Երևանում վաղ առավոտից կրկին մեկնարկել են անհնազանդության խաղաղ ակցիաները։ Ակցիա իրականացնող քաղաքացիներն արգելափակել են Աբովյան, Տերյան, Հրաչյա Քոչար, Մոսկովյան ու Հանրապետության փողոցները և Նալբանդյան-Սայաթ-Նովա ու Թումանյան-Խանջյան խաչմերուկները։ Մայրաքաղաքի մի շարք փողոցներում մեծաթիվ ոստիկանական ուժեր են կուտակված։ Խաղաղ անհնազանդության ակցիաներ իրականացնող 38 քաղաքացիներ տարվել են ոստիկանություն։               
 
  •  Եթե կամենում ենք ապաքաղաքականացնել կրթական համակարգը, չպետք է սպասենք քաղաքական սրացումների

    Եթե կամենում ենք ապաքաղաքականացնել կրթական համակարգը, չպետք է սպասենք քաղաքական սրացումների

    14.05.2024| 23:08
    Դասադուլի իրավական կողմին դեռ հանգամանորեն կանդրադառնամ, սակայն պակաս կարևոր չէ երևույթի զուտ բարոյահոգեբանական կողմը։ Չկա մի երկիր, իսկ Հայաստանը բացառություն չէ, որտեղ ուսանողները հենց քաղաքական թեզերով ոչ միայն չնախաձեռնեն ու չմասնակցեն դասադուլների...
  • Հայաստանում սովորելն իմաստազրկվում է

    Հայաստանում սովորելն իմաստազրկվում է

    13.05.2024| 10:01
    Արդյոք Հայաստանի բուհերում սովորելու իմաստ կա՞: Պարզվում է` չկա:
  • Ընտրեք ՀայրենաՏիրական գաղափարախոսությամբ դպրոց

    Ընտրեք ՀայրենաՏիրական գաղափարախոսությամբ դպրոց

    10.05.2024| 13:28
    Որպես երեք երեխաների հայր, որպես քչից-շատից դպրոցների հետ առնչվող ծնող, իրենց երեխաների համար դպրոց ընտրող ծնողներին ինձ թույլ եմ տալիս մի խորհուրդ տալ։
  • Տավուշի մարզում աշակերտների թիվը նվազել է 142-ով

    Տավուշի մարզում աշակերտների թիվը նվազել է 142-ով

    05.05.2024| 14:52
    Տավուշի մարզպետ Հայկ Ղալումյանին տեղեկատվական հարցում եմ արել, թե որքան են այս ուսումնական տարում և 2018-2019 ուսումնական տարում Տավուշի մարզի հանրակրթական դպրոցների աշակերտների թվերը։ Մարզպետարանից հայտնել են՝ 2023-2024 թվականներին Տավուշի մարզպետի աշխատակազմի ենթակայությամբ գործող հանրակրթական դպրոցներում աշակերտների թիվը 15 715 է, իսկ 2018-2019 ուսումնական տարում մարզի հանրակրթական դպրոցների աշակերտների թիվը եղել է 15 857:
  • Քրեական գործը մեզնից, կեղծ ցուցմունքները՝  մանկավարժների՞ց

    Քրեական գործը մեզնից, կեղծ ցուցմունքները՝ մանկավարժների՞ց

    25.04.2024| 14:57
    Իրավական գանգստերությունը Շիրակի մարզում հեղինակել են հենց իրավապահները: Եթե մի դեպքում դրանք կարող են, «սովետի ստուկաչների» մեթոդներով, գործ կարել ու անմեղ մարդուն բանտ ուղարկել, մյուս դեպքում՝ ակնհայտ, աներկբա հանցագործի քրեական պատմությունն այնպես մաքրել, որ անգամ հանցագործը հիանա:
  • Անպատժելիությու՞ն, թե՞ ձեռքից գալիք՝ պարծենալիք (բաց նամակ)

    Անպատժելիությու՞ն, թե՞ ձեռքից գալիք՝ պարծենալիք (բաց նամակ)

    17.04.2024| 14:02
    Այն, որ ժողովրդավարության բաստիոն Հայաստանում անիշխանությունն ու անիրավությունը երկրվորյակներ են, փաստում են անգամ միջազգային կառույցները:
  • Շիրակի մարզի կրթական «ծովահրեշները»

    Շիրակի մարզի կրթական «ծովահրեշները»

    13.04.2024| 20:22
    Շիրակի մարզի կրթական կոռուպցիայի նախահայրերը այսօր էլ, թունդ ժողովրդավարական Հայաստանում, իրենց զգում են, ինչպես ձուկը ջրում:
  • 71 գիտնականների հայտարարությունը «Հայոց պատմություն» առարկայի 7-րդ դասարանի դասագրքի վերաբերյալ

    71 գիտնականների հայտարարությունը «Հայոց պատմություն» առարկայի 7-րդ դասարանի դասագրքի վերաբերյալ

    15.03.2024| 11:01
    2024 թվականի մարտի 11-ին «Բնօրրան» պատմական հուշարձանների պահպանման հայկական ընկերություն ՀԿ գրասենյակում տեղի է ունեցել «ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ» առարկայի 7-րդ դասարանի դասագրքի շուրջ գիտնականների հանդիպում, որի արդյունքում ընդունվել է համատեղ հայտարարություն։
  • Գիտելիքի փոխարեն՝ գիտելիքային անթափանց մշուշ

    Գիտելիքի փոխարեն՝ գիտելիքային անթափանց մշուշ

    08.02.2024| 14:11
    Սովորաբար հետադիմական ուժերի հրահրած քաղաքակրթական նահանջի պայմաններում առաջին հերթին տուժում են հասարակական գործունեության ամենազգայուն այնպիսի ոլորտները, ինչպիսին են գիտությունն ու կուլտուրան։
  • Հարված  գոտկատեղից  ներքև

    Հարված գոտկատեղից ներքև

    06.02.2024| 19:16
    Հայ գրականությունից «հայ» բառը հանելը հարված է գոտկատեղից ներքև, ինչու՞, որովհետև ես համոզված եմ՝ սա պատահական փորձ չէ և այն, եթե ողբերգական չլիներ, պետք է ասեի՝ զավեշտալի է: Պատճառաբանությունը, թե հայ գրականությունը համաշխարհային գրականության մի մասն է, և այդ պատճառով հայ գրականությունը ներառում ենք համաշխարհային գրականության մեջ, նախ նշանակում է հայկական դպրոցում նեղացնել՝ հայ գրականության ընդգրկումների շրջանակը։ Այս մասին Tert.am-ի հետ զրույցում նշել է գրականագետ, ԵՊՀ հայ բանասիրության ֆակուլտետի դասախոս Սերժ Սրապիոնյանը: