Ռուսաստանի Դաշնության և Ադրբեջանի նախագահներ Վլադիմիր Պուտինն ու Իլհամ Ալիևը հանդիպում են անցկացնում Կրեմլում՝ հայտնում է ՏԱՍՍ-ը։ Երկու երկրների ղեկավարները քննարկելու են ռուս-ադրբեջանական հարաբերությունների հետագա զարգացման և տարածաշրջանային արդի խնդիրներին առնչվող առանցքային հարցեր ։ Ընթացիկ բանակցությունները տեղի են ունենում Լեռնային Ղարաբաղում ռուսաստանյան խաղաղապահ առաքելության ավարտի ֆոնին։                

«Յանդեքսի» վարորդները «մինիմալ» չեն քշում

«Յանդեքսի» վարորդները «մինիմալ» չեն քշում
27.01.2017 | 10:54

Ժամանակին, երբ հայաստանյան շուկա մուտք գործեց «Յանդեքս» տաքսին, շատերը մտածում էին, որ այն մրցակցություն է մտցնում տաքսի ծառայության ոլորտում, ինչը կհանգեցնի սակագների նվազման։ Ի սկզբանե հայտարարվեց, թե «Յանդեքս» տաքսին մինչև 2 կիլոմետրը սպասարկելու է 100 դրամով, հավելյալ կիլոմետրը՝ 100 դրամով։ Սակայն այս սակագինը գործեց միայն 2-3 ամիս։ Տեղի ունեցան սակագնային փոփոխություններ, նվազագույնը դարձավ 200 դրամ։ Սպասարկումը հիմնականում իրականացվում է տաքսի ծառայությունների խարխուլ, ինչպես ասում են, վազքը կատարած ավտոմեքենաներով ու հայկական իրականության մեջ սովորական դարձած տաքսիստներով, որոնք շատ դեպքերում առաջին անգամ են լսում Երևանի փողոցների անվանումները։ Այս ամենին գումարած՝ շատ շուտով գները սկսեցին աճել՝ կախված երթևեկության ծանրաբեռնվածությունից. հատկապես հեռու տարածությունների վրա «Յանդեքսից» օգտվելն ավելի թանկ է արժենում, քան սովորական տաքսի ծառայություններից։


Սա դեռ ամենը չէ. երբ «Յանդեքս» ես պատվիրում, տաքսիստները ոչ թե բարեհաճում են մոտենալ պատվիրատուին, այլ զանգում-ճշտում են, թե հաճախորդն ուր է գնում։ Եթե պարզվում է, որ պատվիրատուն մինչև 1-2 կմ է երթևեկելու և, ըստ այդմ, վճարելու է 200 դրամ, հրաժարվում են պատվերը իրականացնելուց, պատճառաբանելով, թե 200 դրամի համար մեքենա չեն վարի: Շուկայում այսօր մրցակցությունը հիմնականում որակի շուրջ է։ Ընկերություններն աշխատում են բարելավել սպասարկման որակը՝ դրանով ավելի գրավիչ դառնալով պատվիրատուի համար։ «Յանդեքսի» պարագայում, փաստորեն, հակառակն է։


Լիլիթ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2119

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ