Ավարտվել է Ռուսական կայսրության, իսկ հետո՝ Խորհրդային Միության, ապա նաև՝ Ռուսաստանի Դաշնության վերջին 300-350 տարիների պատմությունը Հյուսիսային Կովկասում, Անդրկովկասում և Կենտրոնական Ասիայում՝ ասել է Մերձավոր Արևելքի ռուսական ինստիտուտի նախագահ Եվգենի Սատանովսկին։ «Այսօր մենք Արևմուտքի հետ մեծ պատերազմի կիզակետում ենք, որտեղ հարցի գինը ոչ թե այս կամ այն ռազմաբազան է՝ այս կամ այն պատմական տարածաշրջանում, այլ Ռուսաստանի գոյությունն է, գուցե և՝ ողջ աշխարհի գոյությունը»,- նշել է նա։                
 

«Պարզ եմ, չէ՞, ասում` կարելի է և՛ քննադատել, և՛ համագործակցել»

«Պարզ եմ, չէ՞, ասում` կարելի է և՛ քննադատել, և՛ համագործակցել»
30.11.2012 | 00:10

...Դառնալով լրագրողներին ՎԻԿՏՈՐ ԴԱԼԼԱՔՅԱՆԸ հանգիստ և կշռադատված դատողություններ արեց. «Ձեր շնորհիվ ես բավականին պաշտոններ եմ ստացել, ասենք` Վանաձորի քաղաքապետ, երիտասարդության և սպորտի նախարար և այլն։ Ես բոլոր մարդկանց, որոնք իմ մասին տարբեր լուրեր, տարբեր կեղծիքներ են հրապարակել, ներում եմ և հիմա պատրաստ եմ համագործակցելու նաև նրանց հետ, ովքեր ինձ անձնական վիրավորանքներ են հասցրել, իմ մասին ամեն ինչ գրել են, բացի ճշմարտությունից»։
Թե ինչո՞ւ կարևորեց անձնական խնդրի «հաշվետվությունը», դժվար է կռահել, մանավանդ որ դա այնքան էլ տեղին չէ. Դալլաքյանը բոլոր ժամանակներում (նկատի ունեմ օրենսդրական աշխատանքով զբաղվելու տարիները) եղել ու մնում է լրագրողների սպասված կիրթ զրուցակիցը։ Ինչևէ։ Նման նախաբանից հետո Դալլաքյանն այնուհետև անցում կատարեց հետաքրքրություն արթնացնող մի հարցի. «Իսկ հիմա փակագծեր եմ բացելու` լինելու եմ հանրապետության նախագահի աշխատակազմի ղեկավարի առաջին տեղակալը, ինչպես նաև` ՀՀ նախագահի ներկայացուցիչը ԱԺ-ում»։
Անցել են շաբաթներ, ու հիմա իմ աչքի առաջ է այն տեսարանը, երբ Վիկտոր Դալլաքյանը նոր կարգավիճակով մտավ ԱԺ։ Պաշտոնական ներկայացումը րոպեի խնդիր էր, որը, չգիտես ինչու, ուղեկցվեց հատուկենտ պատգամավորների սառը և անհավես ծափողջույններով։
Գործընկերներիս «թասիբը քաշելով», պարտավորված եմ զգում հորդորելու պարոն Դալլաքյանին, որ նա շարունակի իր որդեգրած հանդուրժողականության կուրսը` հենց ԱԺ-ի պատերի ներքո, որտեղ և կայանում են ճիշտ ու սխալ «ծնունդները», հետո նոր` ի հայտ եկող պապաները մտացածին լուրերի տարածման համար գտնում են համապատասխան աղբյուրները։ Կարծում եմ, Դալլաքյանին դա հեշտությամբ կհաջողվի, քանի որ նա այսուհետ իրականացնելու է բազմապրոֆիլ գործունեություն, օրինակ, արտահերթ ելույթի իրավունք ԱԺ-ում, կառավարության և պատգամավորների օրենսդրական նախաձեռնությունների եզրակացությունների համակարգումը, ներկայացնելու է ՀՀ նախագահի տեսակետը ԱԺ-ում և, մի փոքր պակաս կարևոր, հետևելու է մամուլի հրապարակումներին։ Ընդ որում, «տեղաշարժվելու» ճանապարհին նա ոչ մի խոչընդոտ չի կարող ունենալ, որովհետև հատկապես համագործակցելու է ԱԺ-ի բոլոր խմբակցությունների հետ, առանց որևէ մեկին թարս կամ շիտակ աչքով նայելու։ Ի դեպ, նա միակն է, որ 17 տարվա պառլամենտական չընդհատվող «ստաժից» հետո իրավունք է ձեռք բերել տարաբնույթ առիթներով քննադատելու ոչ միայն իշխող քաղաքական ուժերին, այլև հանրապետության երեք նախագահներին։ Իմ միակ հարցն էլ հենց այս դաշտից էր, և, կարծում եմ, շատերին կհետաքրքրի։

-Պարոն Դալլաքյան, արդյո՞ք ՀՀ նախագահները միշտ ըմբռնումով են ընդունել իրենց հասցեին արված Ձեր քննադատությունները։ Ինչո՞վ են ավարտվել դրանք` խնդիրների լուծմա՞մբ, թե՞...
-Նախ ասեմ, որ մենք քարանձավում չենք ապրում, այո՛, ես համագործակցել եմ Հայաստանի առաջին, երկրորդ և երրորդ նախագահների հետ և իմ ելույթներում քննադատել եմ Հայաստանի առաջին, երկրորդ և երրորդ նախագահներին, որովհետև ես սիրում եմ իմ երկիրը և իմ աշխատանքը։ Պարզ եմ, չէ՞, ասում` կարելի է և՛ քննադատել, և՛ համագործակցել։ Թող ինքնագովեստ չհնչի, եթե հիշեցնեմ, որ անկախ Հայաստանի միակ պատգամավորն եմ, որի հեղինակած և ԱԺ-ի ընդունած օրենսդրական 83 նախաձեռնությունները վավերացրել են Հայաստանի երեք նախագահները։ Այսինքն, սա համագործակցության դասական օրինակ է։
-Համագործակցությունն ինչպիսի՞ արդյունքներ է արձանագրել։
-Թաքցնելու ոչինչ չկա, և դա պետք է բոլորս գիտակցենք` իմ քննադատությունները մշտապես տեղ են հասել և վերածվել օրենսդրական նախաձեռնությունների։ Բերեմ օրինակներ թվերով։ Հանրապետության առաջին նախագահին քննադատել եմ, և նրա իշխանության օրոք ընդունվել է 12 օրենք։ Ռոբերտ Քոչարյանի դեպքում` 50։ Գործող նախագահին քննադատել եմ դեռևս այն ժամանակ, երբ նա վարչապետ էր։ 2007-ի դեկտեմբերի 6-ին, կառավարության հարցուպատասխանի ժամանակ, ես առաջարկեցի քննարկել աղետի գոտու խնդիրները։ Քսանչորս օր անց ՀՀ վարչապետն արձագանքեց, և մենք եղանք Վանաձորում։ Մեր առաջին համագործակցության արդյունքում կառավարությունը հատկացրեց 80 մլրդ դրամ, իսկ 2000-ին ընդունվեց օրենք աղետի գոտու վերականգնման մասին։ Երկրորդ` առաջարկել եմ ստեղծել հանձնաժողով հայկական տպագրության 500-ամյակը նշելու համար։ Ընդունվել է, և հենց իմ առաջարկությամբ է, որ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն Երևանը հռչակեց Գրքի համաշխարհային մայրաքաղաք։ Հաջորդը` առաջարկել եմ նախագահին ստեղծել Հանրային խորհուրդ` օրենսդրական նախաձեռնության իրավունքով։ Դա ևս ընդունվեց։ Որպես Սևանա լճի մասին օրենքի հեղինակ, իմ քննադատության-համագործակցության արդյունքում է, որ Սերժ Սարգսյանը համաձայնեց ստեղծել համապատասխան հանձնաժողով։ Քանի որ սիրում եմ օրենսդրական գործունեությունը, այս ընթացքում և նախորդ ԱԺ-ում արդեն մշակվել են 20-ից ավելի օրենսդրական նախաձեռնություններ, այդ թվում` տեղեկատվական ազատության, մարդու իրավունքների հետ կապված հիմնախնդիրների մասին և այլն, և կան համապատասխան մեխանիզմներ, որ ես դրանք ներկայացնեմ ԱԺ-ին։ Մի խոսքով, քննադատելը և համագործակցելը միանգամայն տեղավորվում են ԱԺ-ի պատգամավորի գործառույթներում։


Վահե ՄԵԼԻՔՅԱՆ

Հ. Գ.- Ո՞Ւմ է ավելի շատ քննադատել Վիկտոր Դալլաքյանը` Լևոն Տեր-Պետրոսյանի՞ն, Ռոբերտ Քոչարյանի՞ն, թե՞ Սերժ Սարգսյանին։ Կա՞ նման վիճակագրություն։ Եվ կամ` որքա՞ն են ճիշտ քննադատությունների տեսակարար կշիռն ու ընդունված օրենսդրական նախաձեռնությունների համադրումը, հետևապես, ինչու ոչ, նաև` եզրակացության հանգելը։ Մի բան, այնուամենայնիվ, պարզ է` ՀՀ առաջին նախագահի օրոք ընդունվել է 12, երկրորդի օրոք` 50, երրորդի դեպքում` 21 օրենսդրական նախաձեռնություն։ Երրորդ ցուցանիշը, իհարկե, կարող է աճել, բայց նա գործող նախագահին այլևս չի կարող քննադատել նույնպիսի ջանադրությամբ` ինչ առաջ։

Դիտվել է՝ 2660

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ