի հարուստ ձայնով և անչափ զգացմունքային կատարմամբ՝ անցյալ տարի Կանիոյի դերերգում (Լեոնկավալլո՝ «Պայացներ», դիրիժոր՝ Է. Թոփչյան): Գալիք թատերաշրջանում Սողոմոնյանը հանդես կգա ԱՄՆ-ում՝ Սիեթլի օպերայում՝ Կանիոյի դերերգով, Հռոմի օպերային թատրոնում՝ Կալաաֆի բարդագույն դերով, Իսրայելի ֆիլհարմոնիկի հետ՝ Օթելլոյով և Լոնդոնի ֆիլհարմոնիկի հետ՝ Վերդիի «Ռեքվիեմ»-ում:

Հրաչուհի Բասենցը նույնպես հաճախ է հանդես գալիս ՀԱՖՆ-ի և մաեստրո Թոփչյանի հետ: Վերջին տարիներին հանդես է եկել Միմիի դերերգով՝ «Բոհեմ» օպերայում, «Ամեն» էպիկական դրամայի մեջ, Նորին Սրբություն Ֆրանցիսկոս Պապի հայաստանյան այցին նվիրված համերգում: Հուլիսի 29-ին «Օթելլո»-ում կմարմնավորի Դեզդեմոնայի կերպարը: Բասենցը իր երաժշտական և դերասանական վարպետությամբ գրավել է աշխարհի լավագույն բեմերը: Միայն վերջին տարիներին նա Լոնդոնի թագավորական օպերայում (Քովենթ Գարդեն) հանդես է եկել Ադրիանա Լեկուվրերի (դիրիժոր՝ Դանիել Օրեն), Ամելիա Գրիմալդիի (Սիմոն Բոկկանեգրայի դերում՝ Կարլոս Ալվարես) դերերգերով: Անտոնիո Պապանոյի ղեկավարությամբ՝ նույն թատրոնում հանդես է եկել Գալա համերգով: Viener Staatsoper-ում մարմնավորել է Միմիի կերպարը: 2020-ին Բասենցը կվերադառնա Լոնդոնի Թագավորական թատրոն Վիոլետայի դերերգով, Վերդիի «Տրավիատա օպերայում» (դիրիժոր՝ Դանիել Օրեն):

Դիտվել է՝ 1714

Մեկնաբանություններ