«Ռուսաստանին ռազմավարական պարտության հասցնելու համար Հավաքական Արևմուտքը, ՈՒկրաինայից հետո, ձգտում է ապակայունացնել իրավիճակը հետխորհրդային տարածքի այլ հատվածներում, այդ թվում՝ Հարավային Կովկասում, խարխլելու Ռուսաստանին տարածաշրջանի երկրների հետ կապող դաշինքային և գործընկերային հարաբերությունները: Ռուսաստանը կշարունակի զարգացնել փոխադարձ հարգալից և փոխշահավետ համագործակցություն տարածաշրջանի բոլոր պետությունների հետ»,- ասված է ՌԴ ԱԳՆ հայտարարության մեջ։                
 

«Նկարիչն իր խաչն է տանում` ձուլված հայրենի բնությանը»

«Նկարիչն իր խաչն է տանում` ձուլված հայրենի բնությանը»
04.11.2016 | 09:02

Հայաստանի նկարիչների միության 2-րդ հարկի ցուցասրահում հոկտեմբերի 12-16-ին գեղանկարիչ ՍՈՒՐԵՆ ՍԱՖԱՐԻ (Սաֆարյան) ստեղծագործությունների անհատական ցուցահանդեսն էր: Սուրենը երիտասարդ սերնդի ստեղծագործողներից է և բավականին տպավորիչ էր ներկայացել գործընկերների, արվեստասերների և արվեստաբանների դատին:


-Սուրեն, ժամանակային ի՞նչ ընդգրկում ունի ցուցահանդեսդ:
-Վերջին հինգ տարիների ստեղծագործություններիս ընտրանին եմ ներկայացրել այս ցուցահանդեսում՝ բնապատկերներ, նատյուրմորտներ, քաղաքային բնապատկերներ, կոմպոզիցիոն և ֆիգուրատիվ աշխատանքներ: Տեխնիկան ևս միատարր չէ, պաստելով եմ աշխատել, խառը տեխնիկայով, ակրիլով, յուղաներկով:

«ՈՒՍԱՆԵՑԻ ԱՆԱՏՈԼԻ ՊԱՊՅԱՆԻ, ՄԿՐՏԻՉ ՍԵԴՐԱԿՅԱՆԻ ԵՎ ՓԱՐԱՎՈՆ ՄԻՐԶՈՅԱՆԻ
ԱՐՎԵՍՏԱՆՈՑՆԵՐՈՒՄ»


-Սուրեն, դու այն նկարիչներից ես, ովքեր ստեղծագործական կյանք են մտնում որոշակիորեն «բարդույթավորված», չէ՞ որ պապդ ճանաչված նկարիչ, ՀՆՄ նախագահ, կերպարվեստի մարդկանց շրջանում հարգանք և սեր վայելող Սուրեն Սաֆարյանն էր:
-Ես հինգ տարեկան էի, երբ նա վախճանվեց, նրա մասին գիտեմ այլ մարդկանց պատմելով: Խոստովանեմ, որ պատահական էր ընտրությունս, նախ, կամենում էի շարունակել հորս ուղին (Սուրենի հայրը վաստակաշատ ռեժիսոր, տիկնիկային գործիչների միջազգային միության հայկական կենտրոնի նախագահ Արմեն Սաֆարյանն է), սովորել թատերական ինստիտուտում: Նկարչությամբ զբաղվում էի որպես հոբբի: Նախ հաճախեցի Վահրամ Խաչիկյանի արվեստանոց՝ սերտելու կերպարվեստի այբուբենը: Հետաքրքրություն առաջացավ, նաև սեր: Հետո արդեն ուսանեցի Անատոլի Պապյանի, Մկրտիչ Սեդրակյանի և Փարավոն Միրզոյանի արվեստանոցներում, այնուհետև ընդունվեցի Երևանի գեղարվեստի ակադեմիա:
-Շրջենք ցուցասրահում, եվրոպական քաղաքներ են պատկերված այս շարքում, դրանք երևակայությա՞նդ արդյունք են:
-Քաղաքային բնապատկերներն արված են այն երկրներում, որտեղ եղել եմ, միջազգային ցուցահանդեսների մասնակցելու նպատակով Փարիզ, Բուդապեշտ, Ֆլորենցիա, Պիրանո, Լյուբլյանս, Մոսկվա քաղաքների բնապատկերները կատարված են պաստելով: Այս քաղաքներում եմ նկարել քաղաքային տեսարանները: Ինձ նաև բախտ է վիճակվել այցելելու Արևմտյան Հայաստան:

«ԱՅԴ ՊԱՀԻՆ ՇԱՏ ԳԵՂԵՑԻԿ ԷՐ ԱՐՎԵՍՏԱՆՈՑԻ ԼՈՒՍԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆԸ»


-«Ծաղկավաճառ» է այս ծավալուն գործի անվանումը, նա քեզ ծանո՞թ ծաղկավաճառ է, որը թաղված է ծաղիկների մեջ և ընկել է իր խոհերի գիրկը:
-Նա հավաքական կերպար է, օրն ավարտվել է, ծաղկավաճառն ու նրա ծաղիկները, որոնք դեռ չեն վաճառվել, ընդհանուր մի տրամադրության մեջ են, կարելի է այն բնութագրել որպես սպասում կամ որպես կարոտ, ով ինչպես կամենա:
-Կակտուսներին նվիրված շարքի առջև ենք: Կակտուս շա՞տ ես սիրում:
-Գուցե, բայց այս շարքը նրանց եմ նվիրել:
-Առանձնանում է «Նկարչի արվեստանոցում» կտավը իր գունային դրամատիզմով, նաև լավատեսությամբ: Քո՞ արվեստանոցն է:
-Ընկերոջս՝ գեղանկարիչ Վահագն Գալստյանի արվեստանոցի մի հատվածն է: Այդ պահին շատ գեղեցիկ էր արվեստանոցի լուսավորությունը, լուսավորված հատվածն ուրվագծեցի և նկարն արդեն յուղաներկով ավարտեցի իմ արվեստանոցում: Մյուս կտավում նկարչի եմ պատկերել, դա կարող է դիտվել և՛ որպես ինքնադիմանկար, և՛ որպես, առհասարակ, ստեղծագործողի հավաքական կերպար: Նա իր խաչն է տանում, տանում է՝ ձուլված հայրենի բնությանը, իր երկրին և իր ժամանակին:

Վրեժ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 2668

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ