«Ռուսաստանին ռազմավարական պարտության հասցնելու համար Հավաքական Արևմուտքը, ՈՒկրաինայից հետո, ձգտում է ապակայունացնել իրավիճակը հետխորհրդային տարածքի այլ հատվածներում, այդ թվում՝ Հարավային Կովկասում, խարխլելու Ռուսաստանին տարածաշրջանի երկրների հետ կապող դաշինքային և գործընկերային հարաբերությունները: Ռուսաստանը կշարունակի զարգացնել փոխադարձ հարգալից և փոխշահավետ համագործակցություն տարածաշրջանի բոլոր պետությունների հետ»,- ասված է ՌԴ ԱԳՆ հայտարարության մեջ։                
 

«Խորհուրդ եք տալիս մանդատները վա՞յր դնել»

«Խորհուրդ եք տալիս մանդատները վա՞յր դնել»
09.02.2018 | 03:20

«Կառավարման խորհրդարանական համակարգը ենթադրում է իշխանության ներսում հակակշիռների ամրագրում, մինչդեռ այսօր հակառակ գործընթացն է տեղի ունենում, իմա՝ իշխանության գերկենտրոնացում՝ ապագա վարչապետի անսահմանափակ լիազորություններով: Անկախ հանգամանքից, թե վաղն այդ պաշտոնում ով կլինի, կա առավել կարևոր խնդիր՝ այս համակարգն ունա՞կ է երկիրը դեպի զարգացում տանելու: ԱԺ «Ելք» խմբակցության անդամ ԱՐՏԱԿ ԶԵՅՆԱԼՅԱՆԻՆ «Իրատեսը» խնդրեց որպես իրավաբան դիտարկել օրենսդրական փոփոխությունների տրամաբանությունը:


-Նորմա՞լ է ապագա վարչապետին օժտել այդքան մեծ լիազորություններով, սա երկրի զարգացման համար որոշակի վտանգ չի՞ ներկայացնում, պարոն Զեյնալյան:
-Մենք քննարկեցինք «Ներման մասին» օրենքը, որի առնչությամբ ես նշել եմ, որ, ըստ էության, ապագա նախագահը լիազորազրկվում է: Նախագահը դառնում է վարչապետի որոշումներն ստորագրողը: Ավելին, եթե չստորագրի էլ, ոչինչ, միևնույն է, երեք օր հետո դառնալու է ստորագրված: Սա չափազանց է: Այս բոլոր փոփոխությունների նպատակը մեկն է՝ մշտապես բարձրագույն իշխանություն լինել:
-Կա՞ դրույթ, որով սահմանափակվում է վարչապետի ընտրվելու հնարավորությունը, այսինքն, քանի՞ անգամ նույն մարդը կարող է վարչապետ դառնալ:
-Նույն մարդը միշտ կարող է լինել վարչապետ, որևէ սահմանափակում չկա:
-Խորհրդարանական երկրում կրկին իշխանությունը միակենտրո՞ն է լինելու, թե՞ խորհրդարանը, այնուամենայնիվ, որոշակի դերակատարում ունենալու է:
-Ֆորմալ առումով խորհրդարանին որոշակի դերակատարում տրված է, բայց այդ գործիքները հաշմանդամ են, լիարժեք չեն կարող գործի դրվել: Դրա համար մենք նախաձեռնել ենք «Սահմանադրական բարեփոխումների փաթեթ», որպեսզի խորհրդարանական փոքրամասնությունը կարողանա ավելի մեծ ազդեցություն ունենալ որոշումների կայացման վրա, այսինքն՝ ապահովվեն ժողովրդավարությունը, բազմակարծությունը: Օրինակ, տեսնում եք, թե ինչպես պետաիրավական հարցերի կամ այլ հանձնաժողովների մերժած որոշումները երբեք չեն ընդգրկվում նիստերի օրակարգում: Կարող են, չէ՞, ներառել օրակարգում, քննարկել և որոշել՝ կո՞ղմ են, թե՞ դեմ: Բայց հարցը նույնիսկ օրակարգ չի մտնում: Այսինքն, այս մեծամասնությունը ցույց է տալիս, որ իր էությամբ ժողովրդավար չէ:
-Սահմանադրական փոփոխությունները քննարկելիս իշխանությունը հավաստիացնում էր, թե հակակշիռների մեխանիզմ է ստեղծվում. այսօր կարո՞ղ ենք փաստել, որ ստեղծվել է այդ մեխանիզմը:
-Ոչ, այդ մեխանիզմը չկա, դրա համար նախաձեռնել ենք սահմանադրական բարեփոխումներ:
-Ի՞նչ եք կարծում, մեծամասնությունը ձեր բարեփոխումներին ինչպե՞ս կվերաբերվի:
-Իսկ Դուք ի՞նչ եք կարծում:
-Գուցե չարժե՞ նախաձեռնել մի գործընթաց, որն ի սկզբանե դատապարտված է:
-Դուք խորհուրդ եք տալիս մանդատները վա՞յր դնել: Ձեր խոսքից կարելի է դա եզրակացնել: Մենք քաղաքական գործընթաց ենք իրականացնում և իրենց սովորեցնելու ենք, թե ինչպես են երկիրը քայլ առ քայլ ժողովրդավարական դարձնում:


Զրուցը՝
Ռուզան ԽԱՉԱՏՐՅԱՆԻ

Դիտվել է՝ 3001

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ