Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիևը հայտարարել է, որ Լեռնային Ղարաբաղից ռուս խաղաղապահների վաղաժամկետ դուրսբերման որոշումն ընդունվել է Բաքվի և Մոսկվայի միջև խորհրդակցությունների հիման վրա, ինչի արդյունքում ամրապնդվել են Ադրբեջանի և Ռուսաստանի հարաբերությունները: «Սա Ռուսաստանի Դաշնության և Ադրբեջանի առաջնորդների որոշումն էր»,- ասել է նա:                
 

Երթուղիները կրճատվո՞ւմ են

Երթուղիները կրճատվո՞ւմ են
22.09.2017 | 05:27

Նորաշեն թաղամասից պետհամալսարան հասնող 64 համարի միկրոավտոբուսը մեկ ամսից ավելի չի գործում: 16 թաղամասի բնակիչները մեզ ահազանգել էին, տեղեկացնելով, որ 64 համարի միկրոավտոբուսն առանց այն էլ ծանրաբեռնված էր աշխատում: Հիմա ստիպված են օգտվել խիստ ծանրաբեռնված 57 և 27 երթուղիներից: Բացի այդ, Պռոշյան փողոց, նախկին «Ռոսիա» կինոթատրոն, Մամուլի շենք հասնելու համար ստիպված պետք է օգտվեն երկու երթուղուց:


Երևանի քաղաքապետարանից փորձեցինք տեղեկություն ստանալ 64 համարի երթուղու վերաբերյալ, մասնավորապես պարզել` 64 երթուղին վերագործարկվելու՞ է կամ փոխարինվելու՞ է այլ երթուղով: Նշված փոփոխությունն ի շահ գծատերերի՞ է, թե՞ բնակիչների, արվում է հատու՞կ միտումով, որ մարդիկ օգտվեն երկու երթուղիներից էլ:
Մեր հարցմանն ի պատասխան` քաղաքապետարանի աշխատակազմի տրանսպորտի վարչությունից տեղեկացրին, որ ներքաղաքային միկրոավտոբուսային 64 երթուղին սպասարկող կազմակերպությունը անհրաժեշտ քանակի վարորդների պակասի պատճառով սահմանված 16 միավոր շարժակազմի փոխարեն երթուղի էր դուրս բերում օրական միջին հաշվով 3-4 միավոր: Ընկերությունը փաստացի կրում էր ֆինանսական վնասներ` չապահովելով հարկային պարտավորությունները և պետբյուջե ուղղվող դրամական միջոցները երթուղու վնասաբեր լինելու պատճառով: Ընկերությունը հրաժարվել է երթուղու սպասարկումից, և դադարեցվել է վերջինիս սպասարկումը: Նոր սպասարկող չլինելու պատճառով երթուղին վերականգնել հնարավոր չէ:
Քաղաքապետարանից տեղեկացրին նաև, որ ներկայումս մշակման փուլում է գտնվում վերգետնյա ուղևորատար տրանսպորտի նոր երթուղային ցանցը, որի ներդրման արդյունքում մայրաքաղաքի տարբեր թաղամասերի միջև և կենտրոնի հետ կապ կհաստատվի ավտոբուսային երթուղիներով: Իսկ ներքաղաքային միկրոավտոբուսային 64 երթուղու ուղևորներին առաջարկեցին օգտվել երթուղու ուղեգծի առանձին հատվածներին զուգահեռ գործող ավտոբուսային 18, 27, 57 և 63 երթուղիներից:


Հետաքրքիր է` ի՞նչ խորհուրդ կտային, օրինակ, 46 համարի ավտոբուսից (նախկինում` 45 միկրոավտոբուս) օգտվող Քանաքեռի բնակիչներին: «Երիտասարդականով» անցնող միակ երթուղին այնքան ծանրաբեռնված է հատկապես առավոտյան և երեկոյան ժամերին, որ մի ոտնաչափ տեղ գտնելու համար ստիպված ես մի քանի ավտոբուս բաց թողնել: Շատերն էլ պարզապես տաքսիներից են օգտվում: Այս տարիներին «Երիտասարդականով» անցնող մեկ-երկու ավտոբուս հայտնվեց, բայց ոչ մեկն էլ երկար կյանք չունեցավ: Պաշտոնական աղբյուրները, իհարկե, պատասխան ունեն: Ոչ պաշտոնականներն էլ: Սեփական կաշվի վրա անհարմարությունը զգացող մարդիկ` ուսանողները, աշխատանքի շտապողները, վաղուց հաշտվել են իրավիճակի հետ, ոչ պատասխանի են սպասում, ոչ հույսի շողի: Նրանց ուզածը մի ոտնաչափ տեղ է: Ինչպե՞ս են տանտիկինները խաղողի տերևները դարսում շշերի մեջ, որ ազատ տեղ չմնա: Այդպիսի զգացողություն եմ ունենում գերծանրաբեռնված երթուղայիններից օգտվելիս: Հասարակական տրանսպորտի բարեփոխումներ, այնուամենայնիվ, սպասվում են: Այս մասին տեղեկացնում են Երևանի քաղաքապետարանի տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի վարչությունից:


Առկա երթուղիների թվի մինչև երեք անգամ կրճատմամբ Երևան քաղաքի գործող երթուղային ցանցի օպտիմալացումը, առանձնացված ավտոբուսային գծերի և կանգառահատվածների համար նոր չափորոշիչների սահմանումը, տոմսային համակարգի ներմուծումը առայժմ միայն առաջարկների ձևաչափում են:
Հուսանք, որ փոփոխությունների հեռանկարն իր հետ բարեփոխումներ կբերի` հեռու պահելով նոր փորձություններից:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2118

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ