«Ռուսաստանին ռազմավարական պարտության հասցնելու համար Հավաքական Արևմուտքը, ՈՒկրաինայից հետո, ձգտում է ապակայունացնել իրավիճակը հետխորհրդային տարածքի այլ հատվածներում, այդ թվում՝ Հարավային Կովկասում, խարխլելու Ռուսաստանին տարածաշրջանի երկրների հետ կապող դաշինքային և գործընկերային հարաբերությունները: Ռուսաստանը կշարունակի զարգացնել փոխադարձ հարգալից և փոխշահավետ համագործակցություն տարածաշրջանի բոլոր պետությունների հետ»,- ասված է ՌԴ ԱԳՆ հայտարարության մեջ։                
 

Ժամանակակից դեկորատիվ արվեստի հանրապետական ցուցահանդես

Ժամանակակից դեկորատիվ արվեստի հանրապետական ցուցահանդես
23.05.2017 | 10:30

2017 թ. մայիսի 9-ին Հայաստանի նկարիչների միության 2-րդ հարկի ցուցասրահում բացվեց «Ժամանակակից դեկորատիվ արվեստ» յուրօրինակ հանրապետական ցուցահանդեսը։ Ընդհանուր առմամբ, ներկայացված է 70 ստեղծագործություն` բատիկա, գոբելեն, գործվածքներ, զարդեր, կերամիկական աշխատանքներ, խառը տեխնիկայով արված զանազան գործեր:


Ցուցահանդեսում կարելի էր տեսնել ինչպես կերպարվեստի ազգային ավանդույթները շարունակող աշխատանքներ, այնպես էլ արդի արվեստի տարբեր միտումներին հետևող արվեստագետների ստեղծագործություններ: Ցուցահանդեսը հաջողված էր թե՛ էքսպոզիցիայի ձևավորման առումով, թե՛ տարբեր նյութերով ու տեխնիկայով արված հետաքրքիր գործերով: Ներկայացված էին տարբեր թեմաներով արված աշխատանքներ: Կային ինչպես աշխարհիկ, այնպես էլ կրոնական թեմաներով ստեղծագործություններ:


Էքսպոզիցիայում աչքի են զարնում Անատոլի Ավետյանի «Մտորումներ» և «Էլեգիա» եռանկարները։ Այս ցուցահանդեսում, սակայն, ամենահաջողվածը գոբելեններն էին: Նշենք Արփի Շահվերդյանի «Սկիզբ» գոբելենը, որն աչքի է ընկնում տաք և սառը գույների հիանալի համադրությամբ: Կենտրոնում ձկան պատկեր է, ներսում մերկ կնոջ ֆիգուր է` որպես կյանքի սկզբի, պտղաբերության խորհրդանիշ: Տպավորիչ է Գեղամ Գուլիկյանի «Այն օրը» գոբելենը (թուղթ, բամբակ): Վարպետությամբ և հմտությամբ է ներկայացված կերպարը. գործի հեղինակը ուշադրություն է դարձրել մարմնաձևերին, մանրամասն ներկայացրել դիմագծերը, ճկուն մարմնի տարբեր հատվածները: Թեմատիկ այս աշխատանքում իշխում են կապույտի երանգները, որոնց հակադրությունը կարմրին աշխուժացնում է գոբելենի հորինվածքը:
Գունային ներդաշնակությամբ, գույների հետաքրքիր խաղով են աչքի ընկնում Անահիտ Երիցյանի «Երկունք», Արուսյակ Պարոնյանի «Աշնան մեղեդի» գոբելենները, Ռիմա Նավասարդյանի «Ընթացք» գործվածքը: Վերջինս ներկայացրել է նաև կրոնական թեմայով մի գոբելեն` «Հրեշտակները», ուր պատկերված են քերովբեներ: Գոբելենի սիմետրիկ հորինվածքի վերնամասում լուսապսակի մեջ առնված խաչի պատկեր է: Կրոնական թեմայով մեկ այլ գոբելեն է ներկայացրել Անուշ Եղիազարյանը` «Տիրամայրը գահի վրա»:


Սուսաննա Աբովյանն էլ ցուցահանդեսին ներկայացել էր «ՈՒրախ Զատիկ» անվանումով, կտորից արված մեծաչափ մի աշխատանքով, որի ողջ տարածությունը զբաղեցնում են երկրաչափական տարբեր մարմիններ, հիմնականում` շեղանկյունաձև նախշեր, որոնց կրկնության միջոցով ստեղծված է ռիթմ: Այս ստեղծագործության հորինվածքը սիմետրիկ է:
Ցուցահանդեսին ներկայացված բատիկաներից տպավորիչ էին Գոհար Կարապետյանի «Հանդիպումը», որը մի տեսակ երազային տպավորություն է թողնում, Մարի Ադամյանի գունային նուրբ անցումներով աչքի ընկնող «Արտացոլումը» և Իրինա Սաղյանի «Մոնմարտր» թեմատիկ բատիկան. հեղինակին հաջողվել է հաղորդել այս բոհեմական վայրին բնորոշ շունչը:
Յուրօրինակ էր Արմինե Կարապետյանի «Արևներ» (լուսամփոփ, բատիկա, խառը տեխնիկա) քառամաս աշխատանքը, որի երեք մասերը միասին կարելի է դիտարկել որպես ինստալացիա: Օլիվիա Ադամյանի «Կախիչ» գործը ևս ինքնատիպ մի ինստալացիա էր:
Աշոտ Ադամյանը ներկայացել էր կիրառական արվեստի հետաքրքիր նմուշներով` «Եռագույնի պայքարը» և «Հյուսիսափայլ» խորիմաստ գործերով, որոնց ստեղծման համար որպես նյութ օգտագործել է օրգանական ապակին:


Ապակու վրա, խառը տեխնիկայով արված աշխատանքներ էր ներկայացրել Աղասի Թալալյանը:
Տպավորիչ էր Արմեն Հակոբյանի «Մոռացված մեղեդի» խառը տեխնիկայով արված գործը, որի հորինվածքի կենտրոնում երաժշտի կերպարն էր` ամբողջությամբ կլանված երաժշտությամբ:
Քնարական ներշնչմամբ էր կատարված Անահիտ Զարդարյանի «Մայրություն» աշխատանքը (թուղթ, ստվարաթուղթ, գուաշ), որը խճանկար էր հիշեցնում: Մոր և մանկան կերպարները միաձուլված են, մոր կերպարում ամփոփված են մայրական ողջ սերը, գորովանքը, քնքշանքը:
Կերամիկական աշխատանքներից նշենք Լիլիթ Խանաղյանի «Ձուկը» քանդակը: Ցուցահանդեսում ներկայացված էին նաև ճաշակով պատրաստված զարդեր, տպավորիչ էր` Սարգիս Գրիգորյանի «Արևելյան կոլաժ» զարդը:
Այսպիսով, հանրապետական այս ցուցահանդեսը փաստում է, որ Հայաստանում կան դեկորատիվ-կիրառական արվեստի առաջխաղացմանը նպաստող տարբեր սերնդի արվեստագետներ:

Սիլվիա ՄԱՆՈՒՉԱՐՅԱՆ
արվեստաբան, Ջիոտտոյի արվեստանոց-թանգարանի աշխատակից
Լուսանկարները`
Արուս ՄԵԼԻՔԲԵԿՅԱՆԻ

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 3426

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ