«Փաստ չէ, որ ռուս խաղաղապահների հեռանալը Լեռնային Ղարաբաղից նույնական է Ռուսաստանի դուրս գալուն կովկասյան աշխարհաքաղաքական խաղից։ Անդրկովկասի նշանակությունը չափազանց մեծ է Եվրասիայի և, մասնավորապես, Մոսկվայի համար: Կարելի՞ է խոսել Ռուսաստանի նահանջի մասին, թե՞ իրականում մենք խոսում ենք կովկասյան տարածաշրջանային անվտանգության ողջ համակարգի վերագործարկման մասին: Մոսկվայի վիճակն ամենևին էլ այդքան անհուսալի չէ»,- ասել է ռուս քաղաքագետ Սերգեյ Մարկեդոնովը։                
 

«Դուրսն ավելի մերկ է, ավելի ոտաբոբիկ և ավելի դատարկ» (ֆոտոշարք)

«Դուրսն ավելի մերկ է, ավելի ոտաբոբիկ և ավելի դատարկ» (ֆոտոշարք)
06.07.2012 | 17:44

Արթուր Գևորգյանի աշխատանքներին (գեղանկարչական որմնաքանդակներ), արվետագիտական հրապարակումներին (մասամբ`անտիպ) ծանոթացա Facebook սոցցանցի միջոցով: «Օրվա բանաստեղծություն» խմբում քանդակագործը էքսպրոմտ տողեր է տեղադրում. Facebook-յան առօրյայից դուրս: Դասավանդում է Գյումրիի գեղարվեստի ակադեմիայում, կյանքի է կոչում Շիրակի մարզի մարզպետարանի քանդակների շարքը, իրականացնում է ևս մի խոշոր պատվեր, իր բնորոշմամբ, ստեղծագործական բացառիկ հետաքրքրություն ունեցող: Մասնակցում է մշակութային ծրագրերի, ստեղծագործական խմբերի հոգեբանության մասին հոդված գրելու ժամանակ է փնտրում: Մնացածը, իր իսկ խոսքով, երազանքի շարքից է: Դրանց մասին քանդակագործը չի ուզում խոսել, այնուհանդերձ, նշում է, որ շատ իրատեսական երազանքներ են:

-Արվեստագետը երևի աշխարհի ամենամենակ մարդն է, նա միշտ զրուցակից է ման գալիս իր ներսում, իր շուրջը: Զրույցներ, կերպարներ, աշխարհներ է ստեղծում: Երևի մենակությունից չմեռնելու համար: Համամի՞տ եք:
-Ոչ, երևի, բոլորին ինչ-որ բան ասելու համար:

-Ներսի՞, թե՞ դրսի դատարկությունն է ավելի տանջալի:
-Դրսի. դուրսն ավելի մերկ է, ավելի ոտաբոբիկ և ավելի դատարկ…

Զրույցը՝ Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆԻ

Զրույցն ամբողջությամբ՝ «Իրատես de facto»-ի առաջիկա համարներից մեկում:

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 25552

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ