Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիևը հայտարարել է, որ Լեռնային Ղարաբաղից ռուս խաղաղապահների վաղաժամկետ դուրսբերման որոշումն ընդունվել է Բաքվի և Մոսկվայի միջև խորհրդակցությունների հիման վրա, ինչի արդյունքում ամրապնդվել են Ադրբեջանի և Ռուսաստանի հարաբերությունները: «Սա Ռուսաստանի Դաշնության և Ադրբեջանի առաջնորդների որոշումն էր»,- ասել է նա:                
 

Մեր անդրադարձը քաղաքապետի արձագանքին

Մեր անդրադարձը  քաղաքապետի արձագանքին
30.06.2017 | 11:16

Չգիտեմ՝ ինչն է պատճառը, սակայն գերիշխող դիրքը քաղաքական բեմահարթակում մեր առանձին ղեկապետների վրա զարմանալի ազդեցություն է գործել. նրանք իրենց նախընտրական խոստումներն իրագործում են հակառակ տեսանկյունից: Ահա Տարոն Մարգարյանի` տրանսպորտին վերաբերող նախընտրական թռուցիկի տեսլականը. «Երևան քաղաքի օրակարգային խնդիրներից մեկը հանրային տրանսպորտի անբավարար վիճակն է և մատուցվող ծառայության ցածր որակը»:

Վերջերս թիվ 67 երթուղին սպասարկող ավտոբուսներում տիրող խառնափնթոր վիճակին առնչվող օրակարգային մի խնդիր ներկայացրի մեծարգո քաղաքապետի ուշադրությանը, ընդգծելով, որ այս ուղեգծի ավտոբուսները, վստահաբար, չեն լվացվել մայրաքաղաք ներկրվելու օրից՝ շուրջ 5 տարի:

Սրանից զատ, նշյալ շարժակազմերի դռները բացվում-փակվում են վիշապային թշշոց, հետո արդեն հրանոթային դղրդոց արձակելով: Երկու նյութ հրապարակվեց «Զավեշտ-նամե» խորագրի ներքո, որոնք հիմնավորում են, որ Երևանի քաղաքապետարանի աշխատակազմի տրանսպորտի վարչության պետ տիար Հենրիկ Նավասարդյանը, մեղմ ասած, չի վերահսկում իրավիճակը, այլ կերպ եթե բնութագրենք, մատների արանքով է նայում մայրաքաղաքի տրանսպորտում առկա այն բոլոր մեծ ու փոքր հիմնախնդիրներին, որոնք միանգամայն լուծելի են: Ի մասնավորի, միանգամայն հնարավոր է ուղևորատար տրանսպորտը երթուղի դուրս բերել մաքուր վիճակում, ապահովել, որ վարորդները չշատախոսեն բջջային հեռախոսներով, իրենց երաժշտական ճաշակը չփաթաթեն ուղևորների վզին և այլն: Այնուամենայնիվ, քաղաքապետը կարգավորեց հարցը՝ Հենրիկ Նավասարդյանին պարգևատրելով 100 հազար դրամով: Բայց քանի որ Երևանի տրանսպորտը շարունակում է քաղաքացիներիս նյարդերը քայքայել, ապա առաջարկում ենք քաղաքապետին յուրաքանչյուր ամիս պարգևատրել Հենրիկ Նավասարդյանին, առհասարակ, տրանսպորտի վարչության ողջ աշխատակազմին: Մի ինքնատիպ առաջարկ ևս. մայրաքաղաքի տրանսպորտի աշխատանքն է՛լ ավելի «քաղաքակիրթ» դարձնելու նպատակով անհրաժեշտ է սահմանել եռամսյա դրամական մրցանակներ հետևյալ անվանակարգերում. «Երևանի ամենաանլվա ավտոբուս», «Մայրաքաղաքի ամենահեռախոսամոլ վարորդ», «Էկզոտիկ ձայներ արձակող լավագույն փոխադրամիջոց»:
Անվանակարգերն ավելացնելու զավեշտալի զբաղմունքը զիջում ենք ընթերցողներին:


Վրեժ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1959

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ