Ավարտվել է Ռուսական կայսրության, իսկ հետո՝ Խորհրդային Միության, ապա նաև՝ Ռուսաստանի Դաշնության վերջին 300-350 տարիների պատմությունը Հյուսիսային Կովկասում, Անդրկովկասում և Կենտրոնական Ասիայում՝ ասել է Մերձավոր Արևելքի ռուսական ինստիտուտի նախագահ Եվգենի Սատանովսկին։ «Այսօր մենք Արևմուտքի հետ մեծ պատերազմի կիզակետում ենք, որտեղ հարցի գինը ոչ թե այս կամ այն ռազմաբազան է՝ այս կամ այն պատմական տարածաշրջանում, այլ Ռուսաստանի գոյությունն է, գուցե և՝ ողջ աշխարհի գոյությունը»,- նշել է նա։                
 

«Քանի որ սա «երրորդ» երկիր է, ամեն ինչ կարելի է անել»

«Քանի որ սա «երրորդ» երկիր է, ամեն ինչ կարելի է անել»
23.10.2018 | 09:43

Օրեր առաջ Երևանի Ազնավուրի կեցավայրում Ֆրանսիայի և Հայաստանի նախագահների մասնակցությամբ հանրությանը ներկայացվեց նշված կենտրոնի «վերակառուցման» մի նախագիծ, որը երբևէ Հայաստանի որևէ իրավասու ատյանում չի քննարկվել և չի համաձայնեցվել: Որպես նախագծի հեղինակ ներկայացվեց ֆրանսահայ ճարտարապետ Արիս Ադամյանը: Այս մասին ահազանգում են ՀՀ վաստակավոր ճարտարապետներ Աշոտ Ալեքսանյանը, Հովհաննես Մութաֆյանը և Լևոն Վարդանյանը` խնդրի վրա հրավիրելով Հայաստանի ճարտարապետների պալատի նախագահ Մկրտիչ Մինասյանի և Հայաստանի քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահ Ավետիք Էլոյանի ուշադրությունը: Ճարտարապետներն իրենց գրած դիմում-նամակում մասնավորապես նշել են, որ արտերկրյա կառուցապատողների կողմից Ազնավուրի կեցավայրի՝ առանց հեղինակի համաձայնության, կամայական փոփոխությունը շատ վատ նախադեպ կարող է դառնալ իրենցից յուրաքանչյուրի ճարտարապետական ստեղծագործությունների ապագայի համար:


«Իրատեսի» հետ զրույցում ՄԿՐՏԻՉ ՄԻՆԱՍՅԱՆՆ ասաց, որ տեղի է ունեցել պրոֆեսիոնալ էթիկայի և հեղինակային իրավունքի նորմերի կոպիտ խախտում. «Նարեկ Սարգսյանը արդեն գոյություն ունեցող շենքի հեղինակն է, որևէ միջամտության դեպքում անպայման պետք է տեղյակ պահել հեղինակին: Աշխարհում ընդունված ձև է դա»:
Վերաձևումներն ու կամայականությունը կասեցնելու համար ճարտարապետների պալատի հանձնախումբը քննարկելու է հարցը և նամակ է ուղարկելու Ազնավուրի կենտրոնի տնօրենությանը: «Նրանց քայլերը տարակուսանք են առաջացնում մեր մեջ: Եթե նման ձևով ենք սկսելու աշխատել, շատ վատ սկիզբ է: Նրանց մոտ դա սոսկալի պարսավանքի կենթարկվեր: Բայց քանի որ սա «երրորդ» երկիր է, ամեն ինչ կարելի է անել»,- ընդգծեց մեր զրուցակիցը:


Նկատեցինք, որ սա ճարտարապետների ստեղծագործական իրավունքների ոտնահարման, պատմական, արժեքավոր շինությունները վերաձևելու առաջին դեպքը չէ: Պարբերաբար մեր քաղաքացիները, ճարտարապետները կռիվ են տալիս քաղաքի դիմագիծն աղավաղելու դեմ: Մեր այս դիտարկմանն ի պատասխան` Մկրտիչ Մինասյանն ասաց, որ սա մի քիչ ուրիշ դեպք է. «Մեր պատվիրատուներն, իհարկե, անտեսում էին եղած նախագծերը, բայց հիմա բոլորովին ուրիշ խնդիր կլինի: Որովհետև, ամեն դեպքում, երբ նման միջամտություններ էին լինում, պատվիրատուները պատճառաբանում էին, որ գործատեղեր են ավելացնում, մարդիկ են աշխատելու: Իհարկե, քաղաքն այլանդակվում է նաև նման մոտեցման դեպքում, շատ լավ է, որ աշխատատեղեր են լինում, բայց պետք է հարգել օրենքը: Հիմա, կարծում եմ, նման վիճակն անհանդուրժելի է»:
Կասկադի բարձունքում կառուցված Շառլ Ազնավուրի թանգարանը նորանկախ Հայաստանում պետական միջոցներով կառուցված առաջին մշակութային օջախն է: Շենքի բացումը տեղի է ունեցել 2011-ին: Տնօրենության հավաստմամբ` կենտրոնը գործել կսկսի երկու տարի հետո:

Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ
Հ.Գ.- Մկրտիչ Մինասյանից հետաքրքվեցինք նաև` ինչպե՞ս է վերաբերվում Արթուր Մեսչյանին Երևան քաղաքի գլխավոր ճարտարապետ նշանակելու որոշմանը: «Մեր հայտնի ճարտարապետներից է, շատ կարող մարդ է, դրսում է աշխատել, ծանոթ է ճարտարապետական բոլոր գործառույթներին: Լավ նախագծեր է արել, դա կօգնի նաև, որ նա հետագայում կարողանա ղեկավարել գլխավոր ճարտարապետի աշխատակազմը»,- ասաց Մ. Մինասյանը, անդրադառնալով մեր դիտարկմանը, որ կարծես պարտադիր հանգամանք է դարձել պետական կարևորագույն պաշտոնները երիտասարդներին վստահելը, ասաց, որ ճարտարապետությունը չի պահանջում արագ վազել, ծանրություններ բարձրացնել, որ երիտասարդ լինելը կարևորվի. «Ճարտարապետությունն այն արվեստն է, որ տարիների հետ փորձառություն է բերում: 20 տարեկանը, 25-ը, նույնիսկ 30-ը երիտասարդ են համարվում, որովհետև պետք է փորձ ձեռք բերեն: Կարծում եմ` Մեսչյանը շատ լավ կաշխատի»:

Դիտվել է՝ 4365

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ