Լեռնային Ղարաբաղում հայկական ներկայության բոլոր հետքերը ջնջելն Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիևի վարչակարգի նախագիծն է՝ ասել է Ֆրանսիայի խորհրդարանի Ֆրանսիա-Հայաստան բարեկամության խմբի ղեկավար Անն Լոուրենս Պետելը։ «Եկեղեցիներից, խաչքարերից և Արցախի Ազգային ժողովից հետո ադրբեջանցիներն այժմ գրոհում են կառավարության շենքը»,- գրել է Պետելն X սոցիալական ցանցի իր էջում:                
 

Թամարա Գվերդցիթելին հայաստանյան բեմում

Թամարա Գվերդցիթելին հայաստանյան բեմում
13.04.2018 | 00:44

Երևանյան երաժշտասերները (և ոչ միայն) վայելեցին բարձրակարգ վոկալի ու նրբաճաշակության համադրությամբ իր հանդիսատեսին մշտապես հիացնող՝ Վրաստանի և Ռուսաստանի ժողովրդական արտիստ Թամարա Գվերդցիթելիի համերգը Արամ Խաչատրյանի անվան համերգասրահում:

Համերգի նախաձեռնողը «Արվեստների պատկերասրահ» մշակութային հիմնադրամն էր՝ Մարիամ Շահինյանի նախագահությամբ, աջակիցներն էին ՀՀ մշակույթի նախարարությունը՝ ի դեմս նախարար Արմեն Ամիրյանի, ԱԺ պատգամավոր Վրեժ Մարկոսյանը, «Միաբան» հիմնադրամի հիմնադիր Ռոմեն Կոզմոյանը:
Համերգի ընթացքում երգչուհուն նվագակցում և ձայնակցում էին Պաստա Անդրիաձեն, Իրակլի Մենտեշաշվիլին, Լևան Դեիսաձեն, Գեորգի Մալագիշվիլին, Դավիթ Ջափարիձեն, «Ռուսթավի» տրիոն:


Ինչպես և կարելի է սպասել յուրաքանչյուր ճշմարիտ արվեստագետից և անհատականությունից, համերգի ծրագրում զգալի տեղ էր հատկացված ազգային երաժշտությանն ու հարազատ քաղաք Թբիլիսիին ձոնված երգեգրին:
Սակայն ստեղծագործական լայն հետաքրքրություններ և կարողություններ ունեցող երգչուհին չէր կարող սահմանափակվել միայն ազգային տիրույթներում: Հնչեցին նաև ֆրանսիական, ռուսական, հայկական երգեր:
Հայաստանի, Երևանի նկատմամբ ջերմ խոսքերի պակաս չկար համերգի ողջ ընթացքում, իսկ Առնո Բաբաջանյանի, Միշել Լեգրանի, Բուլատ Օկուջավայի ստեղծագործությունները և հանրահայտ «Ով սիրուն, սիրունի» հայերեն կատարումն առանձնահատուկ ջերմություն հաղորդեց երեկոյին: Հայկական գործոնի առկայությունը ներառել էր նաև կինոյի աշխարհը. Թամարա Գվերդիցիթելին խորին ակնածանքով ու սիրով հիշատակեց Սերգեյ Փարաջանովին և Մհեր Մկրտչյանին՝ կատարելով առաջինին նվիրված իր ստեծագործությունը և երկրորդին խորհրդանշող երգը «Միմինո» ֆիլմից:


Յուրաքանչյուրս հաճույքի իր բաժին բարձրակետն ունեցավ համերգի ընթացքում, կարծում եմ: Ինձ համար այն երգչուհու «Виват король» երգի կատարումն էր: Բանն այն է, որ մի հավերժություն առաջ ես ինձ համար Թամարա Գվերդցիթելիին բացահայտել եմ հենց այդ երգով: Ուշ գիշերով դիտում էի ռուսական հեռուստատեսության հայտնի «Ինչ, որտեղ, երբ» հաղորդումը, որը ոչ միայն սնում ու հարստացնում էր մեր ինտելեկտը, այլև երաժշտական ճաշակը, որովհետև հաղորդման ընթացքում լինում էին երաժշտական դադարներ և դրանք լցվում էին բարձրակարգ կատարումներով: Այդպիսի մի դադարի ժամանակ էլ ես առաջին անգամ լսեցի Գվերդցիթելիի «Виват»-ն ու հիացա նրա շքեղ վոլակով և արտաքինով: Հիմա՝ շատ տարիներ անց, չնայած հագեցած ու բազմաբնույթ համերգային ծրագրին՝ ինձ դարձյալ մեծագույն հրճվանք պատճառեց հենց այդ երգի կատարումը:


Երեկոյին ներկա էին մեծ թվով վրացիներ, որոնց մշակութային վայելքին գումարվում էր, իհարկե, ազգային հպարտության զգացումը: Ողջ դահլիճն էր ալիքվում բուռն ծափահարությունների և բռավոների տարափից, բայց այդուամենայնիվ հայրենակիցները մի առանձնակի ոգևորություն էին հաղորդում երգչուհուն ուղղված սիրո և հիացումի համապատկերին:
Թամարա Գվերդցիթելին երկար ու բուռն ծափահարությունների ներքո հեռացավ բեմից՝ վստահություն հայտնելով, որ մեզ իրարից ընդամենը բաժանելու է մի մեծ ընդմիջում, որին հաջորդելու է մեկ այլ ջերմ համերգային երեկո:

Կարինե ՌԱՖԱՅԵԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2527

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ