Ավարտվել է Ռուսական կայսրության, իսկ հետո՝ Խորհրդային Միության, ապա նաև՝ Ռուսաստանի Դաշնության վերջին 300-350 տարիների պատմությունը Հյուսիսային Կովկասում, Անդրկովկասում և Կենտրոնական Ասիայում՝ ասել է Մերձավոր Արևելքի ռուսական ինստիտուտի նախագահ Եվգենի Սատանովսկին։ «Այսօր մենք Արևմուտքի հետ մեծ պատերազմի կիզակետում ենք, որտեղ հարցի գինը ոչ թե այս կամ այն ռազմաբազան է՝ այս կամ այն պատմական տարածաշրջանում, այլ Ռուսաստանի գոյությունն է, գուցե և՝ ողջ աշխարհի գոյությունը»,- նշել է նա։                
 

ՈՒ­սու­ցիչ­ներն ու ծնող­նե­րը չեն պատ­կե­րաց­նում՝ ինչ­պես են ա­պա­հո­վե­լու ու­սուց­ման ար­դ­յու­նա­վե­տութ­յու­նը

ՈՒ­սու­ցիչ­ներն ու ծնող­նե­րը չեն պատ­կե­րաց­նում՝ ինչ­պես են ա­պա­հո­վե­լու ու­սուց­ման ար­դ­յու­նա­վե­տութ­յու­նը
08.09.2020 | 00:26

Մյուս շա­բաթ դպ­րոց­նե­րը բա­ցե­լու են դռ­նե­րը, սկս­վե­լու է ու­սում­նա­կան տա­րին։ Ու­սում­նա­կան հաս­տա­տու­թյուն­ներն ար­դեն ստա­ցել են հա­մա­պա­տաս­խան շր­ջա­բե­րա­կան­նե­րը, ո­րոն­ցով կա­ռաջ­նորդ­վեն նոր ուս­տա­րում:


Կր­թու­թյան, գի­տու­թյան, մշա­կույ­թի և սպոր­տի նա­խա­րա­րու­թյու­նը տե­ղե­կաց­րել է, որ կո­րո­նա­վի­րու­սի պայ­ման­նե­րում նոր ու­սում­նա­կան տար­վա մեկ­նար­կի անվ­տանգ կազ­մա­կերպ­ման նպա­տա­կով ՀՀ կա­ռա­վա­րու­թյան ո­րոշ­մամբ բյու­ջեից կհատ­կաց­վի 646787,5 հա­զար դրամ: Նա­խա­տես­վում է բժշ­կա­կան դի­մակ­նե­րով ա­պա­հո­վել և՛ ա­շա­կերտ­նե­րին, և՛ ման­կա­վար­ժա­կան ու վար­չա­կան անձ­նա­կազ­մին 1 ամս­վա հաշ­վար­կով: Մաս­նա­վո­րա­պես, դի­մակ­ներ կտ­րա­մադր­վեն հան­րակր­թա­կան դպ­րոց­նե­րի ա­շա­կերտ­նե­րի հա­մար՝ օ­րա­կան ընդ­հա­նուր թվա­քա­նա­կի 20 %-ի չա­փով, քա­նի որ գոր­ծում է դի­մա­կով հաս­տա­տու­թյուն հա­ճա­խե­լու կա­նո­նը, և դի­մակ­նե­րը նա­խա­տես­ված են անհ­րա­ժեշ­տու­թյան դեպ­քում փո­խե­լու, ըստ կա­րի­քի տրա­մադ­րե­լու հա­մար, հան­րակր­թա­կան դպ­րոց­նե­րի անձ­նա­կազ­մի 100 %-ի չա­փով՝ օ­րա­կան 2 հատ։ Նա­խա­տես­վում է ձեռ­քե­րի ախ­տա­հա­նիչ­նե­րով ա­պա­հո­վել և՛ ա­շա­կերտ­նե­րին, և՛ անձ­նա­կազ­մի 100 %-ին, ինչ­պես նաև ու­սում­նա­կան հաս­տա­տու­թյուն­ներն ա­պա­հո­վել շեն­քե­րի ախ­տա­հա­նիչ­նե­րով: Ե­րե­խա­նե­րը դա­սա­րա­նում պետք է նս­տեն մի­մյան­ցից 1,5 մ հե­ռա­վո­րու­թյան վրա։ Դա­սա­րան­նե­րը կբա­ժան­վեն ա­ռա­վե­լա­գույ­նը 20 սո­վո­րող ու­նե­ցող խմ­բե­րի: Ե­թե դա­սա­սե­նյա­կի մա­կե­րե­սը հնա­րա­վո­րու­թյուն չի տա­լիս ա­պա­հո­վե­լու սո­ցիա­լա­կան հե­ռա­վո­րու­թյուն 20 սո­վո­րո­ղի հա­մար‚ դա­սա­րա­նը բա­ժա­նում են 10-հո­գա­նոց խմ­բե­րի: Դպ­րոց­նե­րում սահ­ման­վում է վե­ցօ­րյա աշ­խա­տան­քա­յին շա­բաթ, ըստ անհ­րա­ժեշ­տու­թյան կա­րող է սահ­ման­վել երկ­հերթ ռե­ժիմ։ Մինչև 20 սո­վո­րող ու­նե­ցող դա­սա­րան­նե­րը դպ­րոց են հա­ճա­խում շա­բաթ­վա վեց օ­րը՝ ըստ դա­սա­ցու­ցա­կի: Եր­կու խմ­բի բա­ժան­ված դա­սա­րա­նի խմ­բե­րից յու­րա­քան­չյու­րը դպ­րոց է հա­ճա­խում շա­բա­թա­կան ե­րեք օր: Բու­ֆետ­նե­րի, ճա­շա­րան­նե­րի աշ­խա­տան­քը ար­գել­վում է։
Ա­շա­կերտ­նե­րը գրա­տախ­տա­կին չեն մո­տե­նա, նվա­զա­գույ­նի է հասց­վե­լու ա­շա­կերտ-ու­սու­ցիչ շփու­մը, դպ­րոց­նե­րում աշ­խա­տան­քա­յին ծա­վալ­նե­րը կրկ­նա­պատկ­վե­լու են։


Այս ա­մե­նը ձեռ­նարկ­վել է ե­րե­խա­նե­րի ա­ռող­ջու­թյունն ա­պա­հո­վե­լու հա­մար։ Սա­կայն ու­սու­ցիչ­նե­րը, ծնող­նե­րը ու­նեն մտա­վա­խու­թյուն­ներ՝ ե­րե­խա­նե­րի դպ­րոց հա­ճա­խե­լու, դա­սապ­րո­ցե­սը կազ­մա­կեր­պե­լու առն­չու­թյամբ։ Այս պա­հին հան­րա­պե­տու­թյան հան­րակր­թա­կան դպ­րոց­նե­րում նա­խա­պատ­րաս­տա­կան աշ­խա­տանք­ներ են տար­վում։ Ա­շա­կերտ­նե­րի հե­ռա­վո­րու­թյունն ա­պա­հո­վե­լու հա­մար ա­թոռ­նե­րը դա­սա­վոր­վում են շախ­մա­տաձև։ ՈՒ­սու­ցիչ­նե­րը մեծ խն­դիր են տես­նում դա­սա­մի­ջոց­նե­րը դա­սա­րան­նե­րում անց­կաց­նե­լու հետ կապ­ված, ա­սում են՝ անհ­նար է ե­րե­խա­նե­րին 4 պա­տի մեջ պա­հել ժա­մեր շա­րու­նակ։ ՈՒ­սու­ցիչ­նե­րը չեն կա­րող միա­ժա­մա­նակ և՛ դաս վա­րել, և՛ հետևել, որ ե­րե­խա­նե­րը դի­մակ­նե­րը չհա­նեն։ Խոս­քը հատ­կա­պես ա­ռա­ջին դա­սա­րան­ցի­նե­րի և տար­րա­կան դպ­րո­ցի ա­շա­կերտ­նե­րի մա­սին է, ո­րոնց վե­րահս­կելն ու սահ­ման­ված պայ­ման­նե­րը պար­տադ­րե­լը շատ դժ­վար է լի­նե­լու։ ՈՒ­սու­ցիչ­նե­րը նկա­տում են, որ ի­րենց էլ շատ դժ­վար է դի­մա­կով աշ­խա­տե­լը. ե­րե­խան չի տես­նում ու­սուց­չի դեմ­քի ար­տա­հայ­տու­թյու­նը, և մի­մյանց հաս­կա­նա­լու դժ­վա­րու­թյուն է ա­ռա­ջա­նա­լու։ Նշ­վում է նաև, որ ա­ռա­վո­տյան ջեր­մա­չա­փու­մը հա­վե­լյալ կու­տա­կում­ներ է ա­ռա­ջաց­նե­լու։
ՈՒ­սու­ցիչ­ներն ու ծնող­նե­րը հակ­ված են առ­կա ու­սուց­ման, քա­նի որ նա­խորդ ու­սում­նա­կան տար­վա փոր­ձը ցույց տվեց, որ հե­ռա­վար ու­սու­ցու­մը չի ար­դա­րաց­նում ի­րեն։ Սա­կայն նշում են նաև, որ առ­կա պայ­ման­նե­րում խիստ նվա­զում է ու­սում­նա­կան պրո­ցե­սի ար­դյու­նա­վե­տու­թյու­նը։ Դժ­վա­րա­նում է ու­սու­ցիչ­նե­րի գոր­ծը։


Լի­լիթ ԳԱԲ­ՐԻԵ­ԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 4212

Մեկնաբանություններ