Ավարտվել է Ռուսական կայսրության, իսկ հետո՝ Խորհրդային Միության, ապա նաև՝ Ռուսաստանի Դաշնության վերջին 300-350 տարիների պատմությունը Հյուսիսային Կովկասում, Անդրկովկասում և Կենտրոնական Ասիայում՝ ասել է Մերձավոր Արևելքի ռուսական ինստիտուտի նախագահ Եվգենի Սատանովսկին։ «Այսօր մենք Արևմուտքի հետ մեծ պատերազմի կիզակետում ենք, որտեղ հարցի գինը ոչ թե այս կամ այն ռազմաբազան է՝ այս կամ այն պատմական տարածաշրջանում, այլ Ռուսաստանի գոյությունն է, գուցե և՝ ողջ աշխարհի գոյությունը»,- նշել է նա։                
 

ՆԱԵՎ` ԲԱՆԱՎՈՐ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹ

ՆԱԵՎ` ԲԱՆԱՎՈՐ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹ
26.07.2011 | 00:00

Այս օրերին անցկացվում է «Ստեղծագործական աշխատանք» առարկայի քննությունը, որը հանձնում են ապագա լրագրողները։ Մեզ հետ զրույցում Երևանի պետական համալսարանի ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դեկան ՆԱՂԱՇ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆԸ նշեց, որ լրագրող-դիմորդների համար այս տարի կան որոշակի քննական փոփոխություններ։ «Դիմորդներին առաջարկվում է երեք թեմա, և նրանք չորս ժամվա ընթացքում պետք է շարադրեն իրենց ասելիքը տվյալ թեմայի շուրջ։ Տեղի է ունեցել մի փոփոխություն՝ հօգուտ դիմորդի. եթե նախորդ տարիներին դիմորդն իր մտքերը պետք է շարադրեր չորս էջի սահմաններում, այս տարի պահանջվող առավելագույն ծավալը երեք էջ է»։
Նաղաշ Մարտիրոսյանը տեղեկացրեց, որ լրագրողի մասնագիտություն ընտրած դիմորդների համար այս տարի ներմուծվել է նոր տարր՝ բանավոր հաղորդակցման մշակույթ։ «Այս ձևը կիրառվում է կինոյի և թատրոնի պետական ինստիտուտում։ Տարիներ շարունակ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դիմորդը հանձնել է բանավոր քննություն «Հայոց լեզու, հայ գրականություն» առարկայից։ Ստացվում է՝ դիմորդը երկու անգամ այս առարկայից քննություն է հանձնում՝ գրավոր միասնական և բանավոր, ինչպես բանասիրական ֆակուլտետի դիմորդը։ Երևի թե տրամաբանությունն այն է եղել, որ ժուռնալիստիկայի բաժինը տարիներ շարունակ եղել է բանասիրական ֆակուլտետի կազմում։ Անցած տարի, երբ մենք հանդիպում էինք իրենց գրավոր աշխատանքը բողոքարկած դիմորդների, նրանց ծնողների և ուսուցիչների հետ, բոլորը նշում էին, որ անհրաժեշտ է զրուցել դիմորդի հետ, լսել նրա խոսքը, ծանոթանալ մտածողությանն ու մտահորիզոնին։ Մոտեցումը, անշուշտ, ճիշտ էր։ Մենք նույնպես մտածում էինք, քանի որ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետը բոլորել է իր տասնամյակը, և պետք է ընդունելության յուրատեսակ համակարգ ձևավորել։ Մենք առաջարկեցինք բանավոր հաղորդակցման մշակույթի քննությունը, որն ընդունվեց։ Այդ քննության ընթացքում ծանոթանում ենք դիմորդի բանավոր խոսքի կուլտուրային, ճանաչողական իմացությանը, ոլորտի մասին գիտելիքներին,- նշեց ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դեկանը, հավելելով, որ այս տարի քննական հանձնաժողովի անդամներին այնքան էլ չեն տխրեցրել քննությունների արդյունքները (նախորդ տարի «Ստեղծագործական մրցույթ» առարկայից բավականին շատ էին բացասական միավորները)։- Չէի ասի, թե արդյունքները տխուր են կամ հուսադրող չեն։ Մենք ունենք հետաքրքիր, լրագրողական մտածողությամբ դիմորդներ, դա պայմանավորված է նաև այն հանգամանքով, որ հիմնականում դիմել էին 2-3, նույնիսկ 5 տարի առաջ դպրոցն ավարտած մարդիկ և ավելի հասուն մտածողություն ունեին։ Կա նաև մեկ այլ հանգամանք. սեպտեմբերին մենք հայտարարել էինք դիմորդների հետ հանդիպումների շարք, և գրեթե ամեն ամիս ԵՊՀ մինչհամալսարանական կրթության վարչության կազմակերպած հանդիպումները ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի պրոֆեսորադասախոսական կազմի հետ տվել են իրենց արդյունքը և ուղղորդել դիմորդներին»։

Լիլիթ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 5449

Մեկնաբանություններ