Թուրքիայի նախագահ Ռեջեփ Թայիփ Էրդողանը նախատեսում է մայիսի 9-ին առաջին անգամ այցելել Սպիտակ տուն նախագահ Ջո Բայդենի պաշտոնավարումից հետո: Սա նշանակում է, որ վերականգնվում են այս երկրների ռազմական կապերը: Թուրքիայի կողմից ՆԱՏՕ-ին Շվեդիայի անդամակցության հաստատումից հետո Վաշինգտոնը 23 միլիարդ դոլար արժողությամբ պայմանագիր է ստորագրել՝ ամերիկյան արտադրության F-16 մարտական ինքնաթիռներ, հրթիռներ և ռումբեր Անկարային վաճառելու համար:                
 

Աստիճանական անցում ոչ դաս-դասարանային համակարգի

Աստիճանական անցում ոչ  դաս-դասարանային համակարգի
30.05.2017 | 09:59

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար ԼԵՎՈՆ ՄԿՐՏՉՅԱՆԸ և «Մանկավարժական նախաձեռնություն» հայկական ասոցիացիա» ՀԿ-ի նախագահ ԱՐԱՅԻԿ ԻՍՊԻՐՅԱՆԸ, կարևորելով ՀՀ հանրակրթության բնագավառում նորարարական կրթական տեխնոլոգիաների կիրառմամբ որակյալ կրթության ապահովումը, ստորագրեցին համագործակցության հուշագիր:

Լևոն Մկրտչյանն ասաց, որ փորձում են հանրակրթական համակարգում տարիներ շարունակ իրականացվող ծրագրերը դարձնել հանրային սեփականություն, քննարկել, հասկանալ, թե ինչ օգտակարություն կունենա այս ծրագրերի ամբողջական կամ մասնակի կիրառումը մեր հանրակրթական դպրոցներում:
Արայիկ Իսպիրյանը տեղեկացրեց, որ «Մանկավարժական նախաձեռնություն» հայկական ասոցիացիան» ներկայացված է հենակետային կրթօջախներով` Բյուրականի ոչ պետական կրթահամալիր, Գառնու թիվ 2 ավագ դպրոց, 16 ավագ դպրոց, 118 ավագ դպրոց, Սյունիքի մարզի Եղեգի միջնակարգ դպրոցը: Նշված դպրոցներում տարբեր մակարդակներում իրականացվում է ուսուցման կոլեկտիվ եղանակի գաղափարախոսության պրակտիկ գործունեություն: Նպատակն է` նպաստել ՀՀ-ում նոր կրթական իրողության` ոչ դաս-դասարանային համակարգի կայացմանը:


Կրթության և գիտության փոխնախարար ՄԱՆՈՒԿ ՄԿՐՏՉՅԱՆԻ պարզաբանմամբ` այս գաղափարի հիմքում անցած դարի սկզբին նորարար մանկավարժ Ռիվինի` զույգերով աշխատելու հնարքն է, այսինքն` ուսումնական գործընթացը կատարվում է զույգերով, բայց զույգերը պետք է անընդհատ փոխվեն: «Ավանդական դաս հասկացություն այս դեպքում չկա, կա ուսումնական գործընթաց: ՈՒսուցիչը կանգնի գրատախատակի առաջ, բոլորին մի բան բացատրի, հետո բոլորը միասին հաջորդ օրն անցնեն այլ թեմայի, դա արդեն ընդմիշտ մոռանում եք: Դաս-դասարանային համակարգը, որ մոտ 500 տարի տարածված է ամբողջ աշխարհում, աստիճանաբար ընթանում է այլ համակարգի կայացման ուղղությամբ: Տարբեր երկրներ տարբեր քայլեր են անում»,- ասաց փոխնախարարը, նշելով, որ կայացման դպրոցը բարդ է: Նրա ձևակերպմամբ` դա հրամանով, օրենքի ընդունմամբ չէ, դա աշխարհընկալում է, աստիճանականություն է պետք: Հենակետային դպրոցները կայացման գործընթացում քայլեր են անում, հաջողված քայլերին ծանոթացնում են մյուս դպրոցներին:


«Իրատեսը» հետաքրքրվեց` հենակետային դպրոցների փորձը կիրառելու են` հաշվի առնելով ծրագրի արդյունավետությո՞ւնը: Մանուկ Մկրտչյանն ասաց, որ ծրագրի անհրաժեշտությունը կախված է ոչ թե այդ դպրոցներում արձանագրված արդյունքներից, այլ այն հանգամանքից, որ ավանդական մոտեցման ժամանակ հնարավոր չէ հաշվի առնել երեխաների անհատական առանձնահատկությունները: «Դպրոցների տնօրենությունն ու ուսուցչական կազմն ինչպե՞ս են արձագանքում» մեր հարցին ի պատասխան ասաց, որ արդեն շատ գյուղական և քաղաքային դպրոցներում արձագանքներ կան, ուսուցիչները համարձակվում են ավանդական դասի շրջանակում ինչ-որ բան անել. «Բայց նրանք, որ բարձրաձայն հայտարարում են` մենք այս ուղղությամբ ենք գնում, այդքան շատ չեն: Շատերն էլ դեռ չեն համարձակվում, որովհետև, ինչպես ասացի, այստեղ միայն այդ ուղղությամբ արժեք տեսնելը չէ կարևոր, կարևորն այլ ձևով մտածելն է: Ես դա անվանում են մանկավարժական աշխարհայացք»:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 2995

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ