ԱՄՆ-ի պետքարտուղար Մարկո Ռուբիոն զգուշացրել է, որ Վաշինգտոնը կհրաժարվի ՈՒկրաինայում պատերազմը կարգավորելու միջնորդական ջանքերից, եթե Մոսկվան և Կիևը չներկայացնեն կոնկրետ առաջարկներ։ «Եթե առաջընթաց չլինի, մենք կհրաժարվենք այս գործընթացում միջնորդի մեր դերից»,- շեշտել է Ռուբիոն։               
 

Սոցիալական ցանցերը՝ տեղեկատվության միջոց

Սոցիալական ցանցերը՝ տեղեկատվության միջոց
02.10.2014 | 15:08

«Ռեգիոն» հետազոտական կենտրոնը, ԵԱՀԿ երևանյան գրասենյակի աջակցությամբ, այսօր հանրությանը ներկայացրեց հայաստանյան լրագրողների կողմից սոցիալական մեդիան որպես տեղեկատվության աղբյուր օգտագործելու հարցման արդյունքները:

ԵԱՀԿ երևանյան գրասենյակի ժողովրդավարացման ծրագրի ղեկավար Օլիվեր Մակ Քոյը նշեց, որ այսօր սոցիալական ցանցերը լրագրողներն օգտագործում են որպես տեղեկատվության աղբյուր:
«Ռեգիոն» հետազոտական կենտրոնի նախագահ Լաուրա Բաղդասարյանը, անդրադառնալով իրենց անցկացրած հարցումներին, նշեց, որ հետազոտության ընթացքում իրենց առավելապես հետաքրքրել են սոցիալական ցանցերի և հայաստանյան ԶԼՄ-ների փոխհարաբերությունները: Հարցումներին պատասխանել են 100 լրագրողներ և մեդիա ղեկավարներ, որոնք ներկայացնում են հայաստանյան 50 տարբեր, համահանրապետական լրատվամիջոցներ: Արդյունքում հարցումներին մասնակցել են 9 հեռուստաալիքի, 5 լրատվական գործակալության, 1 ինտերնետ հեռուստաալիքի և 1 ռադիոալիքի, 9-ը՝ նաև տպագիր տարբերակով, 25-ը՝ միայն ինտերնետային տարբերակով լույս տեսնող ԶԼՄ-ների աշխատակիցները:
Բոլոր հարցված լրագրողները առնվազն մեկ սոցցանցի օգտատերեր են: Հարյուր լրագրողների ¾ մասը միաժամանակ օգտվում է երկու կամ երեք սոցցանցերից: Ամենատարածված սոցցանցը Ֆեյսբուքն է. հարյուրից իննսունինը լրագրող հայտնել է, որ Ֆեյսբուքից օգտվում է կա՛մ միայն որպես լրագրող, կամ որպես և՛ լրագրող, և՛ սովորական օգտատեր: Միայն մեկ հոգի է նշել, որ Ֆեյսբուքից որպես լրագրող չի օգտվում, մասնագիտական նախապատվությունը տալիս է Թվիթեր սոցցանցին:
Երկրորդ տեղում (79%), ըստ լրագրողների շրջանում տարածվածության, Յութուբն է. նկատի ունենք այստեղ օգտատիրական անձնական կամ կորպորատիվ ռեկվիզիտներ ունենալն ու օգտագործելը:
Երրորդ հորիզոնականը Թվիթերինն է: Այդ սոցցանցից օգտվում է հարցված լրագրողների մոտ կեսը (46%):
10%-ը նշել է, որ ունի նաև անձնական բլոգ, 6%-ը՝ որ նաև այլ սոցցանցերի օգտատեր է:


Թագուհի ՀԱԿՈԲՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1469

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ