USD484.70
EUR553.96
RUB7.38
  •  Երևան 
    ... °C
  •  Գյումրի 
    ... °C
  •  Աբովյան 
    ... °C
Mariam Merabova in Armenia
 

Հայաստանի ավիաշուկան անելիքներ ունի

Հայաստանի ավիաշուկան անելիքներ ունի
11.09.2018 | 00:47

Վերջապես Հայաստանի կառավարությունը խոսեց ազգային ավիափոխադրող ունենալու անհրաժեշտության մասին։ Սա նշանակում է, որ մեր` «Իրատեսի» խոսքը տեղ հասավ։ Չորս տարի է մենք տարբեր առիթներով նշել ենք, որ պետությունը չի կարող չունենալ իր ավիափոխադրողը, ինչպես չի կարող չունենալ իր զինանշանը և հիմնը։


Օրերս տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Աշոտ Հակոբյանի գլխավորությամբ տեղի է ունեցել քաղավիացիայի խնդիրների շուրջ քննարկում։ Առանցքային թեման եղել է ազգային ավիափոխադրող ձևավորելու հարցը։ Բնականաբար, քննարկմանը ներկա են եղել բոլոր շահագրգիռ կողմերը, որոշվել է ձևավորել աշխատանքային խումբ, որը կզբաղվի քաղավիացիայի խնդիրների վերհանմամբ, կքննարկի դրանք և լուծումներ կառաջարկի։


Եվ այսպես, կարծես սառույցը տեղից շարժվեց, կառավարությունը փորձում է ապացուցել, որ բաց երկնքի քաղաքականության իրականացումը բոլորովին էլ չի նշանակում երկիրը զրկել ազգային ավիափոխադրող ունենալուց։ Ի դեպ, հիշեցնենք, որ բաց երկնքի քաղաքականության կամ, ավելի ճիշտ, Հայաստանը ազգային ավիափոխադրողից զրկելու ջատագովները պնդում էին, որ այդ քաղաքականությամբ կնպաստեն Հայաստանի ավիաշուկայում տոմսերի գների նվազեցմանը։ Այս փուչիկը պայթեց, և այսօր փաստ է, որ 2014-ից ավիատոմսերի գները ոչ թե նվազում են, այլ բարձրանում։ Ի վերջո, չպետք է մոռանալ, որ հայաստանյան ավիաշուկայում ավիափոխադրողների միջև մրցակցությունը մեծ է եղել, քանի որ ազգային ավիափոխադրողի հետ մեկտեղ գործել են տասնյակից ավելի տարբեր ավիաընկերություններ տարբեր երկրներից։ Ինչևէ։


Քննարկման ժամանակ, ինչպես և սպասվում էր, չի շրջանցվել ամենակարևորը` «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայանի սպասարկման բարձր գների հարցը։ Ներկաների գնահատմամբ դրանց թվում է եղել նաև Հայաստանում գրանցված 6 հայկական ավիաընկերություն, այդ թվում` «ԷռԱրմենիան», որը միակն է, որ իրականացնում է չվերթեր)` «Զվարթնոցի» սպասարկման գները շատ բարձր են, ինչն անհավասար մրցակցային պայմաններ է ստեղծում։ Այո, սա լուրջ խնդիր է, քանի որ ցանկացած երկրում «մայր» օդանավակայանն իր ազգային ավիափոխադրողների համար սահմանում է այլ գին, օտարների համար` այլ։ Ավելին, ազգային ավիափոխադրողը պետությունից ստանում է դոտացիա։ Սրան գումարվում է ավիավառելիքի բարձր գինը, որը ևս սահմանում և ավիաընկերությանն է վաճառում «Զվարթնոց» օդանավակայանը։


Այս խնդիրները պետք է վերանայվեն, ստանան իրենց լուծումը։ Հակառակ դեպքում նոր ձևավորվող ազգային ավիափոխադրողը կրկին կհայտնվի «կոտրած տաշտակի առաջ»։ Աշխարհում մրցակցությունն ավիաշուկաներում շատ մեծ է, և ցանկացած երկիր, տեր կանգնելով իր ազգային ավիափոխադրողին, խթանում է և՛ տնտեսության զարգացումը, և՛ լուծում անվտանգությանն առնչվող ռազմավարական հարցեր։


Ժասմեն ՎԻԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1068

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ

DiplomatRadio Mao