Ավարտվել է Ռուսական կայսրության, իսկ հետո՝ Խորհրդային Միության, ապա նաև՝ Ռուսաստանի Դաշնության վերջին 300-350 տարիների պատմությունը Հյուսիսային Կովկասում, Անդրկովկասում և Կենտրոնական Ասիայում՝ ասել է Մերձավոր Արևելքի ռուսական ինստիտուտի նախագահ Եվգենի Սատանովսկին։ «Այսօր մենք Արևմուտքի հետ մեծ պատերազմի կիզակետում ենք, որտեղ հարցի գինը ոչ թե այս կամ այն ռազմաբազան է՝ այս կամ այն պատմական տարածաշրջանում, այլ Ռուսաստանի գոյությունն է, գուցե և՝ ողջ աշխարհի գոյությունը»,- նշել է նա։                
 

Մ6 միջպետական մայրուղու շինարարությունը գրեթե դադարեցված է

Մ6 միջպետական մայրուղու շինարարությունը գրեթե դադարեցված է
07.06.2019 | 01:05

Մեկ ամսից ավելի Մ6 միջպետական ավտոճանապարհի Ալավերդի-Բագրատաշեն հատվածի շինարարությունն անհասկանալի կերպով խիստ դանդաղել է, կարելի է ասել, կանգ է առել: Ալավերդցիները շինարարական ընկերության պատճառած վնասների մասին բարձրաձայնում էին դեռ ամիսներ առաջ: Քաղաքի բանուկ հատվածի ավտոճանապարհի բարեկարգ մասը շինարարություն իրականացող ընկերությունը քանդել էր: Ալավերդու և հարակից համայնքների բնակիչները դժգոհում էին, որ քարուքանդ ճանապարհներին մեքենաները «հալից ընկնում են»: Խնդիրը, սակայն, մինչ այսօր չի լուծվել, ավելին, Երևան-Թբիլիսի պետական նշանակության մայրուղու ժայռապայթեցման, հողահարթեցման, լայնացման, ասֆալտապատման ու այլ բնույթի աշխատանքները դադարեցված են: Տևական բողոքներից հետո այն ժամանակ կապի և տրանսպորտի նախարար Հակոբ Արշակյանն Ալավերդի էր այցելել ու խոսել վերջնագրերով. «Եթե անձրևը վաղը կտրվի, վաղն ենք վերսկսում աշխատանքը, մյուս օրը կտրվի՝ մյուս օրը, իսկ շինարարությունը շարունակվել է Ալավերդիից»:


«Անձրևը կտրվեց, բայց շինարարության վերսկսելն այն եղավ, որ շինհրապարակներից անհետացան գրեթե բոլոր մեխանիզմները, աշխատանքները կանգ առան, հեռացվեց աշխատող ծանր տեխնիկան: Հիմա ահեղ լռություն է Մ6 մայրուղում: Միայն հատուկենտ էքսկավատորներ են երևում ճանապարհի տարբեր մասերում: Թե ինչ են անում, չգիտենք,- ասաց «Իրատեսի զրուցակիցը։- Գոնե չգար, նման հայտարարություն չաներ, լավ էր, վատ էր, քանդում էին, հիմա դա էլ չեն անում: Հանգիստ նստել են տեղները»:


Մեր ունեցած տեղեկություններով՝ շինարարություն իրականացնող ընկերության ու նախարարության միջև որոշակի անհամաձայնություններ կան: Նախագծով մայրուղուն կից որոշ կամուրջների վերակառուցում նախատեսված չէ, այնինչ դրանց ամրացումն ու բարեկարգումն անհրաժեշտություն է: Նախատեսված չէ նաև ճանապարհի որոշ հատվածների տակով անցնող խողովակների ու հաղորդակցային այլ ցանցերի փոխարինումը, ինչը նույնպես վեճի առարկա է դառնում:


«Ենթադրում ենք, որ նախարարությունը նոր ընկերություն է ցանկանում ներգրավել, բայց արդյոք հնարավո՞ր է արդեն իսկ ստորագրված պայմանագիրը լուծարել: Երկարացվել է նաև մայրուղին շահագործման հանձնելու ժամկետը՝ 2019-ի տարեվերջը դարձել է 2020-ի տարեվերջ: Իսկ թե այդ ընթացքում ինչ անհարմարություններ կկրեն Լոռիով երթևեկող վարորդները, աստված գիտի»,- դժգոհեց մեր զրուցակիցը:


Սևակ ՎԱՐԴՈՒՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2745

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ