Թուրքիայի նախագահ Ռեջեփ Թայիփ Էրդողանը նախատեսում է մայիսի 9-ին առաջին անգամ այցելել Սպիտակ տուն նախագահ Ջո Բայդենի պաշտոնավարումից հետո: Սա նշանակում է, որ վերականգնվում են այս երկրների ռազմական կապերը: Թուրքիայի կողմից ՆԱՏՕ-ին Շվեդիայի անդամակցության հաստատումից հետո Վաշինգտոնը 23 միլիարդ դոլար արժողությամբ պայմանագիր է ստորագրել՝ ամերիկյան արտադրության F-16 մարտական ինքնաթիռներ, հրթիռներ և ռումբեր Անկարային վաճառելու համար:                
 

«Ես ուզում եմ, որ մարդը կանգ առնի, ինչպես ծառն է կանգնած, ու իր արմատների խորքից կարողանա տեսնել աշխարհը»

«Ես ուզում եմ, որ մարդը կանգ առնի,  ինչպես ծառն է կանգնած, ու  իր արմատների  խորքից կարողանա տեսնել աշխարհը»
13.06.2017 | 08:21

«Royal Classic House» ցուցասրահում (հասցեն՝ Փ. Բուզանդի 3) բացվել է գեղանկարիչ, անիմատոր ԳՈՀԱՐ ՍԱՐԳՍՅԱՆԻ անհատական ցուցահանդեսը` «Հայեցողը» խորագրով: Ներկայացված աշխատանքները հեղինակի մտածումների բազմապլան արտացոլանքն են՝ արտահայտված նյութի և բովանդակության այլազանությամբ: Թուղթ, յուղամատիտ, յուղաներկ, մոնոտիպ, խառը տեխնիկա գործածելով՝ Գոհար Սարգսյանը պատկերել է մարդկանց, նրանց հարաբերությունների և ծառերի աշխարհը:


-Որտե՞ղ է ավարտվում անիմատոր Գոհար Սարգսյանի աշխարհը, և որտեղի՞ց է սկսվում գեղանկարիչ Գոհար Սարգսյանը,- հարցրինք արվեստագետին:
-Նույնիսկ չեմ կարող ասել՝ անիմացիան ավարտվո՞ւմ է, թե՞ շարունակվում այս աշխատանքներում: Ինձ համար անիմացիան միջոց է՝ շարժում ստանալու և ստեղծելու մի աշխարհ, որը ես եմ տեսնում: Նույնն էլ գրաֆիկական աշխատանքների դեպքում է: Իմ բոլոր գործերում կա ընդհանուր մի բան՝ ես շատ եմ ոգևորվում մարդուց: Ե՛վ անիմացիայի մեջ, և՛ գրաֆիկայում պերսոնալիստական կերպարներ են, որոնք իրենց շարժումներով, իրենց խոսքով, իրենց գործողություններով գրավիչ են, ուժ են տալիս առաջ գնալու, ապրելու: Անիմացիայի և գրաֆիկայի տարբերությունն այն է, որ նյութն է փոխվել,- ասում է Գոհարը:


Ընդարձակ ցուցասրահում ի մի բերված գործերի մեջ շահեկանորեն զատվում է «Ծառեր» շարքը. սա իմ սուբյետիվ տեսակետն է, որի հետ, կարծում եմ, համաձայն է Գոհարի աշխատանքների պատկերագրքի տեքստի հեղինակ, արվեստաբան Վարդան Ջալոյանը: «Գոհարն ընտրել է ծառերը, քանզի նրանք օժտված են ներքին տարածությամբ և կենսունակությամբ: Մարդն զգում է իր հոգևոր հարազատությունը ծառերի հետ, որովհետև նրանց հետ կիսում է իր կեցության մենակությունը»,- ասում է արվեստաբանը:
«Իրատեսի» ճեպազրույցը Գոհար Սարգսյանի հետ անդրադառնում է նաև «Ծառեր» շարքին:
-«Ծառեր» շարքի աշխատանքները շրջանակների մեջ են, որոնք յուրօրինակ են, ոչ ստանդարտ: Բայց դրանց նայելիս այն զգացողությունն ես ունենում, թե ծառերը պարփակված չեն, շարունակվում են շրջանակից դուրս: Ծառը քեզ համար կարծես տարածական, չսահմանափակվող իրողություն է, այո՞,- հարցրինք նկարչին:


-Փոքրուց ինձ համար ծառը շատ կարևոր սիմվոլ է եղել: Ինչ ինձ հիշում եմ, ներքին երկխոսության մեջ եմ ծառի հետ: Այս տարի որոշեցի ծառեր նկարել: Երևի խիստ, երկարատև ձմռան զգացողությամբ էր դա թելադրված. ծաղկած ծառերը, կարծես, պակասում էին մեզ, և ես վերադարձա իմ մանկության զգացողություններին ու նկարեցի այդպիսի ծառեր՝ փորձելով վերականգնել երկխոսությունս նրանց հետ: Զգացողություն է, որ ծառերը կանգնած են, լուռ են: Այդ զգացողությունը փորձել եմ տալ թղթին՝ մոնոտիպ հաստոցային գրաֆիկայով: Ես ուզում եմ, որ մարդը կանգ առնի, ինչպես ծառն է կանգնած, ու իր բարձունքից, իր արմատների խորքից կարողանա տեսնել աշխարհը: Մենք ապրում ենք մի ժամանակաշրջանում, երբ մարդիկ անընդհատ վազքի մեջ են: Ինձ համար նրանց կանգ առնելը շատ կարևոր է,- պատասխանեց Գոհարը:


Նկարչուհու հայրը՝ ՀՀ վաստակավոր նկարիչ Արարատ Սարգսյանը, խոստովանում է, որ ինքը խորհրդատվությամբ օգնել է դստերը, քանի որ նա հենց իր կողքին է աշխատում, այդուհանդերձ, չի կարողացել որոշում կայացնել, թե «Ծառեր» շարքի 100 աշխատանքներից հատկապես որոնք պետք է ընդգրկվեն ցուցադրության մեջ: Այս հարցում նրանք ունեցել են մասնագետի միջամտության անհրաժեշտությունը և նրա ընտրությամբ ցուցադրել շարքի 10 աշխատանք:

Կարինե ՌԱՖԱՅԵԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 4281

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ