«Ռուսաստանին ռազմավարական պարտության հասցնելու համար Հավաքական Արևմուտքը, ՈՒկրաինայից հետո, ձգտում է ապակայունացնել իրավիճակը հետխորհրդային տարածքի այլ հատվածներում, այդ թվում՝ Հարավային Կովկասում, խարխլելու Ռուսաստանին տարածաշրջանի երկրների հետ կապող դաշինքային և գործընկերային հարաբերությունները: Ռուսաստանը կշարունակի զարգացնել փոխադարձ հարգալից և փոխշահավետ համագործակցություն տարածաշրջանի բոլոր պետությունների հետ»,- ասված է ՌԴ ԱԳՆ հայտարարության մեջ։                
 
  • Չդիտած ֆիլմը չեն փնովի. իսկ եթե այն դուր գա՞

    Չդիտած ֆիլմը չեն փնովի. իսկ եթե այն դուր գա՞

    13.02.2014| 16:20
    Հայաստանի հասարակությունը 21-րդ դարի առաջին տասնամյակը արդեն հետևում թողած, համացանցի այս ժամանակներում, երբ հասու են աշխարհի բոլոր նորություններն ու նորարարությունները, երբ մարդը ձգտում է սեփական մարմնի և հոգու ճանաչողության սահմաններն ընդլայնելու, երբ առաջադեմ հասարակությունները վաղուց հատել են «չի կարելիի» եզրագիծը` կրկին ինքնաճանաչողության մղումներով, Հայաստանում ֆիլմի ցուցադրություն է չեղյալ համարվում: Նման բան մեր երկրում կարող էր լինել սովետի ժամանակ, երբ սեքսը որպես անբարոյականություն էր ընկալվում, իսկ ֆիլմերում դերասաններն ընդամենը թեթև համբուրվում էին, որի ժամանակ հայրիկները երեխաներին մի բաժակ ջրի էին ուղարկում:
  • Ինչո՞ւ արգելեցին

    Ինչո՞ւ արգելեցին

    13.02.2014| 13:39
    Երեկ ռուսական որոշ ԶԼՄ-ներ էլ էին տարակուսել, որ Երևանում արգելվել է Լարս ֆոն Թրիերի «Նիմֆոմանուհին» ֆիլմի ցուցադրությունը: Քանի օր է, ինչ սոցցանցերը հեղեղված են մեկնաբանություններով, հարցադրումներով, որոնք այդպես էլ պատասխան չստացան: Ինչո՞ւ է արգելվել ֆիլմի ցուցադրությունը, եթե պատճառը նրա պոռնոգրաֆիկ բնույթն է, ապա մեր հայրենակիցները առաջին անգամ չէ, որ նման բնույթի ֆիլմեր են դիտում: Ո՞վ, որտե՞ղ, ի՞նչ շրջանակներում է անցկացրել հարցումներ ու պարզել, որ մեր հանրության մի ճնշող հատված դեմ է այդ ֆիլմի ցուցադրությանը: Չէ՞ որ մինչև ականջներս կուշտ ենք անանուն ու անհասցե սոցիոլոգիական հարցումներից: Հետևաբար, անլուրջ է նման սոցհարցումների վկայակոչումը:
  • Կցուցադրվի Բրիտտենին նվիրված երաժշտական վավերագրական ֆիլմ

    Կցուցադրվի Բրիտտենին նվիրված երաժշտական վավերագրական ֆիլմ

    13.02.2014| 12:18
    «Գաֆէսճեան» արվեստի կենտրոնի «Հանդիպում արվեստի հետ» շարքի այս տարվա առաջին միջոցառումը նվիրվում է բրիտանացի հռչակավոր կոմպոզիտոր Բենջամին Բրիտտենի 100-ամյակին: Կենտրոնի մամուլի ծառայությունից տեղեկացնում են, որ միջոցառման ընթացքում կոմպոզիտորների միության նախագահ Արամ Սաթյանը կպատմի Բենջամին Բրիտտենի՝ 1965-ին Հայաստան կատարած այցի մասին: «Զվարթնոց Վերածնունդ» հիմնադրամի մենակատարների համույթը կկատարի Բրիտտենի ստեղծագործություններից: Միջոցառման ավարտին կցուցադրվի բրիտանացի հայտնի կինոռեժիսոր Թոնի Պալմերի կոմպոզիտորի մասին պատմող «Մի ժամանակ…» երաժշտական վավերագրական ֆիլմը:
  • «Web Ծիրան» 3-րդ համահայկական օնլայն կինոփառատոնն այս պահից պաշտոնապես մեկնարկեց

    «Web Ծիրան» 3-րդ համահայկական օնլայն կինոփառատոնն այս պահից պաշտոնապես մեկնարկեց

    12.02.2014| 18:56
    Webtv.am առաջին հայկական մշակութային ինտերնետ հեռուստատեսությամբ այս պահից պաշտոնապես մեկնարկում է «Web Ծիրան» 3-րդ համահայկական օնլայն կինոփառատոնը: Փառատոնին ներկայացված է խաղարկային, վավերագրական, անիմացիոն ժանրերի 32 ֆիլմ:
  • Հոլանդուհին հմայում է իտալացիներին

    Հոլանդուհին հմայում է իտալացիներին

    12.02.2014| 15:46
    Հոլանդացի գեղանկարիչ Յոհանես Վերմերի ամենաճանաչված կտավներից մեկը՝ «Մարգարտյա ականջօղով աղջիկը», փետրվարի 9-ից ցուցադրվում է Իտալիայի Բոլոնիա քաղաքում, որտեղ մնալու է մինչ մայիսի 25-ը: Կտավն անասելի իրարանցում է առաջացրել. առաջին 2 օրը դիտել է 120000 մարդ: Ցուցադրության կազմակերպիչ Մարկո Գոլդինը վստահ է, որ այցելուների թիվը շուտով կհասնի 300000-ի: Բոլոնիայի բնակիչները հերթ են կանգնում արվեստի գլուխգործոցը տեսնելու համար:
  • Լավագույն վեպերը

    Լավագույն վեպերը

    11.02.2014| 12:16
    Ֆրանսիական «Լառուս» հանրագիտարանը 2000 թվականի հատուկ հրատարակության մեջ զետեղել է «Քսաներորդ դարի լավագույն վեպերը» ցուցակը, որտեղ ընդգրկված է 60 վեպ: Այս մասին տեղեկացնում է «Լիտոպեդիա» բանասիրության հանրագիտարանը: «Լիտոպեդիա»-ի հիմնադիր, «Հայ գիրք» գրքերի ցանցի տնօրեն Աշոտ Գաբրիելյանը նշեց, որ «լավագույն վեպերի» զգալի մասը թարգմանված է հայերեն:
  • «Ավելի եղկելի բան, քան արվեստի մարդու  քծնանքն ու հանդուրժողականությունն է առ  իշխանություն, դժվարանում եմ պատկերացնել»

    «Ավելի եղկելի բան, քան արվեստի մարդու քծնանքն ու հանդուրժողականությունն է առ իշխանություն, դժվարանում եմ պատկերացնել»

    11.02.2014| 11:54
    Հասարակական-քաղաքական լարվածությունը կարծես մոտենում է վերջնափուլին։ Նման իրավիճակում կտրուկ մեծանում է մտավորականության դերը։ Առայժմ մտավորականության ընդհանրական ձայնը լսելի չէ, լսելի են առանձին գործիչների տագնապները, հիասթափություններն ու հիացումները։ Այսպիսով հասարակությունը ¥այլ ձևաչափով` ժողովուրդը¤ փորձության շեմին է։ Եվ դարձյալ նրա սերուցքը կարծես անհաղորդ է այս ամենին։ Վերոնշյալի շուրջ է մեր զրույցը գեղանկարիչ, ՀՆՄ քարտուղար, պրոֆեսոր ԽԱՉԱՏՈՒՐ ԱԶԻԶՅԱՆԻ հետ:
  • Հոգու տարածքում

    Հոգու տարածքում

    11.02.2014| 11:52
    Ամեն օրվա և տոն օրվա հագուստները տարբեր են, բայց ինչպես էլ հանդերձավորվես՝ դու դու ես: ՈՒ ամեն օր դու նույն անելիքն ունես ի վերջո՝ ապրել, որքան էլ տարբեր լինեն ծրագրերդ ու գործողություններդ: Իրականության ու ցանկության միջև անձեռնմխելի մի տարածք կա, որտեղ ապրում է գրականությունը, արվեստն ընդհանրապես, որ ստեղծվում-ստեղծվում ու դառնում է մշակույթ, որպեսզի փոխի քո իրականությունն ու քո երազները:
  • «Մի խելքին մոտիկ պատճառ հորինեք, որ ես դուրս չգամ այս փոքրիկ քաղաքից»

    «Մի խելքին մոտիկ պատճառ հորինեք, որ ես դուրս չգամ այս փոքրիկ քաղաքից»

    10.02.2014| 17:40
    «Հայ գիրք» գրախանութում տեղի ունեցավ բանաստեղծ ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆԻ «Նոր տողից» բանաստեղծական ժողովածուի և «Գերեզմանիա» վիպակի շնորհանդեսը: «Նոր տողիցը» ընդգրկում է Հովհաննես Գրիգորյանի գրեթե բոլոր ստեղծագործությունները, լույս է տեսել անցած տարի: «Գերեզմանիան» ընթերցողի դատին հանձնվեց բանաստեղծի մահվան տարելիցի օրը: Տարածված կարծիք կա, որ գրողին ճանաչում են մահից հետո:
  • Մոսկովյան երիտասարդական բիենալեի ղեկավարությանը մեղադրում են աշխատանքային նորմերը խախտելու մեջ

    Մոսկովյան երիտասարդական բիենալեի ղեկավարությանը մեղադրում են աշխատանքային նորմերը խախտելու մեջ

    10.02.2014| 17:24
    Նկարիչները, համադրողները, լրագրողները Երիտասարդների արվեստի մոսկովյան չորրորդ միջազգային բիենալեի կազմակերպիչների և համակարգողի ուշադրությունն են հրավիրում արդար վարձատրության և աշխատանքային պայմանները պահպանելու պահանջների վրա: