ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանը՝ Ֆրանսիայի նախագահ Ֆրանսուա Օլանդի Հայաստան երկօրյա պետական այցի շրջանակներում կազմակերպված հայ-ֆրանսիական տնտեսական համաժողովի ժամանակ, հայտարարեց, որ Մաքսային միությանն ինտեգրումը բացառիկ հնարավորություններ է ստեղծում նաև եվրոպական ներդրողների համար։ Նա կարևորեց Հայաստան-Ֆրանսիա համագործակցությունը հատկապես տնտեսական ոլորտում:
Դավիթ Հարությունյանի` կառավարության աշխատակազմի ղեկավար-նախարար դառնալուց հետո, ինչն ուղղակի փրկություն էր նրա համար, բաց է մնացել խորհրդարանում ստեղծված գազի հանձնաժողովի ղեկավարման հարցը:
Կարելի էր կարծել` Տիգրան Սարգսյանի հրաժարականով, Հովիկ Աբրահամյանի վարչապետացմամբ նույն «Աբրահամյան-ոչիշխանական քառյակ» «դաշինքը» պետք է ուղղակի հովվերգության մեջ լիներ` ցանկությունների ու ամբիցիաների բավարարման տեսանկյունից:
Երեկ մեկնարկած Ազգային ժողովի արտահերթ նիստում ՀԱԿ խմբակցության քարտուղար Արամ Մանուկյանը խորհրդարանի խոսնակից բացատրություն պահանջեց, թե ինչու Հայաստանի պատվիրակությունը չի մասնակցում Աթենքում Սևծովյան տնտեսական համագործակցության խորհրդարանական վեհաժողովի նիստին:
Չնայած այսօր քաղաքական օրակարգում դեռ քննարկվում է, թե ինչպիսի կադրային նշանակումներ են կատարվել կառավարությունում և խորհրդարանում, պարզվում է, պետք չէ այդքան կենտրոնանալ այսօրվա պաշտոնյաների «որակի» վրա:
Համաժողովի աշխատանքի երրորդ և վերջին օրվան բնորոշ էր քննարկվող թեմաների անհամարժեքությունը։ Չորրորդ նիստում խոսակցությունը «Ճգնաժամ ՈՒկրաինայում. ի՞նչ ուղի կընտրի ուկրաինացի ժողովուրդը» թեմայի շուրջ էր։ Հինգերորդում, որին ես արդեն որպես զեկուցող անձամբ մասնակցեցի, քննարկվում էր «Եվրասիական ինտեգրացիա. կլինի՞ արդյոք տնտեսական հեղափոխություն» թեման։
Ի սկզբանե պարզաբանեմ. Շամբալան առասպելական երկիր է Տիբեթում կամ տիբեթամերձ տարածքում, հիշատակվում է հին ձեռագրերում, առաջին անգամ Կալաչակրա տանտրայում X դարում:
ՀՀ նախագահի աշխատակազմից տեղեկացնում են, որ Սերժ Սարգսյանի հրավերով երկօրյա պետական այցով այսօր Հայաստան է ժամանել Ֆրանսիայի Հանրապետության Նախագահ Ֆրանսուա Օլանդը:
Մինչ սառեցված են կամ խայտառակ դանդաղ տեմպերով են իրականացվում հայ-իրանական տնտեսական համագործակցության առանցքային նախագծերը (Մեղրիի ՀԷԿ, Իրան-Հայաստան էլեկտրահաղորդման գիծ, «Հյուսիս-Հարավ» ավտոմայրուղու համապատասխան հատվածներ և այլն), Բաքուն ու Թեհրանը ժամանակ չեն կորցնում՝ կյանքի կոչելով համատեղ խոշոր ենթակառուցվածքային ծրագրեր...