Ավարտվել է Ռուսական կայսրության, իսկ հետո՝ Խորհրդային Միության, ապա նաև՝ Ռուսաստանի Դաշնության վերջին 300-350 տարիների պատմությունը Հյուսիսային Կովկասում, Անդրկովկասում և Կենտրոնական Ասիայում՝ ասել է Մերձավոր Արևելքի ռուսական ինստիտուտի նախագահ Եվգենի Սատանովսկին։ «Այսօր մենք Արևմուտքի հետ մեծ պատերազմի կիզակետում ենք, որտեղ հարցի գինը ոչ թե այս կամ այն ռազմաբազան է՝ այս կամ այն պատմական տարածաշրջանում, այլ Ռուսաստանի գոյությունն է, գուցե և՝ ողջ աշխարհի գոյությունը»,- նշել է նա։                
 

Բյուջեի ընդհանուր եկամուտները նվազել են 2.6 մլրդ դրամով

Բյուջեի ընդհանուր եկամուտները նվազել են 2.6 մլրդ դրամով
05.12.2019 | 21:20

Եթե ամփոփ փորձենք բյուջեի փոփոխությունները ներկայացնել ըստ հիմնական ցուցանիշների, ընդհանուր եկամուտները նվազել են 2.6 մլրդ դրամով, որ բացատրվում է այլ եկամուտների փոփոխությամբ, առաջարկվող նախագծում այն կազմում է 1 տրիլիոն 695 մլրդ դրամ՝ խորհրդարանում 2020-ի բյուջեի նախագծի վերջնական տարբերակի քննարկման ժամանակ ասաց ֆինանսների նախարար Ատոմ Ջանջուղազյանը:

«Հարկային եկամուտների մակարդակը պահպանվել է նույնը, այն կլինի 1 տրիլիոն 602 մլրդ դրամ: Համենայն դեպս, կանխատեսումն այդպիսին է, բայց երևի ձևակերպումս ճիշտ չէր, որովհետև կարծում ենք, որ այն կլինի ավելին, քան մեկ տրիլիոն 602 մլրդ դրամն է: Պաշտոնական դրամաշնորհների մակարդակը վերանայվել է՝ կապված փոխարժեքի փոփոխության հետ և կազմում է 35.3 մլրդ դրամ, այլ եկամուտները շուրջ 57.4 մլրդ դրամ, այստեղ նույնպես որոշակի գործոնների ազդեցությամբ նվազում է տեղի ունեցել»,- ասաց նա:
Ջանջուղազյանի ներկայացմամբ՝ ծախսերը նվազել են ընդամենը բացարձակ թվով՝ շուրջ 24.5 մլրդ դրամով՝ կազմելով 1 տրիլիոն 855, 7 մլրդ դրամ, ընդ որում, ընթացիկ ծախսերը 1 տրիլիոն 568 մլրդ դրամ է, կապիտալ ծախսերը՝ 288 մլրդ դրամ: «Այս ցուցանիշների արդյունքում պակասուրդը 2020 թվականի նախագծով ակնկալվում է, որ կլինի 160,7 մլրդ դրամ, կամ ՀՆԱ-ի 2.26 տոկոսը, նախորդ նախագծի հետ համեմատած շուրջ 0,34 տոկոսով ավելի ցածր»,- ասաց նա:
Ատոմ Ջանջուղազյանը նշեց, որ դեֆիցիտը 2019-ի համար ակնկալվում է, որ կլինի 0.6, իսկ 2020՝ 2.3 տոկոս: «Եթե ուշադրություն ենք դարձնում առաջնային պակասուրդին, գործնականում զրոյական մակարդակ է ենթադրում 2020-ին»,- նշեց նա:

Ըստ Ջանջուղազյանի՝ եթե ներկայացվի, թե այս ամենն ինչ ազդեցություն կունենա մեր պարտքի վրա, 48.2 տոկոս կառավարության պարտքի կանխատեսում է իրականացված. «Նախորդ կանխատեսման հետ համեմատած՝ սա փոփոխության է ենթարկվել, ընդ որում փոփոխման է ենթարկվել նվազեցման ուղղությամբ: Ակնկալվում է, որ այս տարի կունենանք պարտքի 50 տոկոսից ցածր ցուցանիշ պարտք/ՀՆԱ հարաբերակցության և մյուս տարի արդեն՝ 28.2 տոկոս»,- հայտարարեց նա:
Ջանջուղազյանն ընդգծեց, որ առհասարակ պարտքի տեսակետից 2 հանգամանք է ուշադրության արժանի, մեկը վճարունակության գնահատականը, մյուսը՝ իրացվելիության: «Առաջինը՝ որպես ցուցանիշ ցույց է տալիս, թե սուբյեկտը, որը պարտք է վերցնում, ինչ չափով ընդհանրապես կարող է պարտքը սպասարկել, երկրորդը՝ արդյոք այն պայմաններով, որ վերցնում է, այդ պարտքը կարող է սպասարկել, թե ոչ: ՀՀ-ն, ըստ ընդունված գնահատման մեթոդաբանության, շարունակվում է գնահատվել որպես նվազ պարտքի բեռ ունեցող երկիր: Սա չի նշանակում, որ մենք պետք է մեր զգոնությունը թուլացնենք և ուշադրության կենտրոնում չպահենք պետական պարտքը, մենք համոզված ենք, որ այն պետք է լինի կառավարելի, բայց դա չի նշանակում, որ այն չի կարող աճել: Այն կարող է աճել, եթե մենք տեսնում ենք, թե այն ինչ չափով է արդյունավետ և ինչ չափով է կառավարելի»,- շեշտեց ֆինանսների նախարարը:

Դիտվել է՝ 457

Մեկնաբանություններ