Ավարտվել է Ռուսական կայսրության, իսկ հետո՝ Խորհրդային Միության, ապա նաև՝ Ռուսաստանի Դաշնության վերջին 300-350 տարիների պատմությունը Հյուսիսային Կովկասում, Անդրկովկասում և Կենտրոնական Ասիայում՝ ասել է Մերձավոր Արևելքի ռուսական ինստիտուտի նախագահ Եվգենի Սատանովսկին։ «Այսօր մենք Արևմուտքի հետ մեծ պատերազմի կիզակետում ենք, որտեղ հարցի գինը ոչ թե այս կամ այն ռազմաբազան է՝ այս կամ այն պատմական տարածաշրջանում, այլ Ռուսաստանի գոյությունն է, գուցե և՝ ողջ աշխարհի գոյությունը»,- նշել է նա։                
 

Հե­րո­սին ֆիլմ ձո­նեն, որ ի՞նչ ա­նեն

Հե­րո­սին ֆիլմ ձո­նեն, որ ի՞նչ ա­նեն
19.06.2020 | 01:24

Երբ աշ­խար­հի 17-ա­կի, Եվ­րո­պա­յի 13-ա­կի չեմ­պիոն, 1976-ին Երևա­նում ջրա­սույզ ե­ղած տրո­լեյ­բու­սից 20 մար­դու կյանք փր­կած ՇԱ­ՎԱՐՇ ԿԱՐԱ­ՊԵ­ՏՅԱ­ՆԻ ծնն­դյան օր­վա առն­չու­թյամբ հրա­պա­րա­կում ե­ղավ, թե հայ կի­նոն պատ­րաստ­վում է նրան նվիր­ված ֆիլմ նկա­րա­հա­նե­լու, լրատ­վա­մի­ջոց­նե­րով իմ ար­ձա­գանքն այս­պի­սին ե­ղավ. «Շա­վարշ Կա­րա­պե­տյա­նի կյան­քի էկ­րա­նա­վոր­մա­նը հայ կի­նոն չի՛ անդ­րա­դառ­նա այն­քան ժա­մա­նակ, քա­նի դեռ նրա գլ­խին կանգ­նած է կի­նո­յի հետ կապ չու­նե­ցող թյու­րի­մա­ցու­թյուն ու դրան նա­խա­րա­րու­թյան մա­կար­դա­կով հո­վա­նա­վո­րող մեկ այլ ոչ պա­կաս թյու­րի­մա­ցու­թյուն։ Հե­րո­սի նկա­րա­հա­նեն, որ ի՞նչ ա­նեն։ Հի­մա ման­կուրտ­նե­րի ժա­մա­նա­կաշր­ջան է։ Փա­կեք այդ թե­ման»։

«ՊԱ­ՍԵ­ՐՈ՜Վ, Ա­ՊԵ՛, ՊԱ­ՍԵ­ՐՈ՜Վ»
Ար­ձա­գան­քիցս ա­միս­ներ անց, երբ Հա­յաս­տա­նի ազ­գա­յին կի­նո­կենտ­րո­նը «հա­ջո­ղու­թյամբ» մեր­ժեց մի քա­նի եր­կր­նե­րի մաս­նակ­ցու­թյամբ 600 մի­լիո­նի ար­ժո­ղու­թյան սույն նա­խա­գի­ծը, որ­տեղ պե­տա­կան բաժ­նե­մա­սը ոչ լրիվ 50 մի­լիոն դրամ էր՝ ամ­բող­ջի 1/12 մա­սը, կի­նոծ­րագ­րի հետևում կանգ­նած­նե­րը երևի՛ թե հի­շե­ցին հա­մեստ ան­ձիս՝ գու­ցե և հե­տաքր­քր­վե­լով, թե որ­տե­ղի՞ց էր հա­մոզ­վա­ծու­թյունս։
Գաղտ­նիք չկա։ Բավ է նա­յել մա­մու­լը, սոց­կայ­քե­րը հե­ղե­ղած բազ­մա­թիվ հրա­պա­րա­կում­ներն ու ա­հա­զան­գում­նե­րը հայ կի­նո­յում տի­րող վի­ճա­կի մա­սին, ո­րոնց ա­ռանց­քում կի­նո­կենտ­րո­նում ի­րա­կա­նաց­վող մութ գոր­ծարք­ներն են, դրանց տար­բեր դրսևո­րում­նե­րը, ա­պօ­րի­նու­թյուն­նե­րի վեր­հա­նում­նե­րը (ա­ռան­ձին դր­վագ­նե­րով առն­վազն եր­կու քրեա­կան գործ է հա­րուց­ված)։ Սա­կայն ե­կեք դառ­նանք կի­նո­կենտ­րո­նի կող­մից ներ­կա­յաց­վող նա­խագ­ծե­րը մեր­ժե­լու կամ ըն­թացք տա­լու «միա­միտ» սխե­մա­յին։
2017-ի կե­սե­րից ոչ բա­րով անց­նե­լով տնօ­րե­նի ժ/պ-ի պար­տա­կա­նու­թյուն­նե­րի կա­տար­մա­նը՝ Շու­շա­նիկ Միր­զա­խա­նյա­նը կա­ռույ­ցում ներդ­րեց մե­խա­նիզմ, հա­մա­ձայն ո­րի տվյալ տար­վա կի­նո­նա­խագ­ծե­րի ճա­կա­տագ­րե­րը վճ­ռում են տվյալ տար­վա հա­մար կազմ­ված հանձ­նա­ժո­ղով­ներն ու ա­ռա­ջադ­րան­քը կա­տա­րե­լուց հե­տո դա­դա­րում գոր­ծե­լուց։ Հա­ջորդ տար­վա հա­մար ստեղծ­վում են ար­դեն նո՜ր հանձ­նա­ժո­ղով­ներ, ո­րոնք սկզ­բուն­քո­րեն ոչն­չով պար­տա­վոր­ված չեն նա­խորդ­նե­րի հաս­տա­տած կի­նո­նա­խագ­ծե­րի հա­մար, հաս­տա­տում են ի­րենց բա­ժին հաս­տա­տե­լիքն ու ա­վար­տում «մի­սիան»՝ տե­ղը զի­ջե­լով գա­լիք տար­վա հա­մար ստեղծ­վո­ղին։
Թվում է՝ այս հա­րա­փո­փոխ­մամբ ստեղծ­ված է կա­ռա­վար­ման ան­շառ, ան­կա­շառ, միան­գա­մայն թա­փան­ցիկ գոր­ծող մե­խա­նիզմ։
Սա­կայն սա միայն ա­ռա­ջին հա­յաց­քից։
Մինչ­դեռ հղաց­ման ողջ նր­բու­թյունն ու հմ­տո­րեն քո­ղար­կած խո­րա­ման­կու­թյունն այն է, որ այդ հանձ­նա­ժո­ղով­նե­րում կա­յու­նո­րեն ան­փո­փոխ է մնում դրանք ձևա­վո­րող ու ֆի­նան­սա­վո­րումն ա­պա­հո­վող ան­ձը՝ նույն ին­քը՝ նո­րին ա­վե­րա­ծու­թյուն Շ. Միր­զա­խա­նյա­նը, ո­րը հի­շա­տակ­ված լծակ­նե­րի ու­նե­ցած զո­րու­թյամբ ու գոր­ծադր­մամբ այդ հանձ­նա­ժո­ղով­նե­րի ան­դամ­նե­րի հետ վար­վում է սե­փա­կան հա­յե­ցո­ղու­թյամբ ու նպա­տա­կա­հար­մա­րու­թյամբ։ Կա­ռա­վա­րե­լի տիկ­նիկ­նե­րի պես հանձ­նա­ժո­ղո­վա­կան­նե­րին ու­նե­նա­լով գր­պա­նում՝ Շ.Մ.-ն նրանց մի­ջո­ցով փաս­տա­ցի ա­ռաջ է մղում ի­րեն հա­ճո նա­խագ­ծե­րը՝ ձեռ­քի հետ դրանց ահ­ռե­լի քա­նա­կու­թյամբ ստեղ­ծե­լով տար­վող աշ­խա­տան­քի ծա­վա­լի երևու­թա­կա­նու­թյուն, ո­րը հա­տույ­ցի տե­սա­կե­տից, հմ­տո­րեն քո­ղարկ­ված ներ­քին խոր­քա­յին շեր­տը հա­նած, ի­րա­կա­նում ոչ այլ ինչ է, ե­թե ոչ պե­տա­կան մի­ջոց­նե­րի անգ­րա­գետ կա­ռա­վա­րում, ֆի­նանս­նե­րի անխ­նա վատ­նում ու նպա­տա­կա­յին փո­շիա­ցում՝ այդ նույն ծրագ­րե­րի հա­մար պե­տու­թյու­նից առ­ժա­մա­նակ անց լրա­ցու­ցիչ գու­մար­ներ կոր­զե­լու հս­տակ դի­տա­վո­րու­թյամբ։


Այս վեր­ջի­նի առն­չու­թյամբ, ե­թե դժ­վա­րու­թյուն ա­ռա­ջա­նա խն­դիրն ամ­բող­ջու­թյամբ ըն­կա­լե­լու հար­ցում, մենք պատ­կան մար­մին­նե­րին հարկ ե­ղած դեպ­քում լրա­ցու­ցիչ հու­շում­ներ կա­նենք, ինչ վե­րա­բե­րում է ա­նա­վարտ կի­նո­նա­խագ­ծե­րի ահ­ռե­լի քա­նա­կու­թյա­նը, փոք­րիկ դի­տար­կում ու դրա­նով հար­ցի այս մա­սը հա­մա­րենք փակ­ված. թի­կուն­քին Խոր­հր­դա­յին Միու­թյան նյու­թա­կան, ֆի­նան­սա­կան, տեխ­նի­կա­կան, հարկ ե­ղած դեպ­քում նաև մաս­նա­գի­տա­կան ռե­սուրս­ներն ու­նե­ցող «Հայ­ֆիլմ» կի­նոս­տու­դիան տա­րե­կան հաղ­թա­հա­րում էր 4-6 խա­ղար­կա­յին լիա­մետ­րաժ կի­նոն­կա­րի ար­տադ­րա­կան ծա­վալ, մինչ­դեռ նրա թեթև ժպիտն ան­գամ չհի­շեց­նող կի­նո­կենտ­րո­նը 2018-2020 թթ. հա­մար ու­նի մոտ հինգ տաս­նյակ խա­ղար­կա­յին լիա­մետ­րաժ (մեկ տար­վա կտր­ված­քով՝ 16-ից ա­վե­լի) ֆիլմ նկա­րա­հա­նե­լու պար­տա­վո­րու­թյուն։ Դուք հաս­կա­նում ե՞ք, թե սրա հիմ­քում ինչ կար­գի խա­բեու­թյուն է դր­ված ու ի՜նչ ան­տե­ղյա­կու­թյամբ է այս ա­մե­նը կլ­լում վե­րա­դաս կոչ­ված ԿԳՄՍ նա­խա­րա­րու­թյու­նը, ե­թե, ի­հար­կե, սոսկ ան­տե­ղյակ է սույ­նից ու ո՛չ հան­ցա­կից։


Այս բա­վա­կա­նին ճկուն մտած­ված սխե­մա­յում դժ­վար չէ տես­նել հս­տակ գոր­ծող «ես՝ քեզ, դու՝ ինձ» մե­խա­նիզ­մը, ո­րը կոնկ­րե­տաց­ված այս­պի­սի ար­տա­հայ­տու­թյուն ու­նի ՝ այս տա­րի դու նա­խա­գիծ ես ի­րա­կա­նաց­նում, հա­ջորդ կամ մյուս տա­րի կլի­նես հանձ­նա­ժո­ղո­վում ու այս­պես շա­րու­նա­կա­կան դե­րա­փոխ­մամբ։ Մի խոս­քով՝ «պա­սե­րո՜վ, ա­պե՛, պա­սե­րո՜վ»։
Կի­նո­կենտ­րո­նի կամ նա­խա­րա­րու­թյան մա­կար­դա­կով չհաս­կա­ցող­նե­րի հա­մար մենք կա­րող ենք բե­րել «պա­սե­րո՜վ, ա­պե՛, պա­սե­րո՜վ»-ի կամ «ես՝ քեզ, դու՝ ինձ»-ի բա­զում օ­րի­նակ­ներ, պար­զա­պես այդ կոնկ­րե­տու­թյունն այս նյու­թի շր­ջա­նակ­նե­րից դուրս է, դրա հա­մար չենք մաս­նա­վո­րեց­նում։

ԱՆԳ­ՐԱ­ԳԻ­ՏՈՒ­ԹՅԱՆ «ԳՈ­ՀԱՐ­ՆԵ­ՐԸ» (ԿԱՄ ՆՄԱ­ՆԸ ԶՆ­ՄԱՆՆ ԿԳ­ՏԱ­ՆԷ)
Կար­ծե­լով, որ այդ հանձ­նա­ժո­ղով­նե­րի գր­պա­նա­յին լի­նե­լու հետ մեկ­տեղ դրանց ա­չա­ռու լի­նե­լու վե­րա­բե­րյալ տր­վել է բա­վա­կա­նա­չափ ին­ֆոր­մա­ցիա՝ պե­տա­կան մի­ջոց­նե­րի ար­տա­քուստ միա­միտ, չգի­տակց­ված, մինչ­դեռ լավ էլ նպա­տա­կա­յին վատն­ման, փո­շիաց­ման մա­սին ա­սե­լի­քը թող­նե­լով մեկ այլ հրա­պա­րակ­ման, դառ­նանք կի­նոպ­րո­դյու­սեր, ռե­ժի­սոր, սցե­նա­րի հե­ղի­նակ Ար­տակ Ի­գի­թյա­նի «20՛» վեր­տա­ռու­թյունն ու­նե­ցող կի­նոծ­րագ­րին ու դրա հետ գործ ու­նե­ցած հանձ­նա­ժո­ղո­վին՝ ա­սե­լի­քը մաս­նա­վո­րեց­նե­լով դրա ան­դամ­նե­րից մե­կի՝ Կա­րեն Ղա­զա­րյա­նի օ­րի­նա­կով, թե­պետ կի­նո­միու­թյան նող­կան­քագ­րի տակ ստո­րագ­րած Ա­նի­տա Եր­զն­կյա­նի մա­սին էլ չէր խան­գա­րի մի եր­կու խոսք ա­սել՝ նման մի վե­րա­պա­հու­թյուն էլ ա­նե­լով հանձ­նա­ժո­ղո­վի մյուս ան­դա­մի՝ Վահ­րամ Մար­տի­րո­սյա­նի առն­չու­թյամբ, ում սցե­նա­րով սրա­նից 13 տա­րի ա­ռաջ մեկ­նար­կած «Սո­ղանք» կի­նոն­կարն այդ­պես էլ չի ամ­բող­ջա­նում չգի­տես ռե­ժի­սո­րի՞ բա­ցա­ռիկ ա­պաշ­նոր­հու­թյան, թե՞ «սցե­նա­րում չե­ղած հս­տակ սյու­ժե­տա­յին գծի պատ­ճա­ռով, ո­րի զար­գաց­մա­նը հան­դի­սա­տե­սը հետևի» («Սո­ղան­քի» սցե­նա­րին տր­ված մեր այս թեա­կան գնա­հա­տա­կա­նը վերց­րել ենք «20՛» կի­նո­նա­խագ­ծին նույն այդ Վ.Մ.-ի տված բնու­թագ­րում­նե­րից)։
Եվ այս­պես՝ Կա­րեն Ղա­զա­րյանն ու սե­րունդ­նե­րին ի պահ հանձ­նած նրա կար­ծի­քը։
Քա­նի որ գիրն այդ բա­ցա­ռիկ անգ­րա­գի­տու­թյան նմուշ է, իր այդ ո­րա­կի մեջ ա­հա­վոր, ահ­ռե­լի դժ­վա­րու­թյամբ ըն­կա­լե­լի, ըն­թեր­ցո­ղին այն, նախ, ամ­բող­ջու­թյամբ հրամց­նենք, ա­պա նոր անց­նենք մաս­նատ­ված ներ­կա­յաց­մա­նը. «Մտա­հա­ղա­ցու­մը լավն է և կարևո­րը Չաուշ Կա­րա­պա­տյա­նի մա­սին լավ ֆիլմ ու­նե­նա­լը։ Ա­ռա­ջին 30 րո­պե­նե­րը ոչ մի զար­գա­ցում չի նկատ­վում։ Ա­ռա­ջին և երկ­րորդ մա­սե­րը ֆիլ­մի կար­ծես տար­բեր ո­ճա­նի մեջ լի­նեն։ Հա­ղոր­դակ­ցու­թյան լե­զուն շատ պարզ և ան­հե­տաքր­քիր է ան­հա­ջող հու­մոր­նե­րով»։
Ե­թե աս­վա­ծը հասց­րիք մար­սել, անց­նենք խոս­տա­ցած դե­տա­լաց­մա­նը։
ՈՒղ­ղագ­րա­կան, կե­տադ­րա­կան, ո­ճա­կան, մտ­քի, այլ կար­գի սխալ­նե­րի, վրի­պակ­նե­րի ա­ռու­մով (ըն­դա­մե­նը չորս նա­խա­դա­սու­թյան մեջ թույլ տված սխալ­ներն այն­պի­սի ահ­ռե­լի քա­նա­կու­թյան են, որ ան­գամ ա­ռա­ջին դա­սա­րան­ցու հա­մար է ան­նե­րե­լի) Կ.Ղ.-ի գրա­ծի հետ չենք վար­վի այն­պես, ինչ­պես սո­վո­րա­բար վար­վում ենք Շ. Մ.-ի «քեր­թու­թյուն­նե­րի» հետ, ո­րոնք ոչ միայն նրա բա­ցա­ռիկ «գրա­գի­տու­թյան», «կրթ­վա­ծու­թյան», «ի­մա­ցա­կան» մա­կար­դա­կի «զո­րեղ» կնիքն ու­նեն, այլև նրան շր­ջա­պա­տած­նե­րի կո­լեկ­տիվ անգ­րա­գի­տու­թյան վա­վե­րա­ցումն են։ Ա­յո, Կ.Ղ.-ի հետ այդ­պես չենք վար­վի, թե­պետ գրա­գի­տու­թյան ա­ռու­մով նա ու սույն պա­րա­գա­յում նրա գոր­ծըն­կեր Շ.Մ.-ն հայտ­նի կի­նոն­կա­րի բնու­թագր­մամբ ի­րար միան­գա­մայն ար­ժա­նի մու­զի­կանտ­ներ են ու պա­տա­հա­կան չէ, որ կի­նո­յի մա­սին ի­րենց պատ­կե­րա­ցում­նե­րով որ­տե­ղից որ­տեղ այդ­պես հան­ճա­րե­ղո­րեն ի­րար են ռաստ­վել։
Կի­նո­նա­խագ­ծի հե­րո­սի ա­նու­նը սցե­նա­րում ա­մե­նա­տար­բեր վա­րիա­ցիա­նե­րով հն­չում է առն­վազն հինգ հա­րյուր ան­գամ։ Լա՜վ, Կա­րա­պե­տյան ազ­գա­նու­նը Կա­րա­պա­տյան հի­շա­տա­կե­լը հա­մա­րենք վրի­պակ (ա­մեն­քիս հետ էլ պա­տա­հում է), սա­կայն սցե­նա­րը կար­դալ ու այդ­պես էլ չհաս­կա­նալ, որ Շա­վարշ Կա­րա­պե­տյա­նի ա­նու­նը Շա­վարշ է ու ոչ թե... Չաո՜ւշ, սա ար­դեն խո­սում է ոչ թե Կ.Ղ.-ի հի­շո­ղու­թյուն չու­նե­նա­լու, այլ ու­նե­ցած պա­թո­լո­գիա­կան մեկ այլ ո­րա­կի մա­սին։ Սա նկա­տի ու­նե­նա­լով է, որ ար­դեն ա­վե­լորդ ենք հա­մա­րում սցե­նա­րը նրա կար­դա­ցած լի­նե­լու փաս­տը կաս­կա­ծի տակ առ­նե­լը, բայց մարդ է՞լ չի­մա­նա լե­գեն­դար Շա­վարշ Կա­րա­պե­տյա­նի ա­նու­նը։
Սցե­նա­րի մա­սին Կ.Ղ.-ի դա­տո­ղու­թյուն­նե­րին դի­մա­դար­ձե­լու հար­ցում հար­կավ մենք շատ ա­վե­լի ա­ռար­կա­յա­կան կլի­նեինք, ե­թե այն մեր ձեռ­քի տակ լի­ներ, սա­կայն, թե այդ ի՞նչ հու­նա­րով է Կ.Ղ.-ն իր հա­մար ֆիք­սել ա­ռա­ջին ե­րե­սուն րո­պե­նե­րի մեջ չե­ղած դի­նա­միզ­մը, երբ այդ րո­պե­նե­րը ռե­ժի­սո­րա­կան սցե­նա­րով են ժա­մա­հաշ­վառ­վում, մնում է միայն գու­շա­կել։ Եվ այ­դու­հան­դերձ որ­քան էլ սցե­նա­րին ծա­նոթ չենք, սա­կայն Շ. Կա­րա­պե­տյա­նի կյան­քի մա­սին բա­վա­կա­նին տե­ղե­կաց­ված լի­նե­լով՝ Կ.Ղ.-ին կու­զե­նա­յինք հու­շել, որ Ար­տակ Ի­գի­թյա­նի նման կա­յա­ցած, կյան­քի ճա­նա­պարհ ան­ցած, Կան­նի փա­ռա­տո­նով ա­ռանձ­նաց­ված ռե­ժի­սո­րը դժ­վար թե մեր ան­վա­նիի կյան­քի տար­բեր փու­լե­րին անդ­րա­դար­ձի տես­քով այդ ե­րե­սուն րո­պե­նե­րի մեջ դի­նա­միզմ դրած չլի­ներ, և հաս­տատ Կ.Ղ.ն չէ, որ նրան սցե­նար գրել կամ ֆիլմ նկա­րել պի­տի սո­վո­րեց­նի։
Դի­տար­կում չոր­րորդ։
Նկա­րից էլ պարզ երևում է, որ Կ.Ղ.-ին ներ­կա­յաց­ված նա­խագ­ծի նախ­նա­կան գնա­հատ­ման թեր­թի­կի եր­կու ա­ղյու­սակ դա­տարկ է, ին­չի պատ­ճա­ռով անհ­նար է հաս­կա­նալ, թե դրան­ցում ի՞նչ է նկա­տի առն­ված։ Սա­կայն դա­տարկ ա­ղյու­սակ­նե­րի տակ Կ.Ղ.-ի հա­մար ի՜նչ մի դժ­վար բան է կի­նո­նա­խագ­ծի չան­ցո­ղի­կու­թյունն ա­պա­հո­վող ցածր գնա­հա­տա­կան դնելն ու դրա­նով իսկ ա­պա­հո­վել ա­մե­նա­զոր Շու­շիկ մոր­քու­րի ի­ջեց­րած հրա­հան­գը։ Եվ այ­սու­հան­դերձ ի­րա­վի­ճա­կի ողջ ան­հե­թե­թու­թյունն իր այս կար­գի ծախ­վա­ծու­թյամբ թող­նե­լով մի կողմ՝ ու­զում ես հարց­նել. «Լա՜վ, մի՞­թե այս մար­դու մեջ հարց չի ա­ռա­ջա­ցել, թե գնա­հա­տա­կան­ներն ին­չի՛ դի­մաց է դրել»։
Եվ վեր­ջա­պես վեր­ջին դի­տար­կու­մը։
Ե­թե սցե­նա­րի հա­ղոր­դակ­ցա­կան լեզ­վի մա­սին դա­տո­ղու­թյուն է ա­նում օգ­տա­գոր­ծած չորս նա­խա­դա­սու­թյու­նից և ոչ մե­կը գրա­գետ չկազ­մած, տրա­մա­բան­ված խոս­քի հետ լր­ջա­գույն խն­դիր­ներ ու­նե­ցող մե­կը, ա­պա, կնե­րեք, նա՞ է կար­ծիք հայտ­նե­լու սցե­նա­րի մա­սին, նա՞ է ո­րո­շե­լու կի­նո­նա­խագ­ծի լի­նել-չլի­նե­լու հար­ցը։ Սա­կայն, ինչ­պես տես­նում եք, Շ. Մ.-ի ղե­կա­վա­րած կա­ռույ­ցում, ա­մեն կար­գի ան­հե­թե­թու­թյուն էլ հնա­րա­վոր է, այդ կնոջ ձևա­վո­րած հանձ­նա­ժո­ղով­ներն ի­րենց խոր­քում գոր­ծառ­նա­կան միան­գա­մայն այլ նշա­նա­կու­թյան են՝ կի­նո­յի հետ այն­քա­նով-որ­քա­նով առն­չու­թյուն ու­նե­ցող, հանձ­նա­ժո­ղով­նե­րում ընդգրկված­նե­րը որ­քան ան­հե­թեթ ու ան­տե­ղյակ, որ­քան գրա­գի­տու­թյան հետ թույլ ա­ղերս­ներ ու­նե­ցող, այն­քան շա­հե­կան են տիկ­նոջ հա­մար, որն ան­ձամբ հո­դա­բաշխ խոս­քի հետ խն­դիր­ներ ու­նի։
Սա­կայն սա էլ դեռ ո­չինչ։

ԻՄ ՈՒ ՔՈ ՇԱ­ՎԱՐ­ՇԸ
Անձ­նա­պես ո­չինչ չու­նե­նա­լով մար­զիկ Մե­լի­նե Դա­լու­զյա­նի դեմ, ում նվա­ճում­նե­րին, թող ներ­վի ան­հա­մես­տու­թյունս, ոչ մեկն այդ­քան հա­ճա­խա­կի չի անդ­րա­դար­ձել, այ­դու­հան­դերձ, կնե­րեք, չեմ կա­րող նրանց միջև հա­մար­ժե­քու­թյուն դնել ու չա­սել՝ Շա­վարշ Կա­րա­պե­տյա­նը հո սե­ռա­փոխ­ված Մե­լի­նե Դա­լու­զյան չէ՞, որ Շ. Մ.-ի գլ­խա­վո­րած կի­նո­կենտ­րո­նը նրա մա­սին նկա­րա­հա­նե­լիք ֆիլ­մին մաս­նակ­ցե­լու պատ­րաս­տա­կա­մու­թյուն կամ ցան­կու­թյուն ու­նե­նա (ի դեպ չէր խան­գա­րի քն­նու­թյան առ­նել գրե­թե ամ­բող­ջա­ցած «Մել» կի­նոն­կա­րին 20 մի­լիո­նով հա­յաս­տա­նյան ֆի­նան­սա­կան մաս­նակ­ցու­թյան հար­ցը), Շ. Կա­րա­պե­տյա­նի թի­կուն­քին հո ԼԳԲՏ հա­մայնք չկա կանգ­նած կամ ֆիլ­մի հո­վա­նա­վո­րու­թյունն ան­ձամբ իր հս­կո­ղու­թյան տակ ա­ռած վար­չա­պետ։
Շա­վարշ Կա­րա­պե­տյա­նի մա­սին ֆիլմ նկա­րենք, որ ի՞նչ քա­րո­զենք՝ դի­մա­ցի­նի, շր­ջա­պա­տող աշ­խար­հի նկատ­մամբ հար­գա՞նք, հո­գա­տա­րու­թյու՞ն, ու­շադ­րու­թյո՞ւն, ան­ձն­վի­րու­թյու՞ն, խի­զա­խու­թյու՞ն, հե­րո­սու­թյու՞ն, առ­նա­կա­նու­թյու՞ն, հայ­րե­նի­քին, ար­մատ­նե­րին, ըն­տա­նե­կան ա­վան­դա­կան ա­ռողջ կա­պե­րին նվիր­վա­ծու­թյու՞ն...
Նյու­թի վեր­ջա­բա­նի ո­րո­նում­նե­րի մեջ էի, երբ գրածս ունկ­նդ­րած տաս­նա­մյա թոռ­նիկս, որ վեր­ջին օ­րե­րի ի­րա­դար­ձու­թյուն­նե­րի մեջ է ու խո­րա­պես ըն­կճ­ված Ռո­ման Ա­մո­յա­նի հետ պա­տա­հա­ծից (ես միշտ ի­րեն պատ­մում եմ իմ նյու­թե­րի հե­րոս­նե­րի մա­սին), ա­սաց.
-Պա­պիկ, ты же ста­рый пень, от­чаи­вать­ся не надо: Պի­տի կռիվ տալ Շա­վարշ Կա­րա­պե­տյա­նի հա­մար։

Մար­տին ՀՈՒ­ՐԻ­ԽԱ­ՆՅԱՆ

Դիտվել է՝ 11379

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ