Ավարտվել է Ռուսական կայսրության, իսկ հետո՝ Խորհրդային Միության, ապա նաև՝ Ռուսաստանի Դաշնության վերջին 300-350 տարիների պատմությունը Հյուսիսային Կովկասում, Անդրկովկասում և Կենտրոնական Ասիայում՝ ասել է Մերձավոր Արևելքի ռուսական ինստիտուտի նախագահ Եվգենի Սատանովսկին։ «Այսօր մենք Արևմուտքի հետ մեծ պատերազմի կիզակետում ենք, որտեղ հարցի գինը ոչ թե այս կամ այն ռազմաբազան է՝ այս կամ այն պատմական տարածաշրջանում, այլ Ռուսաստանի գոյությունն է, գուցե և՝ ողջ աշխարհի գոյությունը»,- նշել է նա։                
 

Նավթամբարները լցվում

Նավթամբարները լցվում
28.04.2020 | 11:24

Սպառման բացակայությունը հանգեցնում է նավթամբարների գերհագեցածությանը՝ Der Spiegel-ի տվյալներով՝ ազատ են միայն նավթամբարների 27%, իբրև լողացող պահեստարաններ օգտագործվում են լցանավերը: Նավթի համաշխարհային շուկան արտակարգ իրավիճակում է: Միջազգային էներգետիկ գործակալության տվյալներով՝ նավթի պահանջարկը 1/3-ով նվազել է, ամեն օր արտադրվում է 30-40 միլիոն բարել ավելորդ նավթ, մեկ բարելը 159 լիտր է: Այդ պատճառով ցամաքային նավթամբարները լցվում են: Kpler ընկերության վերլուծությունը ցույց է տալիս՝ աշխարհի տարբեր վայրերում՝ արդեն լցված են եղած հզորությունների 73%-ը:


Վերջին տվյալներով՝ պետությունների ռազմավարական ռեսուրսների պահեստարաններում մնացել է 368 միլիոն բարել նավթի տեղ: Առևտրական պահեստարաններում, որ կարելի է վարձակալել ազատ շուկայում, կա 902 միլիոն բարել: Սովորական պայմաններում երկու ցուցանիշների գումարը համապատասխանում էր նավթի երկու շաբաթվա համաշխարհային հանույթին: Kpler-ի տվյալներով՝ 100 միլիոն բարելի տեղ ունեն դեռ ԱՄՆ-ը ու Չինաստանը: Ճապոնիան ու ՀԱՀ-ը՝ 40 միլիոն բարելի: 20 միլիոն բարելի հնարավորություն ունեն Սաուդյան Արաբիան, Հարավային Կորեան, Կանադան, Հնդկաստանը ԱՄԷ-ն, Մեծ Բրիտանիան, Իտալիան: Kpler ընկերության էներգետիկայի հարցերով վերլուծաբան Ալեքս Բուտը ընդգծում է, որ ծավալները նշվում են գնահատող նշանակությամբ: Ցամաքային նավթամբարների մեծ մասի պոնտոնները լողում են նավթի մակերևույթին, դրա շնորհիվ պայթյունավտանգ գազեր չեն անջատվում: Արբանյակային լուսանկարները ցույց են տալիս՝ որքան բարձր են պոնտոնները նավթամբարներում՝ դրանից Kpler-ը նրանց լցվածության մակարդակի մասին եզրակացություններ է անում: Ալեքս Բուտի խոսքով՝ վերջերս պոնտոնների բարձրացման արագությունը մեծացել է: Հունվարին նավթամբարներ ամեն օր լցվել է 3,3 միլիոն բարել, ապրիլին՝ 3,5: Մեծ լցանավերում պահվող նավթի քանակը ևս խիստ մեծացել է՝ 100-150 միլիոն բարել: «Լցանավերը հիմնականում օգտագործվում են իբրև լողացող պահեստարաններ»՝ ասում է Ալեքս Բուտը: Պատճառը՝ ցամաքում ազատ պահեստարաններն արդեն վարձակալված են; «Նա, ով դեռ նավթ է արդյունահանում և նախապես պահեստարան չի վարձակալել, իրոք խնդիրներ ունի և ստիպված է լինելու առասպելական գին վճարել, եթե ընդհանրապես տեղ գտնի,-ասում է Բուտը: Լողացող պահեստարանների վարձակալման գինը որոշ շրջաններում վերջին երկու շաբաթում կրկնապատկվել է: Իրավիճակի բարելավում չի կանխատեսվում: Առայժմ պարզ չէ՝ նավթ արդյունահանող երկրները կպահպանե՞ն հանույթը կրճատելու խոստումը: Նախորդ կրճատումների ժամանակ Սաուդյան Արաբիան ու Ռուսաստանը ավելի շատ էին արդյունահանում, քան պայմանավորվել էին: «Մեր տվյալներով՝ վերջին 10 օրում Սաուդյան Արաբիան լցանավերով ուղարկել է օրական 10 միլիոն բարել,-ասում է Բուտը: -Դա շատ ավելի մեծ է 7 միլիոն բարելից, որ միջինը մատակարարվում էր շուկաներ վերջին ձմռանը»:
Շտեֆան Շուլց, Der Spiegel


Հ.Գ. Եվ ստացվում է, որ աշխարհի հույսը բժիշներն են, որ պիտի կորոնավարակի մահն ազդարարեն, որ տնտեսությունը դուրս գա կարանտինից ու վերականգնի սպառումը: Բայց նավթի շուկան վերականգնվելու է շատ ավելի դանդաղ՝ և պահանջարկի պակասի, և եղած պաշարները սպառելու անհրաժեշտության պատճառով: Իսկ նավթի գնանկումը շարունակվում է:


Անահիտ ԱԴԱՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 16800

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ