Ավարտվել է Ռուսական կայսրության, իսկ հետո՝ Խորհրդային Միության, ապա նաև՝ Ռուսաստանի Դաշնության վերջին 300-350 տարիների պատմությունը Հյուսիսային Կովկասում, Անդրկովկասում և Կենտրոնական Ասիայում՝ ասել է Մերձավոր Արևելքի ռուսական ինստիտուտի նախագահ Եվգենի Սատանովսկին։ «Այսօր մենք Արևմուտքի հետ մեծ պատերազմի կիզակետում ենք, որտեղ հարցի գինը ոչ թե այս կամ այն ռազմաբազան է՝ այս կամ այն պատմական տարածաշրջանում, այլ Ռուսաստանի գոյությունն է, գուցե և՝ ողջ աշխարհի գոյությունը»,- նշել է նա։                
 

Ընդու­նենք Ա­վե­տա­րա­նի փր­կա­րար լույ­սը, ա­պա­վի­նենք Քրիս­տո­սի սի­րող սր­տին

Ընդու­նենք Ա­վե­տա­րա­նի փր­կա­րար լույ­սը, ա­պա­վի­նենք Քրիս­տո­սի սի­րող սր­տին
06.11.2020 | 09:37

Ազգ ազ­գի դեմ պի­տի ել­նի և թա­գա­վո­րու­թյուն՝ թա­գա­վո­րու­թյան դեմ, և տեղ-տեղ երկ­րա­շարժ­ներ պի­տի լի­նեն, սով և հա­մա­ճա­րակ ու խռո­վու­թյուն­ներ (Մարկ. 13;8)
Մեր Տի­րոջ խոս­քե­րը ի­րա­կա­նու­թյուն են այ­սօր: Ա­ռա­վել քան երբևէ շա­տա­ցել են թե՛ երկ­րա­շար­ժե­րը, թե՛ հրա­բուխ­նե­րը, թե՛ ջր­հե­ղե­ղեղ­ներն ու ցու­նա­մի­նե­րը, լսում ենք պա­տե­րազ­մի ձայ­ներ, շա­տա­ցել են հա­մա­ճա­րակ­ներն ու ան­բու­ժե­լի հի­վան­դու­թյուն­նե­րը, ա­նաստ­ված մար­դը դար­ձել է բա­նա­կան գա­զան:


Գրե­թե մենք բո­լորս զգում կամ հաս­կա­նում ենք, որ սա Աստ­ծո պա­տիժն է մարդ­կու­թյան՝ մե­զա­նից յու­րա­քան­չյու­րի գոր­ծած մեղ­քե­րի հա­մար. գի­տակ­ցում ենք, բայց մնում նույն մա­հա­բեր մեղ­քե­րի մեջ: Մեր փոքր-ինչ թվա­ցյալ շա­հի հա­մար մատ­նում կամ վնա­սում ենք մեր բա­րե­կա­մին, ըն­կե­րո­ջը, հա­րա­զա­տին, դրա­ցուն` նման­վե­լով Հու­դա­յին: Աշ­խար­հում այն­քան է չա­րի­քը շա­տա­ցել, որ ար­դեն գիտ­նա­կան­ներն են սկ­սել խո­սել մարդ­կու­թյան կոր­ծան­ման, աշ­խար­հի վեր­ջի մա­սին, բե­րե­լով ի­րենց գի­տա­կան փաս­տարկ­նե­րը:
Եվ ա­նօ­րե­նու­թյան շա­տա­նա­լու պատ­ճա­ռով շա­տե­րի սե­րը կսա­ռի (Մատթ. 24;12),- ա­սում է Քրիս­տոս՝ խո­սե­լով վեր­ջին ժա­մա­նակ­նե­րի մա­սին:
Ակն­հայտ ա­տե­լու­թյու­նը ծնում է բազ­մա­թիվ հի­վան­դու­թյուն­ներ, դա­ժա­նու­թյուն­ներ... իր բո­լոր վտան­գա­վոր հետևան­քներով:


Սո­ղո­մոն Ի­մաս­տու­նը հս­տակ նկա­րագ­րում է նման մեղ­սա­լից ըն­թացք ու­նե­ցող մարդ­կանց և նրանց թո­ղած ժա­ռան­գու­թյան ու սե­րունդ­նե­րի վախ­ճա­նը. «Ամ­բա­րիշտ­նե­րի բազ­մա­ծին զա­վակ­նե­րը պի­տա­նի չեն լի­նի, փտած շի­վե­րը խոր ար­մատ­ներ չեն տա, և հաս­տա­տուն չի լի­նի խա­խուտ հիմ­քը (Իմ. Սող. 4;3), այս ճշ­մար­տու­թյունն ան­տե­սող մար­դը իր կյան­քի վախ­ճա­նին կա­սի նույն Ի­մաս­տու­նի խոս­քե­րը. «ՈՒ­նայ­նու­թյուն ու­նայ­նու­թյանց,- ա­սաց Ժո­ղո­վո­ղը,- ու­նայ­նու­թյուն ու­նայ­նու­թյանց. ա­մէն ինչ ու­նայն է» (Ժո­ղո­վող 1;1):
Այս ու­նայ­նու­թյան մեջ ա­մեն ոք դժ­գո­հում է իր կյան­քից, սա­կայն ոչ ոք չի ցան­կա­նում իր կյան­քի ու­նայ­նու­թյու­նը լց­նել Քրիս­տո­սի Հա­րու­թյան լույ­սով: «Ես իսկ Եմ Հա­րու­թյուն և Կյանք. ով հա­վա­տում է Ինձ, թե­պետև մեռ­նի, կապ­րի. և ով կեն­դա­նի է ու Ինձ հա­վա­տում է, հա­վի­տյան չի մեռ­նի» (Հովհ. 11; 25-26): Հա­վատ­քը մեր ծնն­դյան պա­հից կա մեր մեջ, մենք բո­լորս մեր հո­գու խոր­քում զգում ենք Աստ­ծո զո­րու­թյու­նը, բայց կու­րո­րեն չենք ըն­դու­նում, կամ վկա­յում ենք, թե Աստ­ված կա, բայց ան­տե­սում ենք Նրա Ճշ­մար­տու­թյուն­նե­րը, այս­պի­սով, դեռ այս աշ­խար­հում կա­ռու­ցե­լով սե­փա­կան դժոխ­քը, ո­րը պատ­ճառ պի­տի լի­նի հա­վի­տե­նա­կան դժոխ­քի մատն­վե­լուն, «ուր լաց է և ա­տամ­նե­րի կրճ­տում»:

Հա­մաշ­խար­հա­յին պատ­մու­թյան մեջ չկա մի դեպք, որ մե­կը ա­պա­վի­նած լի­նի Հի­սու­սին ու ա­մո­թով մնա­ցած լի­նի, ինչ­պես վկա­յում է Սի­րաք ի­մաս­տու­նը. «Նա­յե­ցեք հին ազ­գե­րին և տե­սեք` ո՛վ հա­վա­տաց Տի­րո­ջը և ա­մո­թով մնաց» (Սի­րաք 2; 11): Դա­սեր քա­ղենք պատ­մու­թյու­նից, սր­բե­րի վար­քից, հան­ճար­նե­րի գր­վածք­նե­րից, ըն­դու­նենք Ա­վե­տա­րա­նի փր­կա­րար լույ­սը, ա­պա­վի­նենք Քրիս­տո­սի սի­րող սր­տին, փո­խենք մեր կյան­քի ըն­թաց­քը, ա­պաշ­խա­րենք մեր գոր­ծած մեղ­քե­րի հա­մար, որ­պես­զի Ա­րա­րիչ Աստ­վածն օրհ­նի մեզ, նե­րի մեր գոր­ծած մեղ­քե­րը, մեր աչ­քե­րից սր­բի ար­ցունք­նե­րը և այս աշ­խար­հի ձանձ­րույ­թի փո­խա­րեն հոգևոր բերկ­րանք պարգևի, ին­չը այս աշ­խար­հում ոչն­չի հետ չենք փո­խի: Միայն թե կա­մե­նանք, և մեզ հա­մար ա­մեն ինչ նոր կլի­նի, և կգտ­նենք այն խա­ղա­ղու­թյու­նը, որ փնտ­րել ենք ողջ կյան­քում, ըստ Տի­րոջ խոս­քի. «Իմ խա­ղա­ղու­թյունն եմ տա­լիս ձեզ, ոչ այն­պես, ինչ­պես աշ­խարհն է տա­լիս», քան­զի աշ­խար­հի տված խա­ղա­ղու­թյու­նը խաբ­կանք է, իսկ Աստ­ծո տվա­ծը` հա­վի­տե­նա­կան:


Տեր Ա­հա­րոն քա­հա­նա ՄԵԼ­ՔՈՒ­ՄՅԱՆ
Գո­րի­սի տա­րա­ծաշր­ջա­նի հոգևոր հո­վիվ

Դիտվել է՝ 2774

Մեկնաբանություններ