Իտալական մոտիվներ / ՀՊԿՆ և Ռիտա Կուչե
 
  • Ռուսաստանը ոչ թե մկաններն է ցուցադրում, այլ պարզ, մարդկային լեզվով ասում է՝ բավ է

    Ռուսաստանը ոչ թե մկաններն է ցուցադրում, այլ պարզ, մարդկային լեզվով ասում է՝ բավ է

    13.03.2018| 11:09
    Խորհրդային պետությունը կործանվեց: Ինչպես հետխորհրդային բոլոր հանրապետությունները, այնպես էլ Ռուսաստանը հայտնվեց ծանր վիճակում:
  • Ասա՛, դու լավ ես ասում, ասա՛

    Ասա՛, դու լավ ես ասում, ասա՛

    06.03.2018| 11:41
    Այն, որ մեր պաշտոնատար անձինք մարդուն կարող են խելագարության հասցնել իրենց անհեթեթ, անհոդաբաշխ, անկապակցված, բովանդակազուրկ մտքերով, իսկ եթե վերադասին շողոմելու, քծնելու առիթն էլ ավելի քան պատեհ ներկայացել է՝ նրան սեփական դատարկագլխության դիրքերից գործողությունների օրենսդիր ու մտքի տիտան հռչակելով, ցավոք, մեր իրականության համար նորություն չէ, վաղուց անցել է զավեշտալից նորությունների կարգ:
  • Մենք կարող ենք դուրս գալ փակուղուց

    Մենք կարող ենք դուրս գալ փակուղուց

    06.03.2018| 11:37
    Մենք դեռ ճանապարհի՞ն ենք: Այդ դեպքում մտովի գնացեք մի քանի տարի հետ և այն ժամանակվա ձեր կյանքը համեմատեք այսօրվա կյանքի հետ, ևս մի քանի տարի հետ գնացեք և նորից համեմատեք:
  • Առողջապահական համակարգի սարդոստայնները (ջերմախտ է, զգուշացեք)

    Առողջապահական համակարգի սարդոստայնները (ջերմախտ է, զգուշացեք)

    02.03.2018| 13:48
    Արդեն գարու՞ն է։ Կարծես ձմեռն աննպատակ ժամանեց և առանց պարտքը կատարելու, այն է` լիաբուռն ձյունելու, լքեց մայրաքաղաքը, հեռացավ երկրից։
  • Հյուծված մանկան մահն ու ազգային երկխոսությունը

    Հյուծված մանկան մահն ու ազգային երկխոսությունը

    23.02.2018| 02:08
    Խոստովանենք, որ, այո՛, հյուծախտի մեջ է հայտնվել հայկական 5-հազարամյա պետականությունների զավակ 3-րդ հանրապետությունը։
  • Մենք կարող ենք դուրս գալ փակուղուց

    Մենք կարող ենք դուրս գալ փակուղուց

    23.02.2018| 01:40
    Քառորդ դարից ավելի է, որ ապրում ենք Հայաստանի Հանրապետությունում, մեր անկախ հայրենիքում: ՈՒնենք «մեր սեփական» իշխանությունները, որ արդեն քառորդ դար «ծառայում» են մեզ, մեր պետականությանը:
  • 1988 թվականի 30 արծաթը (բրդուճն ու ձկնկիթը)

    1988 թվականի 30 արծաթը (բրդուճն ու ձկնկիթը)

    16.02.2018| 12:39
    Եվ ծուղրուղու կանչեցին հայոց կարմրակատար աքաղաղներն ու հակինթակտուց աղավնիները։ Եվ նրանց ազատականչ ծուղրուղուն թնդաց Արցախ աշխարհի Մռավ լեռան գագաթին ու դղրդալով արձագանքեց Երևան մայր քաղաքի Թատերական հրապարակում։ Եվ Մհերը մի պահ ոգեշնչվեց ու լքեց Ագռավաքարը։ Որտե՞ղ է այսօր Մհերը։
  • Փառապանծ անցյալի արձագանքը (հեղաշրջում կենսազամբյուղում)

    Փառապանծ անցյալի արձագանքը (հեղաշրջում կենսազամբյուղում)

    09.02.2018| 04:47
    Քաղաքամայրում գրկախառնվել են դալկադեմ գարունն ու պաղաշունչ աշունը։ Մանկամտաբար ապշում եմ, թե ինչու ՀՀ կառավարությունը Չուկոտկա երկրամասից ձյուն չի ներկրում Հայաստան, անշուշտ, վարկային պայմանագրով։
  • Ի՜նչ կարող է անել հրեական ծիսական թասակը

    Ի՜նչ կարող է անել հրեական ծիսական թասակը

    06.02.2018| 12:36
    Միշտ էլ ապշեցնում է անգամ չնչին միջադեպը միտումնավոր` հօգուտ իրենց ուռճացնելու և խոշոր սկանդալի վերածելու հրեաների բացառիկ ընդունակությունը, որ կարելի է նույնիսկ քաղաքական խորամիտ արվեստ համարել: Մոսկվայի Լոմոնոսովի անվան պետհամալսարանի հրեա ուսանող Լևի Բորոդան քննության է գալիս հրեական ծիսական թասակով` կիպայով:
  • Մասոնականություն. լա՞վ է, թե՞ վատ

    Մասոնականություն. լա՞վ է, թե՞ վատ

    06.02.2018| 01:10
    Այսօր մի կողմ թողնենք «Ազատ որմնադիրներ» մատրիցայով «Եղբայրություն, հավասարություն, ազատություն» ուսմունքի իրական գնահատանքը, որը, ի դեպ, անչափ բարդ է, քանզի իր մեջ ունի այնպիսի հիբրիդ, որ պետք է կարողանալ «կոտլետների ու ճանճերի» դասերը միմյանց չխառնել, դառնանք հարցին, թե ինչու՞ մեկ էլ ու հարկ եղավ անդրադառնալ այս բարդ, «անքննելի» թեմային:
Natalia Oreiro in Yerevan