Ֆրանսահայ լրագրող Լեո Նիկոլյանի մուտքը Հայաստան արգելել են: Նա «Զվարթնոց» օդանավակայանում հացադուլ է հայտարարել: «Ես Հայաստանից գնացողը չեմ, ես հենց այստեղ՝ «Զվարթնոց» օդանավակայանի անձնագրային բաժնում, հայտարարում եմ հացադուլ։ Առանց որոշումը ցույց տալու, առանց հիմնավորման արգելել են իմ մուտքը իմ հայրենիք։ Միգուցե` որովհետև լուսաբանել եմ Ոսկեպարի դեպքերը, եղել եմ Ոսկեպարում»,- իր տեսաուղերձում նշել է Նիկոլյանը:                
 

«Ես կարող էի փոխնախարար դառնալ, բայց տաքսի եմ վարում»

«Ես կարող էի փոխնախարար դառնալ,  բայց տաքսի եմ վարում»
30.05.2014 | 00:52

ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ՇԱՏՅԱՆԸ ներկայանում է «Ճանապարհի փիլիսոփաներ» նոր ֆիլմով: Պրեմիերան հավանաբար կկայանա ամռանը` «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնի շրջանակում, որից հետո «Ճանապարհի փիլիսոփաները» կուղևորվի միջազգային այլ կինոփառատոներ:
Այս մասին երեկ «Իրատես de facto» ակումբում լրագրողներին տեղեկացրեց Հարություն Շատյանը:
«Ճանապարհի փիլիսոփաները» լիամետրաժ-վավերագրական ֆիլմ է` գեղարվեստական տարրերով: Հերոսները հիմնականում տաքսու վարորդներ են, որոնք ուղևորին պատմում են իրենց, երկրի խնդիրների մասին: Նրանք չգիտեն, որ իրենց նկարահանում են։ Ֆիլմի այս տեսակն անվանում են իրական վավերագրական կինո»,- հավելեց ֆիլմի պրոդյուսեր ԳՐԻԳՈՐ ՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆԸ:
Ֆիլմի տևողությունը մեկ ժամ տասը րոպե է: Նկարահանվել է Արցախում, Գորիսում, Կապանում, Գյումրիում, Երևանում, Մոսկվայում, Սերբիայում, Բաթումում, Թբիլիսիում: Հիմքում հայաստանյան խնդիրներն են, գլխավորապես արտագնա աշխատանքն ու արտագաղթը: «Տաքսու վարորդներից մեկն ասում է` ես գնացի Բուլղարիա, բայց շատ դեբիլ երկիր է, պետք է գնայի Գերմանիա: Ամեն դեպքում պետք է գնա, իսկ գնացողներն ասում են՝ մենք պետք է գանք Հայաստան»,- իբրև օրինակ նշեց ֆիլմի պրոդյուսերը: Ռեժիսորը նշեց, որ ֆիլմի նպատակն այն է, որ մեզնից ամեն մեկն զգա իր մեղավորությունը, իր սխալները, նոր միայն փնովի իշխանությանը:
Ի՞նչ գիտեն հերոսները ֆիլմի մասին: Ամենամեծ խնդիրն իրական վավերագրական կինոյի, պարզվում է, հենց դա է. հերոսները չգիտեն իրենց նկարահանվելու մասին, իսկ հետո փաստի առաջ է կանգնում ռեժիսորը: «Փորձում ենք ասել, որ դուք նկարահանվեցիք, դա խնդիր է առաջացնում, որոշ նյութեր ստիպված չենք ցուցադրում: Բայց կա քաղաքային քրոնիկա, քաղաքացիները երևում են կադրում, չենք կարող բոլորին գտնել ասել` դուք նկարահանվել եք»,- պարզաբանեց Հարություն Շատյանը:
Ի՞նչ արձագանք կգտնի ֆիլմը դրսում։ Բանախոսները նշեցին, որ կա վիճակագրություն, ըստ որի, եթե կարմիր լույսի տակ կանգնած 10 մեքենաներից 6-ը տաքսի է, ուրեմն տվյալ երկիրն աղքատ է: Դա կարելի է բացատրել այսպես. մարդիկ ուրիշ աշխատանք չունեն, և նրանց այլ բան չի մնում անելու, եթե ոչ տաքսի վարել: Ինչպես հերոսներից մեկն է ասում` ես կարող էի փոխնախարար դառնալ, բայց տաքսի եմ վարում: Այսպիսով, ֆիլմն ընկալելի կլինի այն երկրներում, ուր տաքսիները շատ են, սոցիալական խնդիրները` շատ ու հար և նման: Կարելի էր նյութ դարձնել նաև առաջադեմ, տնտեսապես կայուն երկրների տաքսիստների պատմությունները, բայց դրա համար գումար է պետք: Ի դեպ, այս ֆիլմի նկարահանման համար գումար գրեթե չի ծախսվել: «Ֆիլմը նկարահանվել է բջջային հեռախոսով, դա աշխարհում ընդունված, ավելին` արդեն անցած պրոցես է,- վստահեցրեց ֆիլմի ռեժիսորը։- Ֆիլմը կոմերցիոն բնույթ չունի, հերոսների միջոցով գումար աշխատելն արդար չենք համարում»:

Լուսանկարներ

. .

Տեսանյութ

ճանապարհի փիլիսոփաներ - Philosophers of the road (Official Trailer)
Դիտվել է՝ 3009

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ