Թուրքիան լիովին աջակցում է Ադրբեջանին՝ հայտարարել է Թուրքիայի արտաքին գործերի նախարար Հաքան Ֆիդանը Անկարայում Թուրքական պետությունների խորհրդարանական վեհաժողովի 1-ին հանդիպմանը: Ֆիդանը դրական քայլ է անվանել «Հայաստանի կողմից օկուպացված չորս գյուղերի վերադարձը Ադրբեջանին» և վստահություն հայտնել, որ Բաքվի ու Երևանի միջև խաղաղության պայմանագրի ստորագրումը դրական արդյունքներ կունենա ոչ միայն երկու երկրների, այլև ողջ տարածաշրջանի համար:               
 
  •  Քո երգերից ճառագող լույսը այսօր էլ շարունակում է ապրեցնել

    Քո երգերից ճառագող լույսը այսօր էլ շարունակում է ապրեցնել

    22.05.2024| 12:06
    Չգիտեմ՝ այսօր կարիք կա՞, արդյոք, քեզ ասելու, որ առանց քեզ աշխարհն անասելի գորշ է ու ճղճիմ: Շնորհավոր երկնային ծնունդդ, իմ միակ, իմ անկրկնելի Ազնավուր...
  • Եթե չլիներ մի «բայց»

    Եթե չլիներ մի «բայց»

    22.05.2024| 11:15
    Վարդգես Սուրենյանցի «Սալոմե» կտավի նկատմամբ մեր հասարակության ընդգծված հետաքրքրությունը միայն ողջունել կարելի է: Լավ է, երբ գեղանկարչական գլուխգործոցը տեսնելու համար նույնիսկ հերթեր են գոյանում: Այս պատկերը կարող էր շատ ոգևորիչ լինել, եթե չլիներ մի «բայց»:
  • Նկարչուհու գունավոր թելերի ներկապանակը

    Նկարչուհու գունավոր թելերի ներկապանակը

    30.04.2024| 10:50
    Հայաստանում 20-րդ դարի 60-90-ական թվականներին հայ նկարիչների մի խումբ ներխուժեց դեկորատիվ կիրառական արվեստի՝ տեքստիլի ենթակայության տակ զարգացող միանգամայն նոր բնագավառ, որին Եվրոպայում ընդունված էր անվանել գոբելեն, այսինքն՝ պատի գորգ, որմնագորգ։ Որմնագորգն իրականում ինտերիերային պատի հարդարանք է։ Այն հիմնականում կատարվում է դասական հարթ տեխնիկայով, բրդյա, կիսաբրդյա, վուշե, բամբակյա թելերով (երբեմն զուգորդում են նաև այլ նյութեր): Կատարման տեխնիկայով այն կրկնում է հայկական գորգի, կարպետի, մաքրամեի և երբեմն էլ՝ ասեղնագործության ոճերը:
  • «Ռոսլին» արվեստի հանդեսի նոր համարը

    «Ռոսլին» արվեստի հանդեսի նոր համարը

    06.03.2024| 22:07
    Լույս է տեսել «Ռոսլին» արվեստի հանդեսի նոր համարը։
  • Ինչպես է հայտնվել Անահիտ աստվածուհու դիմաքանդակը Լոնդոնում

    Ինչպես է հայտնվել Անահիտ աստվածուհու դիմաքանդակը Լոնդոնում

    01.02.2024| 14:23
    Այս օրերին, երբ աճող հետաքրքրություն կա Անահիտ աստվածուհու դիմաքանդակի նկատմամբ, ավելորդ չէ մեկ անգամ էլ վերհիշել, թե այն ինչպե՞ս է հայտնվել Լոնդոնում...
  • Ե՞րբ պիտի հասկանանք, որ տաղանդը ազգայի՜ն հարստություն է, որ կարիք ունի պահպանման, հոգատարությա՜ն

    Ե՞րբ պիտի հասկանանք, որ տաղանդը ազգայի՜ն հարստություն է, որ կարիք ունի պահպանման, հոգատարությա՜ն

    09.01.2024| 14:18
    1999 թ. մայիսի 6-ին Սերգեյ Փարաջանովի թանգարանում տեղի ունեցավ միջազգային գիտական կոնֆերանս՝ նվիրված Փարաջանովի ծննդյան 75-ամյակին։
  • Որդան կարմիր երկիրի երկունքը․ դար XX (էսսե)

    Որդան կարմիր երկիրի երկունքը․ դար XX (էսսե)

    22.10.2023| 21:43
    Հայոց կերպարվեստում վաղնջական ժամանակներից ի վեր պատկերագրվել են բյուր կղզիներ, որտեղ բնաշխարհից Որդան կարմիր ծաղկափոշի հավաքելով իրենց մանրանկարչական ընտրանին էին երկնում սքանչագործ ծաղկող գրիչները, խաչքարեր էին կերտում ճարտարապետ քարագործները և յուրաքանչյուր կղզում այգաբացից մինչև արևմուտ ոսկեխունկ լույս էր ճառագայթում տաճարների գմբեթներից։
  • Նոր գտնված  (Սերիկիս նորահայտ պաննո ձեռագործը)

    Նոր գտնված (Սերիկիս նորահայտ պաննո ձեռագործը)

    13.10.2023| 09:19
    Երբ ասում եմ, որ արվեստագետ Սերիկ Դավթյանն անսպառ է ու շարունակ զարմացնող՝ իրավ այդպես է: Գիրքս արդեն ավարտել եմ, բայց դեռ գտնում եմ...
  • Կերպարվեստի Արարատ երկրում

    Կերպարվեստի Արարատ երկրում

    10.10.2023| 17:44
    ՔՈՉԱՐԸ` ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏԻ ՄԱԿԸՆԹԱՑՈՒԹՅՈՒՆ «Երկրի քաղաքական վիճակը հնարավորություն ընձեռեց Երվանդ Քոչարին սոցռեալիզմի պաշտոնական գծից հեռու քանդակներ ու կտավներ ստեղծել, նաև մարմնավորել «նկարչությունը տարածության մեջ» իր երբեմնի նախագծերը: Ընդդիմության առաջնորդը Քոչարն էր, որի ուղղակի աշակերտներն էին Ռուդոլֆ Խաչատրյանը և Ռուբեն Ադալյանը»: Մարտին ՄԻՔԱՅԵԼՅԱՆ «Ձնհալը Հայաստանում»
  • Կերպարվեստի Արարատ երկրում

    Կերպարվեստի Արարատ երկրում

    03.10.2023| 21:40
    «Վրույր Գալստյանն իր մահից հետո (1996 թ.) թողեց իր դիմակների զարմանահրաշ աշխարհը, իր ցնցող գեղանկարչական փորձառությունը, այրական համեստությունն ու անպաշտպան սերն ու բարիությունը»: