Միացյալ Նահանգները չի աջակցել Իրանի դեմ Իսրայելի պատասխան հարձակմանը՝ հայտնել է CNN-ը՝ հղում անելով ամերիկացի պաշտոնյային։ «Մենք չաջակցեցինք այս պատասխանին, թեև Իսրայելը Վաշինգտոնին զգուշացրել էր, որ մոտ օրերս պատասխան միջոցներ կձեռնարկի Իսլամական Հանրապետության դեմ»,- ասել է ամերիկացի պաշտոնյան։                
 

Սրբագրում են Մարտի 1-ը

Սրբագրում են Մարտի 1-ը
01.03.2019 | 02:39

Մեր երկրում ամեն ինչ խառնվել է իրար ու այլևս զարմանալու քիչ բան է մնացել։ Նոր իշխանությունը կարծես բոլոր խնդիրները լուծել է և հիմա այնպիսի հարցերի է անդրադառնում, որոնք կա՛մ երկրորդական են, կա՛մ արհեստածին։

Օրերս ԿԳ նախարար Արայիկ Հարությունյանը հայտարարել է, թե պետք է վերաշարադրել հայոց պատմության դասագրքում 2008-ի մարտի 1-ի իրադարձությունը։ Այսինքն, ըստ նախարարի, այդ իրադարձությունը խեղաթյուրված է ներկայացվել։ Դեռ մի կողմ, որ նախարարը սեփական ոլորտի բազմաթիվ խնդիրները թողած, որոշել է պատմությունը սրբագրել, հարց է առաջանում՝ այդ ի՞նչը Արայիկ Հարությունյանի քիմքին հաճելի չէ։ Եվ ինչու՞ է անկախ Հայաստանի պատմության մեջ միայն 2008-ի մարտի 1-ի իրադարձություններն առանձնացրել նախարարը, պատմագրությունը մյուս դեպքերում 100 տոկոսով արդա՞ր է եղել։
Փորձեցինք գտնել Մարտի 1-ին առնչվող հատվածը։ 12-րդ դասարանի հայոց պատմության դասագրքում այս իրադարձության վերաբերյալ գրված է հետևյալը. «ՀՀ նախագահական 5-րդ ընտրություններն անցկացվեցին 2008-ի փետրվարի 19-ին։ Նախագահի 9 թեկնածուների մեջ էին ՀՀ առաջին նախագահ Լևոն Տեր-Պետրոսյանը և վարչապետ Սերժ Սարգսյանը։ ՀՀ նախագահ ընտրվեց Սերժ Սարգսյանը։ Չընդունելով ընտրությունների արդյունքները` ընդդիմության արմատական թևը Լևոն Տեր-Պետրոսյանի ղեկավարությամբ փետրվարի 20-ից 10 օր անընդմեջ շարունակվող հանրահավաքներ սկսեց։ Ապակայունացած վիճակը Երևանում մարտի 1-2-ին հանգեցրեց ողբերգական դեպքերի։ Տեղի ունեցան բախումներ ոստիկանության և հանրահավաքի մասնակիցների միջև։ Զոհվեց 10 մարդ։ Եղան վիրավորներ։ Երկրում մտցվեց 20-օրյա արտակարգ դրություն»։ Այսքանը։ Հիմա գլխավոր հարցը՝ ո՞ր մտքին համաձայն չէ նախարարը։ Եթե նա Մարտի 1-ի մասին այլ տեղեկություն ունի, ինչու՞ չի դիմում այս օրերին այդ գործով 76 հատոր կազմած Հայաստանի իրավական համակարգին, գուցե 77-րդն է՞լ պատրաստվի։


Իսկ պատմության դասագրքի համար կրթության նախարարը կարող է շատ լավ լուծում գտնել ընտրությունների ժամանակ իր կիրառած տեխնոլոգիայի միջոցով։ Աշակերտները հեռախոսը կպահեն դասագրքի վրա, այնտեղից նախարարն անձամբ հայոց պատմությունը կպատմի նրանց՝ սեփական սրբագրմամբ ու մշակմամբ։

Ռուզան ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2287

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ