Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիևը հայտարարել է, որ Լեռնային Ղարաբաղից ռուս խաղաղապահների վաղաժամկետ դուրսբերման որոշումն ընդունվել է Բաքվի և Մոսկվայի միջև խորհրդակցությունների հիման վրա, ինչի արդյունքում ամրապնդվել են Ադրբեջանի և Ռուսաստանի հարաբերությունները: «Սա Ռուսաստանի Դաշնության և Ադրբեջանի առաջնորդների որոշումն էր»,- ասել է նա:                
 

Սպասարկման կուլտուրայի ստանդարտներն ու առանձնահատկությունները

Սպասարկման կուլտուրայի ստանդարտներն ու առանձնահատկությունները
08.04.2016 | 10:04

Բիզնեսի զարգացման գրավականը լավ սպասարկումն է: Այս առումով ի՞նչ պատկեր է Հայաստանում: «Ayvazyan & Partners» բիզնեսի կառավարման ընկերության հիմնադիր, բիզնես-փորձագետ ՎԱՀԵ ԱՅՎԱԶՅԱՆԻ հետ մեր զրույցը սպասարկման կուլտուրայի, ստանդարտների ու առանձնահատկությունների մասին է: Վահե Այվազյանը նկատում է, որ հիմնականում փոքր տնտեսություն ունեցող շուկան ի վիճակի չէ ստեղծելու լավ կադրեր, բայց, չնայած դրան, մեզ մոտ սպասարկման կուլտուրան բավականին բարձր մակարդակի վրա է: «Ճիշտ է, մենք` հայերս, շատ ենք բողոքում սպասարկումից, նույնիսկ օրինակ ենք բերում, որ եվրոպական երկրներում, ԱՄՆ-ում սպասարկումն ավելի բարձր մակարդակի վրա է, բայց նման հայտարարություն անողների մեծ մասը նույնիսկ չի եղել արտերկրում»,- վստահեցնում է զրուցակիցս, նշելով, որ լավ սպասարկումը չի սահմանափակվում բարեկիրթ վերաբերմունքով: Նրա խոսքով` սպասարկման լավ օրինակ է, երբ քո բողոքը, պահանջը տվյալ ընկերությունը բավարարում է ու լուծում տալիս, մինչդեռ կարող են շնորհակալություն ասելով ինքնասիրությունդ շոյել, բայց հարցին լուծում չտալ:
Որոշ սպասարկման կենտրոններում գործարքից հետո հաճախորդին «շնորհակալություն» են հայտնում, ինչը ենթադրում է համապատասխան վերաբերմունք: Այսինքն, եթե գործարքի վերջում, ընդունված կարգի համաձայն, «շնորհակալություն» ես ասելու հաճախորդին, անփույթ ու կոպիտ վերաբերմունքն ի սկզբանե բացառվում է:
Մեր այս դիտարկմանն անդրադառնալով` Վահե Այվազյանը նշեց, որ «խնդրեմն» ու «շնորհակալությունը», քաղաքակիրթ վերաբերմունքը ողջունելի են միշտ և ամենուր, սակայն երբեմն ոչ տեղին օգտագործում են, ասենք, «կներեք» արտահայտությունը. օրինակ, հեռախոսային օպերատորը հարցնում և ստանում է ձեր համաձայնությունը, որպեսզի մնաք գծի մեջ և սպասեք որևէ հարց ճշտելու համար, մեկ ու կես րոպե հետո վերադառնում և ներողություն է խնդրում սպասեցնելու համար, ինչը ենթագիտակցորեն զուգորդվում է նրա հետ, որ սպասարկումը սխալ է արվել: Բայց այս դեպքում ոչ մի սխալ չկա: Հաճախորդը օբյեկտիվ պատճառով համաձայնել է սպասել: Նրան պետք է շնորհակալություն հայտնել իր ժամանակը տրամադրելու համար:
«Կա՞ն արդյոք սպասարկման որոշակի ստանդարտներ, կանոններ, որոնց պետք է հետևել» հարցին ի պատասխան զրուցակիցս ասաց, որ տարբեր ծառայություններ մատուցելիս սպասարկման ստանդարտները տարբեր են, առանձնահատուկ, բայց, իհարկե, կան ընդհանուր կանոններ: Ամենակարևորը` հաճախորդը պետք է նկատի հոգատարություն, իր խնդիրները լուծելու պատրաստակամություն: Մեծ ուշադրություն է պետք դարձնել հետվաճառքային սպասարկմանը, որը հենց մեր սպասարկման կորպորատիվ թրեյնինգների հիմքն է: Այդ դեպքում նա կգնահատի տվյալ ընկերության ջանքերն ու կմնա նրա կողքին որպես լոյալ հաճախորդ, և կշահեն երկուստեք:
Լավ սպասարկման հոգեբանական կողմի մասին խոսելով` Վահե Այվազյանն ասաց, որ սպասարկումը, ապրանք և ծառայություն մատուցելը բարձրացնում են կյանքի որակը, հեշտացնում առօրյան. «Երբ ծառայությունը մատուցելիս ջերմ եք, սիրալիր և ուրախ, դա նաև բարձրացնում է հաճախորդի տրամադրությունը: Առանց այն էլ տխրելու պատճառներ առօրյա կյանքում շատ ունենք: Այսինքն, կա միտում կյանքն ավելի լուսավոր ու լավը դարձնելու: Ավելին, Հայաստանում որոշ ընկերություններ ապրանք վաճառելուն, տարատեսակ ծառայություններ մատուցելուն զուգընթաց նաև սոցիալական պատասխանատվություն են կրում և իրենց կարգախոսներով մարդկանց մեջ մշակույթ են ձևավորում` միմյանց սիրելու, հարգելու, վստահ ու լավատես լինելու և այլն»:
«Ayvazyan & Partners» ընկերությունը որոշակի ուսումնասիրություններ է անում` հասկանալու համար հայ սպառողի վարքագիծն ու հոգեբանությունը: Ընկերության հիմնադիրը նշում է, որ հատուկ մոնիտորինգ չեն անցկացրել, կոնկրետ վիճակագրական թվեր չունեն, բայց փորձը ցույց է տալիս, որ, ընդհանուր առմամբ, սպասարկման կուլտուրայի առումով պատկերը Հայաստանում դրական է, որը գալիս է նաև հայ մարդու մտավոր ունակություններից, ստեղծագործական մտքից ու հոգեկերտվածքից:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 6295

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ