Ավարտվել է Ռուսական կայսրության, իսկ հետո՝ Խորհրդային Միության, ապա նաև՝ Ռուսաստանի Դաշնության վերջին 300-350 տարիների պատմությունը Հյուսիսային Կովկասում, Անդրկովկասում և Կենտրոնական Ասիայում՝ ասել է Մերձավոր Արևելքի ռուսական ինստիտուտի նախագահ Եվգենի Սատանովսկին։ «Այսօր մենք Արևմուտքի հետ մեծ պատերազմի կիզակետում ենք, որտեղ հարցի գինը ոչ թե այս կամ այն ռազմաբազան է՝ այս կամ այն պատմական տարածաշրջանում, այլ Ռուսաստանի գոյությունն է, գուցե և՝ ողջ աշխարհի գոյությունը»,- նշել է նա։                
 

Ցա­վոք, վար­չա­պե­տի «տն­տե­սա­կան հե­ղա­փո­խու­թ­յու­նը» ըստ այս աշ­խար­հի է, ըստ ար­դեն դր­ված ա­նեծ­քի և ոչ ըստ Աստ­ծո փր­կա­գոր­ծու­թ­յան կամ հո­գեփր­կու­թ­յան ծրագ­րի

Ցա­վոք, վար­չա­պե­տի «տն­տե­սա­կան հե­ղա­փո­խու­թ­յու­նը» ըստ այս աշ­խար­հի է, ըստ ար­դեն դր­ված ա­նեծ­քի և ոչ ըստ Աստ­ծո փր­կա­գոր­ծու­թ­յան կամ հո­գեփր­կու­թ­յան ծրագ­րի
15.10.2019 | 00:03

«Գնա­ցէք աշ­խա­տե­ցէ՛ք ոչ թէ կորս­տեան են­թա­կայ կե­րակ­րի հա­մար, այլ այն կե­րակ­րի, ո­րը մնում է յա­ւի­տե­նա­կան կեան­քի հա­մար, և ո­րը մար­դու Որ­դին կը տայ ձեզ, քա­նի որ նրան իր կնի­քով հաս­տա­տել է Հայ­րը՝ Աս­տուած»:
Ա­վե­տա­րան ըստ ՀՈՎ­ՀԱՆ­ՆԵ­ՍԻ

Ի­հար­կե, թա­գա­վոր լի­նե­լը լավ բան է, բայց ան­գամ թա­գա­վոր­ներն են պար­տա­վոր Աստ­վա­ծաշն­չից ճշտ­ված մեջ­բե­րում­ներ ա­նել: Ե­թե ոչ, ա­պա կս­տաց­վի վար­չա­պե­տի մեջ­բեր­ման ար­դյուն­քը, թե` «Աստ­ված Աբ­րա­հա­մին դուրս հրա­վի­րե­լով դրախ­տից ա­սել է՝ քո հա­ցը քո քր­տին­քով պետք է վաս­տա­կես- Նի­կոլ Փա­շի­նյան»: Երբ Ա­դա­մը ու՜ր, Աբ­րա­հա­մը ուր:
Ցա­վոք, խն­դիրն ա­վե­լի լուրջ է, քան կար­ծում ենք: Նմա՞ն տա­րօ­րի­նակ շփոթ­մունք…
Հա­մա­ցանցն ու հես­տա­ցույցն էլ բազ­մա­պատ­կե­ցին, թե… դրախ­տից Աբ­րա­համն է վռնդ­վել:
Լուրջ խն­դի­րը ա­սե­լի­քի մեջ է:


Ա­դա­մին Աստ­ված դրախ­տից դուրս վռն­դե­լով եր­կիր և ա­սե­լով` այ­սու­հետ քո ճա­կա­տի քր­տին­քով քո հա­ցը վաս­տա­կես, ըստ էու­թյան, պատ­ժեց Ա­դա­մին, ո՛չ թե օրհ­նեց: Պատ­ժեց նրա ու նրա կնոջ հան­ցան­քի հա­մար: Պատ­ժեց նրանց` ան­մա­հու­թյան ժա­ռան­գու­թյու­նից զր­կե­լով և դրախ­տի մի­ջա­վայ­րից վռն­դե­լով քար­քա­րոտ եր­կիր: Պա­տի­ժը եր­բեք էլ օրհ­նանք չէ: Պա­տի­ժը պա­տիժ է, ո­րը պետք է հնա­զան­դու­թյամբ կրես, ա­պաշ­խա­րես, որ­պես­զի կր­կին ար­քա­յա­կան ժա­ռան­գու­թյանդ ար­ժա­նա­նաս: Իսկ երկ­րում, ուր վտար­վեց ան­մա­հու­թյան հա­մար ստեղծ­ված մար­դը, ա­դա­մա­կան մեղ­քով սերն­դե­սե­րունդ դար­ձավ ա­վե­լի քիչ տա­րի­նե­րի կյան­քով, քան ա­ռա­ջին ծնունդ­ներն էին, ո­րով­հետև դե­պի Ա­րա­րիչ դառ­նա­լու փո­խա­րեն, մեղ­քը կր­ճա­տե­լու փո­խա­րեն, դրանք ա­վե­լի ու ա­վե­լի բազ­մաց­րեց: Դա­ռը քր­տին­քով աշ­խա­տում էր, հաց էր վաս­տա­կում, ու­տում էր իր քր­տին­քի պտուղն ու ա­պա մեռ­նում: Մինչ­դեռ, ըստ հոգևոր էու­թյան` կոչ­ված էր լի­նել Աստ­վա­ծա­զարմ, որ նշա­նա­կում է` տեր բնու­թյան և նաև իշ­խող մա­հին: ՈՒս­տի «քր­տին­քով հաց վաս­տա­կե­լու» տն­տե­սա­կան հե­ղա­փո­խու­թյու­նը Աստ­ծո ա­նեծքն է երկ­րոր­դում, ա­պա և այդ­պես մեջ­տե­ղից հա­նել-վե­րաց­նել, մո­ռաց­նել տալ է սպառ­նում բա­նա­կան մար­դուն փր­կե­լու ե­կած Քրիս­տո­սին, որ քրիս­տո­նյա­յին Հո­գու շնորհ­նե­րով դե­պի հա­վի­տե­նու­թյուն, դե­պի Դրախտ վե­րա­դառ­նա­լու միակ հե­նա­րանն է` Աստ­ծո Խոս­քի հա­ցի ճա­շա­կում նրան տա­լով: Եվ, ցա­վոք, այ­սօր Բե­լիա­րի չար նա­խան­ձով, բա­նա­կան մար­դու վե­րաց­ման նեռ ծրագ­րե­րով, ա­ռաջ է գա­լիս մարդ-կեն­դա­նին, մարդ-ռո­բո­տը, որ հա­նուն հաց ու­տե­լու նպա­տա­կի և հա­նուն կորս­տա­կան ու­նեց­ված­քի, այ­լա­սեր­ման զվար­ճանք­նե­րով հի­մա­րաց­վում է, որ­պես­զի... հա­վի­տե­նա­կան կորս­տին դատ­վի: Սա­կայն հի­շենք և հի­շեց­նենք, որ դե­պի դրախտ վե­րա­դառ­նա­լու ճա­նա­պար­հը և հա­ցի խնդ­րի ճշ­մա­րիտ լու­ծու­մը Հի­սուս ար­դեն տվել է «Լե­ռան քա­րո­զում»: Մեջ­բե­րենք Քրիս­տո­սի, նույնն է թե մար­դա­սեր Ա­րար­չի այդ դա­սը ա­մեն­քիս, նաև` խո­տոր զվար­ճանք­նե­րի խայ­ծը կուլ տվող իշ­խա­նու­թյուն­նե­րին:


«Դրա հա­մար ա­սում եմ ձեզ. ձեր կեան­քի հա­մար հոգ մի՛ ա­րէք, թէ ի՛նչ պի­տի ու­տէք կամ ի՛նչ պի­տի խմէք, և ոչ էլ ձեր մարմ­նի հա­մար, թէ ի՛նչ պի­տի հագ­նէք. չէ՞ որ կեան­քը ա­ւե­լին է, քան կե­րա­կու­րը, և մար­մի­նը՝ քան զգես­տը: 26 Նա­յե­ցէ՛ք եր­կն­քի թռ­չուն­նե­րին. ո՛չ վա­րում են, ո՛չ հն­ձում և ո՛չ էլ շտե­մա­րան­նե­րի մէջ հա­ւա­քում. և ձեր երկ­նա­ւոր Հայ­րը կե­րակ­րում է նրանց. չէ՞ որ դուք ա­ւե­լին էք, քան նրանք: 27 Եւ արդ, ձեզ­նից ո՞վ կա­րող է հոգս ա­նե­լով՝ իր հա­սա­կի վրայ մէկ կան­գուն ա­ւե­լաց­նել: 28 Եւ հա­գուս­տի հա­մար ին­չո՞ւ էք հոգս ա­նում. նա­յե­ցէ՛ք վայ­րի շու­շա­նին, ինչ­պէ՜ս է ա­ճում. ո՛չ ջանք է թա­փում և ո՛չ հիւ­սում: 29 Ա­սում եմ ձեզ, որ Սո­ղո­մոնն իսկ, իր ամ­բողջ փառ­քի մէջ, չհագ­նուեց նրան­ցից մէ­կի նման: 30 Իսկ ե­թէ դաշ­տի մի­ջի խո­տին, որ այ­սօր կայ և վա­ղը հնոց կը նե­տուի, այդ­պէ՛ս է հագց­նում Աս­տուած, որ­քա՜ն ևս ա­ռա­ւել՝ ձե՛զ, թե­րա­հա­ւատ­նե՛ր: 31 Այ­սու­հետև հոգ մի՛ ա­րէք ու մի՛ ա­սէք՝ ի՛նչ պի­տի ու­տենք կամ ի՛նչ պի­տի խմենք կամ ի՛նչ պի­տի հագ­նենք, 32 ո­րով­հետև հե­թա­նոս­ներն են այդ բո­լո­րը ո­րո­նում. քա­նի որ ձեր երկ­նա­ւոր Հայ­րը գի­տէ, թէ այդ բո­լո­րը ձեզ պէտք է: 33 Նախ խնդ­րե­ցէ՛ք Աստ­ծու ար­քա­յու­թիւ­նը և նրա ար­դա­րու­թիւ­նը, և այդ բո­լո­րը Աս­տուած ձեզ ա­ւե­լիով կը տայ: 34 Այ­սու­հետև հոգ մի՛ ա­րէք վա­ղուայ մա­սին, ո­րով­հետև վա­ղուայ օ­րը իր մա­սին կը հո­գայ. օ­րուայ հոգ­սը բաւ է օ­րուայ հա­մար»:
Իսկ ինչ­պես պի­տի հաս­նենք այդ ար­դյուն­քին, նախ հոգևոր հա­ցը նա­խա­դա­սե­լով, ո­րով նաև, ար­դեն երկ­րորդ կշ­ռույ­թով` մարմ­նա­վորն է պայ­մա­նա­վոր­ված: Նա­րեկն օ­րի­նակ, որ­պես Հոգևոր հաց` բժշ­կում է հո­գին, և հո­գու բժշկ­մամբ մար­մինն էլ է բժշկ­վում: ՈՒ­րեմն նա­խը` հոգևոր հացն է: Իսկ հոգևոր ա­ռաջ­նա­կարգ հա­ցը` Փր­կու­թյան Ա­վե­տա­րա­նը:

ՅԻ­ՍՈՒՍ՝ ԿԵ­ՆԱՑ ՀԱՑ
«22 Յա­ջորդ օ­րը, ժո­ղո­վուր­դը, որ մնա­ցել էր ծո­վի այն կող­մը, տե­սաւ, որ այն­տեղ այլ նա­ւակ չկայ, բա­ցի միայն մէ­կից, ո­րի մէջ մտել էին Յի­սու­սի ա­շա­կերտ­նե­րը, իսկ Յի­սուս իր ա­շա­կերտ­նե­րի հետ նա­ւակ չէր մտել, այլ միայն իր ա­շա­կերտ­ներն էին գնա­ցել: 23 Սա­կայն Տի­բե­րիա­յից ու­րիշ նա­ւակ­ներ էլ գա­լիս էին մօտ այն տե­ղին, ուր հացն էին կե­րել: 24 ՈՒ­րեմն, երբ ժո­ղո­վուր­դը տե­սաւ, որ Յի­սուս այդ­տեղ չէ և ոչ էլ՝ նրա ա­շա­կերտ­նե­րը, նա­ւակ­ներ նս­տե­ցին և ե­կան Կա­փառ­նա­յում՝ Յի­սու­սին փնտ­ռե­լու: 25 Եւ երբ նրան գտան ծո­վի միւս կող­մում, ա­սա­ցին նրան. «Ռաբ­բի՛, ե՞րբ ե­կար այս­տեղ»: 26 Յի­սուս պա­տաս­խա­նեց նրանց և ա­սաց. «Ճշ­մա­րիտ, ճշ­մա­րիտ եմ ա­սում ձեզ, դուք ինձ փնտ­ռում էք ոչ թէ նրա հա­մար, որ նշան­ներ տե­սաք, այլ ո­րով­հետև կե­րաք այն հա­ցից և կշ­տա­ցաք: 27 Գնա­ցէք աշ­խա­տե­ցէ՛ք ոչ թէ կորս­տեան են­թա­կայ կե­րակ­րի հա­մար, այլ այն կե­րակ­րի, ո­րը մնում է յա­ւի­տե­նա­կան կեան­քի հա­մար, և ո­րը մար­դու Որ­դին կը տայ ձեզ, քա­նի որ նրան իր կնի­քով հաս­տա­տել է Հայ­րը՝ Աս­տուած»: 28 Նրան ա­սա­ցին. «Ի՞նչ ա­նենք, որ Աստ­ծու ու­զած գոր­ծե­րը գոր­ծենք»: 29 Յի­սուս պա­տաս­խա­նեց և ա­սաց նրանց. «Աստ­ծու ու­զած գոր­ծը ա՛յս է. որ հա­ւա­տաք նրան, ում նա ու­ղար­կեց»: 30 Նրան ա­սա­ցին. «Ի՞նչ նշան կ՚ա­նես, որ տես­նենք և հա­ւա­տանք, ի՞նչ գործ կը գոր­ծես: 31 Մեր հայ­րե­րը ա­նա­պա­տում մա­նա­նան կե­րան, ինչ­պէս որ գրուած է. «Եր­կն­քից նրանց հաց տուեց ու­տե­լու»: 32 Յի­սուս նրանց ա­սաց. «Ճշ­մա­րիտ, ճշ­մա­րիտ եմ ա­սում ձեզ, Մով­սէ­սը չէ, որ ձեզ եր­կն­քից հաց տուեց, այլ իմ Հայրն է, որ տա­լիս է ձեզ ճշ­մա­րիտ հա­ցը եր­կն­քից. 33 ո­րով­հետև Աստ­ծուց է այն հա­ցը, որ իջ­նում է եր­կն­քից և կեանք է տա­լիս աշ­խար­հին»: 34 Նրան ա­սա­ցին. «Տէ՛ր, ա­մէն ժամ տո՛ւր մեզ այդ հա­ցը»: 35 Յի­սուս նրանց ա­սաց. «Ես եմ կե­նաց հա­ցը. ով դէ­պի ինձ գայ, քաղց չի զգայ, և ով ինձ հա­ւա­տայ, եր­բեք չի ծա­րա­ւի: 36 Բայց ես ձեզ ա­սել եմ, թէ ինձ տե­սաք և չէք հա­ւա­տում: 37 Բո­լոր նրանք, ում Հայրն ինձ տա­լիս է, կը գան ինձ մօտ, և ով որ ինձ մօտ կը գայ, դուրս չեմ ա­նի. 38 ո­րով­հետև ես եր­կն­քից ի­ջայ ոչ թէ իմ կամ­քը կա­տա­րե­լու հա­մար, այլ՝ կամ­քը նրա, ով ինձ ու­ղար­կեց:
39 Այս է կամ­քը իմ Հօր, որ ինձ ու­ղար­կեց. բո­լոր նրանք, ում Հայրն ինձ տուել է, նրան­ցից ոչ մէ­կին չկորց­նեմ, այլ վեր­ջին օ­րը յա­րու­թիւն առ­նել տամ նրանց: 40 Այս է իմ Հօր կամ­քը. ա­մէն ոք, ով տես­նի Որ­դուն և հա­ւա­տայ նրան, ու­նե­նայ յա­ւի­տե­նա­կան կեանք. և ես նրան վեր­ջին օ­րը յա­րու­թիւն առ­նել տամ»:

Հրեա­նե­րը տրտն­ջում էին նրա­նից, ո­րով­հետև ա­սել էր՝ ե՛ս եմ եր­կն­քից ի­ջած հա­ցը: 42 Եւ ա­սում էին. «Սա Յի­սու­սը չէ՞՝ Յով­սէ­փի որ­դին, ո­րի հօրն ու մօ­րը մենք ճա­նա­չում ենք: Իսկ արդ, ինչ­պէ՞ս է ա­սում՝ ես եր­կն­քից ի­ջայ»: 43 Յի­սուս պա­տաս­խա­նեց և ա­սաց նրանց. «Մի՛ քրթմն­ջէք ի­րար մէջ. 44 ոչ ոք չի կա­րող գալ դէ­պի ինձ, ե­թէ նրան չձ­գի Հայ­րը, որ ինձ ու­ղար­կեց, և ես նրան վեր­ջին օ­րը յա­րու­թիւն առ­նել կը տամ: 45 Մար­գա­րէ­նե­րի գր­քե­րում գրուած է. «Եւ ա­մէն­քը Աստ­ծուց ու­սած կը լի­նեն»: Ա­մէն ոք, որ լսում է Հօ­րից և ու­սա­նում է, գա­լիս է դէ­պի ինձ: 46 Սա­կայն ոչ ոք Հօ­րը չի տե­սել, այլ միայն նա, որ Աստ­ծուց է, նա՛ է տե­սել Հօ­րը: 47 Ճշ­մա­րիտ, ճշ­մա­րիտ եմ ա­սում ձեզ, որ, ով հա­ւա­տում է, ու­նե­նում է յա­ւի­տե­նա­կան կեան­քը: 48 Ես եմ կե­նաց հա­ցը: 49 Ձեր հայ­րե­րը ա­նա­պա­տում մա­նա­նան կե­րան, սա­կայն մե­ռան: 50 Այս է եր­կն­քից ի­ջած հա­ցը, որ­պէս­զի, ով որ սրա­նից ու­տի, չմեռ­նի: 51 Ես եմ կեն­դա­նի հա­ցը, որ եր­կն­քից է ի­ջած. 52 թէ մէկն այս հա­ցից ու­տի, յա­ւի­տե­նա­պէս կ՚ապ­րի»

Ա­ՎԵ­ՏԱ­ՐԱՆ ԸՍՏ ՀՈՎ­ՀԱՆ­ՆԵ­ՍԻ
Ա­սել է` ե­թե մար­դուն չենք ա­ռաջ­նոր­դում ապ­րե­լու Ստեղ­ծո­ղի կամ­քով, ա­պա ինչ­պի­սի հրա­շա­լի մի­ջա­վայր ու պայ­ման­ներ էլ դնենք նո­րօ­րյա-ռո­բո­տաց­վող կամ ա­նաս­նա­ցող մար­դու տրա­մադ­րու­թյան տակ, կա­վե­րի դրանք, կա­պա­կա­նի, հար­մա­րեց­նե­լով իր թեր­հաս կամ մո­լոր­ված վի­ճա­կին, և կսկ­սի կոր­ծան­վել: Մինչև որ լրիվ ոչն­չա­նա:


Խոսքս ա­վար­տեմ իմ «Հոգևոր Նժ­դե­հը» գր­քից` այս հատ­վա­ծով.
«Ա­մեն բա­րե­փո­խում պետք է սկս­վի խղճմ­տան­քից», ա­սում է Գա­րե­գին Նժ­դե­հը։
Ո­րով­հետև մար­դու մեջ խղճմ­տան­քի ներ­կա­յու­թյու­նը Աստ­ծո ներ­կա­յու­թյունն է մար­դու մեջ՝ հե­թա­նոս­նե­րի հա­մար, Պո­ղոս ա­ռա­քյա­լի մի­ջո­ցով ու­սու­ցա­նում է մեզ Սուրբ Գիր­քը։ Եվ հե­թա­նոս­նե­րը Աստ­ծուն, որ­պես ըմբ­ռն­վող ի­րո­ղու­թյուն՝ պատ­կե­րաց­նում են մար­դու մեջ ե­ղած Աստ­ծո հե­ղած խղճմ­տան­քի չափ ու տե­սա­կից, ո­րով­հետև նման խղճմ­տանքն այլ տե­ղից չի ծա­գում։ Ե­թե ոչ, կո­վին ծա­ղիկ նվի­րես՝ կու­տի, ե­թե խո­զին՝ ոս­կու շեղ­ջեր տաս՝ իր աղ­բի հետ կխառ­նի և կկոխ­կր­ճի: Իսկ ե­թե մար­դան­ման խոզ է, ա­պա տվածդ բա­նա­վոր ոս­կի­նե­րը ու­տե­լով կկա­տա­ղի ու շուռ գա­լով քո դեմ, «կպա­տա­ռո­տի քեզ»։ Եվ շնու­թյուն սի­րող մար­դուց ար­դյուն­քում լավ բան երբևէ չես սո­վո­րի, քա­նի որ «Շունն իր փս­խա­ծին է կր­կին դառ­նում», չկաս­կա­ծե­լով, որ կե­րա­ծը վտան­գա­վոր էր կյան­քի հա­մար, այդ պատ­ճա­ռով էր, որ փս­խեց կամ անբ­նա­կան, ա­գա­հու­թյամբ ու­տե­լուց էր, որ փս­խեց: «Եր­կի­րը չի բա­րե­փոխ­վի, ե­թե սո­ցիա­լա­կան բա­րե­փո­խում կա­տա­րենք», ա­սում է Նժ­դե­հը.
«ՍՈ­ՑԻԱ­ԼԱ­ԿԱՆ ԽՆ­ԴԻ­ՐԸ ԲԱ­ՐՈ­ՅԱ­ԿԱՆ ԽՆ­ԴԻՐ Է։ Օ­ՐԵՆ­ՔԸ ՓՈ­ԽԵ­ԼԷ Ա­ՌԱՋ, ՓՈ­ԽԻՐ ՄԱՐ­ԴԸ», շա­րու­նա­կում է ու­սու­ցա­նել Նժ­դե­հը (ՆԺ­ԴԵՀ. հտ. 1-ին)։
Թվում է՝ Սահ­մա­նադ­րու­թյան ար­մա­տա­կան 1/3-ը Նժ­դե­հյան այս մեկ նա­խա­դա­սու­թյան վրա պի­տի հեն­վի, որ եր­կիրն ա­ռող­ջա­նա։ Եվ սուրբ և ճշ­մա­րիտ է այդ­պես ա­նել: Բա­րո­յա­կան չէ, ե­թե ո­մանց դրա­մի ու կեղծ բա­րե­կե­ցու­թյան խոստ­ման դի­մաց կեղծ օ­րենք­ներ են սարք­վում, որ ի­րենց ներ­քի­նով խո­րա­պես ան­բա­րո­յա­կան են: Օ­րի­նակ, այ­սօր իսկ դր­սի ու­ժե­րի կող­մից միա­սե­ռա­կա­նու­թյունն ըն­դու­նել տա­լու, օ­րեն­սդ­րե­լու պն­դու­մը Հա­յոց խոր­հր­դա­րա­նին, մեր ժո­ղովր­դի ոս­կյա ձեռք­բե­րում­նե­րը ա­պա­կա­նել-ա­րա­տա­վո­րե­լու որս չէ՞ մի­թե: Բնա­կա­նա­բար: Իսկ մեղ­քեր օ­րեն­սդ­րե­լու ա­նօ­րե­նու­թյու­նը կամ մեծ ապս­տամ­բու­թյու­նը Աստ­ծո դեմ` նախ­կին ու ներ­կա սո­րո­սա­կեր կամ ԵՄ-ա­կեր իշ­խա­նու­թյուն­նե­րի մի­ջո­ցով, միայն միա­սե­ռա­կան­նե­րի խնդ­րով չէ, այլ, ցա­վոք, ար­դեն այդ խն­դիր­նե­րը բազ­մա­թիվ են և ահ­ռե­լիո­րեն ա­վե­լի են բազ­մա­նում:
ՈՒս­տի ոչ թե «տն­տե­սա­կան-մե­քե­նա­յա­կան նոր ա­նեծք» պի­տի ո­րո­նենք, այլ դե­պի ճշ­մա­րիտ բա­րե­նո­րոգ­ման հա­մար Քրիս­տո­սի տված այս բա­նա­լին գոր­ծադ­րող­ներս գոր­ծադ­րենք. «Նախ խնդ­րե­ցէ՛ք Աստ­ծու ար­քա­յու­թիւ­նը և նրա ար­դա­րու­թիւ­նը, և այդ բո­լո­րը Աս­տուած ձեզ ա­ւե­լիով կը տայ»: Ընդ ո­րում, կտա շնորհ­նե­րի քաղց­րու­թյուն­նե­րով և ո՛չ թե դառն քր­տին­քով (Լե­ռան քա­րոզ):


Այդ­պես ա­նենք, որ­պես­զի ժո­ղո­վուրդն ապ­րի և ոչ թե հի­մա­րաց­վի, այդ­պես ապ­րենք և ու­նե­նանք Հոգևոր Փա­ռա­հեղ Հա­յաս­տան, որ­տեղ Քրիս­տոս է Թա­գա­վո­րում, ուր իշ­խա­նա­վոր­նե­րը Քրիս­տո­սի ծա­ռա­ներն են և ոչ թե հա­կա­ռա­կորդ­նե­րը կամ Նրա դեմ պիղծ օ­րենք­նե­րով ապս­տամ­բե­լու ե­լած­նե­րը:
Գի­տե­նա­լով ան­գամ, որ բար­կա­ցավ, շուռ կգա ի­րենց դեմ:
Աստ­վա՛ծ, բա­րի մշակ­ներ բարձ­րաց­նես և ա­ռա­տաց­նես Հա­յաս­տա­նում, որ Հոգևոր Հաց բա­ժա­նեն:
Ա­ռաջ­նոր­դե՛ս և միա­բա­նե՛ս Քո ժո­ղովր­դին:
Քո՛ Թա­գա­վո­րու­թյու­նը գա երկ­րի վրա, ինչ­պես որ Եր­կն­քում է:
Ա­մեն:

Մաք­սիմ ՈՍ­ԿԱ­ՆՅԱՆ
Կրո­նի տե­սա­բան

Դիտվել է՝ 1711

Մեկնաբանություններ