«Փաստ չէ, որ ռուս խաղաղապահների հեռանալը Լեռնային Ղարաբաղից նույնական է Ռուսաստանի դուրս գալուն կովկասյան աշխարհաքաղաքական խաղից։ Անդրկովկասի նշանակությունը չափազանց մեծ է Եվրասիայի և, մասնավորապես, Մոսկվայի համար: Կարելի՞ է խոսել Ռուսաստանի նահանջի մասին, թե՞ իրականում մենք խոսում ենք կովկասյան տարածաշրջանային անվտանգության ողջ համակարգի վերագործարկման մասին: Մոսկվայի վիճակն ամենևին էլ այդքան անհուսալի չէ»,- ասել է ռուս քաղաքագետ Սերգեյ Մարկեդոնովը։                
 

«Օթելլո» օպերայի համերգային կատարումը

«Օթելլո» օպերայի համերգային կատարումը
01.08.2019 | 12:03

Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը 2018-2019 թվականների համերգաշրջանն ավարտեց Ջուզեպե Վերդիի «Օթելլո» օպերայի համերգային կատարմամբ: Գլխավոր դերերում հանդես են եկել միջազգային մեծ համբավ ունեցող օպերային երգիչներ. Օթելլոյի դերերգը կատարել է Արսեն Սողոմոնյանը, Դեզդեմոնային մարմնավորել է Հրաչուհի Բասենցը, Յագոյի կերպարում հանդես է եկել Անտոն Զարաևը:


Արսեն Սողոմոնյանի բնորոշմամբ`«Օթելլոն» բավականին բարդ ստեղծագործություն է մեներգչի, նաև նվագախմբի, երգչախմբի կատարման համար, պահանջում է բոլոր երաժշտական գործիքների կիրառումը, որոնք պետք է կատարյալ հնչեն:
Հրաչուհի Բասենցը կարծում է, որ «Օթելլոն» Վերդիի ամենահոգևոր օպերաներից է: Երգչուհին սիրով է Գերմանիայից Հայաստան վերադառնում, և պատիվ է համարում համագործակցությունը ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի, Էդուարդ Թոփչյանի հետ:
Անտոն Զարաևը առաջին անգամ է Հայաստանում: Նվագախումբը, ըստ նրա, հրաշալի է:
«Օթելլոն» Հայաստանում վերջին անգամ հնչել է 2006 թվականին Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի կատարմամբ և Թոփչյանի ղեկավարությամբ: Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում ներկայացվել է 1990-ականներին` Տիգրան Լևոնյանի բեմադրությամբ:

Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 10013

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ