Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիևը հայտարարել է, որ Լեռնային Ղարաբաղից ռուս խաղաղապահների վաղաժամկետ դուրսբերման որոշումն ընդունվել է Բաքվի և Մոսկվայի միջև խորհրդակցությունների հիման վրա, ինչի արդյունքում ամրապնդվել են Ադրբեջանի և Ռուսաստանի հարաբերությունները: «Սա Ռուսաստանի Դաշնության և Ադրբեջանի առաջնորդների որոշումն էր»,- ասել է նա:                
 

«Բո­զա­բա­րո մար­դը չի դա­դա­րի իր մարմ­նի ան­դամ­նե­րի հետ ա­նա­ռա­կու­թ­յուն ա­նե­լուց, մինչև որ կրա­կը վա­ռի նրան»

«Բո­զա­բա­րո մար­դը չի դա­դա­րի իր մարմ­նի ան­դամ­նե­րի հետ ա­նա­ռա­կու­թ­յուն ա­նե­լուց, մինչև որ կրա­կը վա­ռի նրան»
09.06.2020 | 00:02
Տո­ղե­րը սուր­բգ­րա­յին են, պատ­կա­նում են մի ի­մաս­տուն մար­դու` Սի­րա­քի գր­չին: Եվ քա­նի որ «հան­ճա­րե­ղու­թյունն սկս­վում է այն­տեղ, որ­տեղ ա­վարտ­վում է կար­ծե­ցյալ կա­րե­լիու­թյու­նը», չենք հա­մար­ձա­կվի դույզն-ինչ ձևա­փո­խել հան­ճա­րեղ մտ­քի խոս­քի կա­ղա­պա­րը:
Փոր­ձենք միայն վեր­լու­ծել միտ­քը և վեր հա­նել ա­սե­լի­քը: Մաս­նա­գի­տա­կան գի­տե­լիք­նե­րի կա­րիք չկա հաս­կա­նա­լու հա­մար, թե հատ­կա­պես որ երևու­թի մա­սին է խոս­քը, և կոնկ­րետ այդ երևույ­թի մա­սին ա­վե­լի մաս­նա­վոր ձևա­կեր­կում, քան այս է, Սուրբ Գր­քում այլևս չկա: Ին­չու՞ է մեր վզին փա­թա­թած նոր օ­րեն­քի տո­ղա­տա­կե­րում և լու­սան­ցք­նե­րում շեշտ­վում հենց այս երևույ­թը: Դա­րիս պա­հանջն ու ըն­ձե­ռած հնա­րա­վո­րու­թյունն է մար­դուն, որ նա լի­նի ինք­նա­բավ և ա­րա­րող: Զի՜լ է: Պրի­մատ­նե­րի սի­րե­լի զբաղ­մուն­քը խորթ չէ մե­ղա­վոր մար­դուն, ո­րո­շա­կի տա­րա­ծում ու­նի թե՛ մե­ծե­րի, թե՛ փոք­րե­րի մեջ, բայց նոր­մալ հա­սա­րա­կու­թյուն­նե­րում այն գնա­հատ­վում է որ­պես ա­րա­տա­վոր և մեր­ժե­լի երևույթ, ո­րը չի կա­րե­լի ար­դա­րաց­նել կամ խրա­խու­սել, ա­ռա­վել ևս հա­մա­րել ե­րե­խա­յի դաս­տիա­րա­կու­թյան կամ պաշտ­պան­ված լի­նե­լու ի­րա­վուն­քի նորմ: Խն­դիրն այն է, որ ե­րե­խա­նե­րին բռ­նու­թյու­նից պաշտ­պա­նե­լը չի են­թադ­րում հենց պաշտ­պա­նե­լը ան­պար­կեշտ հպում­նե­րից, այլ` այդ հպում­նե­րի բռ­նի, են­թա­կա­յի կամ­քին հա­կա­ռակ դրսևո­րում­նե­րից: Իսկ այ­սօր­վա տեխ­նո­լո­գիա­նե­րի շնոր­հիվ հեշտ է «հա­մո­զե­լը» թե՛ «դա­սա­վան­դող­նե­րին», թե՛ «ա­շա­կերտ­նե­րին», որ բռ­նու­թյու­նը դառ­նա «հա­ճե­լի» (ինք­նան­պա­տակ հա­ճույ­քը իս­կա­պես բռ­նու­թյուն է մարմ­նի հան­դեպ, ո­րի մա­սին ա­ռա­քյալն ա­սում է, թե տա­ճար է Աստ­ծո):
Մեր նա­մու­սա­խեղդ հայ ծնող­ներն ի­հար­կե ու­րա­խա­ցել են, որ ի­րենց փո­խա­րեն ի­րենց սե­փա­կան ե­րե­խա­նե­րի հետ «ա­մո­թա­լի ու ան­նա­մուս» թե­մա­նե­րով պետք է խո­սեն օ­տար մար­դիկ, ի­րենց ե­րե­խա­նե­րին պետք է դաս­տիա­րա­կեն օ­տար մար­դիկ, ի­րենց ե­րե­խա­նե­րին պետք է պաշտ­պա­նեն օ­տար մար­դիկ:
Վեր­ջա­պե՜ս,- ցն­ծում են նրանք ու չեն էլ կաս­կա­ծում, որ ի­րենց ե­րե­խա­նե­րին հենց ի­րեն­ցի՛ց են պաշտ­պա­նե­լու: Նրանց հետ խո­սե­լու են ա­մե­նաան­պար­կեշտ ձևով, և նրանց դաս­տիա­րա­կե­լու են մար­դա­կեր­պեր, ով­քեր հա­ճույ­քից հրճ­վում են, երբ 5-ա­մյա ե­րե­խան ար­ձա­կում է ի­րենց տա­բա­տի գո­տին: Նրանց օ­տա­րե­լու են նրանք, ով­քեր, բա­ռիս ա­մե­նա­բուն ի­մաս­տով, պի­տի լա­փեն ձեր ե­րե­խա­նե­րի մար­մի­նը և լա­կեն նրանց ա­րյու­նը: Ես չեմ չա­փա­զան­ցում. «Ինչ­պես չեն գի­տակ­ցում բո­լոր նրանք, ով­քեր ա­նօ­րի­նու­թյուն են գոր­ծում, ով­քեր խժ­ռում են իմ ժո­ղովր­դին իբրև կե­րա­կուր ու հաց և Տի­րո­ջը չեն դի­մում» (Սաղմ. 13 և 52): Մար­դան­ման ա­րա­րած­ներ, որ գլ­խի փո­խա­րեն լրիվ այլ տե­ղով են մտա­ծում: Ա­րա­րած­ներ, որ ի­րենք ի­րեն­ցով չեն կա­րող բազ­մա­նալ և ու­զում են բազ­մա­նալ ձեր ե­րե­խա­նե­րի հաշ­վին, ի­րենց այ­լա­սեր­ված, սե­ռասևեռ, մո­լա­գար մո­լեգ­նու­թյու­նը թա­փել ձեր ան­մեղ ե­րե­խա­նե­րի գլ­խին:
Սա ըն­տա­նի­քի հաս­տա­տու­թյան քայ­քայ­ման սկիզ­բը չէ, այլ վեր­ջը, հետևան­քը այդ հաս­տա­տու­թյան հան­դեպ մեր սե­փա­կա՛ն ման­կա­միտ ու ան­պա­տաս­խա­նա­տու վե­րա­բեր­մուն­քի: Ե­թե մենք չենք ըն­կա­լել, որ ըն­տա­նի­քը միայն հաս­տա­տու­թյուն չէ, այլև խոր­հուրդ է, ինչ­պե՞ս ենք ու­րիշ­նե­րից ակն­կա­լում, որ հաս­կա­նան: Ե­թե մենք մեր ըն­տա­նիք­ներն ըն­դու­նում ենք իբրև կա­յա­ցած փաստ կամ ձեռք­բե­րում և ոչ իբրև աստ­վա­ծա­յին պարգև` դյու­րա­բեկ ու խոր­հր­դա­վոր, ինչ­պե՞ս ենք օ­տար­նե­րից պա­հան­ջում, որ այն ան­ձեռ­նմ­խե­լի հա­մա­րեն ու, ներս խու­ժե­լով, ջար­դու­խուրդ չա­նեն ա­մեն թանկն ու սուր­բը: Ե­թե մենք ինք­ներս շատ հա­ճախ ըն­տա­նի­քը հա­մա­րում ենք միայն մեր կր­քե­րին ու ցան­կու­թյուն­նե­րին օ­րի­նա­կան կեր­պով (չորս պա­տի մեջ, օ­տար աչ­քից հե­ռու) հա­գուրդ տա­լու մի­ջոց ու պատր­վակ, ինչ­պե՞ս ենք ու­րիշ­նե­րից պա­հան­ջում, որ մեր ըն­տա­նիք­նե­րը իբրև սր­բու­թյուն դի­տար­կեն: Աշ­խար­հի աղբն ու կեղ­տը բե­րում ենք մեր տուն և աշ­խար­հից սր­բու­թյուն ենք պա­հան­ջում:
Ի­րենց ոչ ձեռն­տու ազ­գե­րին պղ­ծում են, ո­րով­հետև գի­տեն, որ պղ­ծու­թյու­նը կոր­ծան­ման ու­ղին է: Հաս­կա­ցանք: Մե՞նք ին­չու ենք ինք­նա­կամ գնում ինք­նա­կոր­ծան­ման, ե­թե ան­գամ մեզ հա­մո­զե­լով հրում են դե­պի ան­դուն­դը:
Զրկ­վել ենք հոգևոր-բա­րո­յա­կան բարձր գի­տակ­ցու­թյու­նից, զրկ­վել ենք ան­գամ ինք­նա­պահ­պա­նու­թյան տար­րա­կան բնազ­դի՞ց: Ե­թե ու­նե­նա­յինք անհ­րա­ժեշտ հոգևոր գի­տե­լիք­ներ, ա­պա կի­մա­նա­յինք, որ մեր մար­մի­նը մեզ Աստ­ծուց իբրև ա­վանդ է տր­ված, և այդ­կերպ էլ կդաս­տիա­րա­կեինք մեր ե­րե­խա­նե­րին: Իսկ այդ մարմ­նի հետ առ­նչ­վե­լու կա­նոն­նե­րը Աստ­ված Ինքն է մեզ հա­ղոր­դել: Եվ նրանք, ով­քեր անզ­գա­մո­րեն հայ­տա­րա­րում են, թե` բա իմ մար­մի­նը, ես ... շատ են մո­լոր­ված և մո­լո­րեց­նում են ու­րիշ­նե­րին: Աստ­ված մար­դու մարմ­նի հա­մար սահ­մա­նել է, որ զերծ մնա ծայ­րա­հե­ղու­թյուն­նե­րից և մո­լու­թյուն­նե­րից, ո­րով­հետև մար­մի­նը հո­գու բնա­կա­րանն է, և հարկ է այն պա­հել պատ­շաճ պար­կեշ­տու­թյան, մաք­րու­թյան ու կար­գու­կա­նո­նի մեջ: Կան մար­դան­ման էակ­ներ, ո­րոնք ու­զում են նվաս­տաց­նել մար­դուն, և մի­գու­ցե կան մար­դիկ, ով­քեր ըն­դու­նում են, երբ ի­րենց նվաս­տաց­նում են: Բայց ապ­րիո­րի հաս­տատ կան նաև մար­դիկ, ով­քեր հնա­զանդ­վում են խրա­տին, թե. «Մի՛ ե­ղեք ձիե­րի և ջո­րի­նե­րի պես, ո­րոնք գի­տակ­ցու­թյուն չու­նեն. սան­ձով ու պա­խուր­ցով պետք է նրանց կզա­կը ճմ­լել, որ քեզ չմո­տե­նան» (Սաղմ.31;9), ո­րով­հետև չեն ու­զում, որ ի­րենց վե­րագր­վի սաղ­մո­սի խոս­քը, թե. «Մար­դը պա­տիվ ու­ներ` և չհաս­կա­ցավ, հա­վա­սար­վեց ան­բան ա­նա­սուն­նե­րին ու նման­վեց նրանց» (Սաղմ. 48;13,21):
Պա­տի՛վ ու­նեմ:
Լի­լիթ ՀՈՎ­ՀԱՆ­ՆԻ­ՍՅԱՆ
Գո­րիս
Դիտվել է՝ 1926

Մեկնաբանություններ