Ավարտվել է Ռուսական կայսրության, իսկ հետո՝ Խորհրդային Միության, ապա նաև՝ Ռուսաստանի Դաշնության վերջին 300-350 տարիների պատմությունը Հյուսիսային Կովկասում, Անդրկովկասում և Կենտրոնական Ասիայում՝ ասել է Մերձավոր Արևելքի ռուսական ինստիտուտի նախագահ Եվգենի Սատանովսկին։ «Այսօր մենք Արևմուտքի հետ մեծ պատերազմի կիզակետում ենք, որտեղ հարցի գինը ոչ թե այս կամ այն ռազմաբազան է՝ այս կամ այն պատմական տարածաշրջանում, այլ Ռուսաստանի գոյությունն է, գուցե և՝ ողջ աշխարհի գոյությունը»,- նշել է նա։                
 

«Արվեստի գործը մի քանի ժամով դպրոցում ցուցադրելը խնդիր չեմ համարում»

«Արվեստի գործը մի քանի ժամով դպրոցում ցուցադրելը խնդիր չեմ համարում»
25.06.2019 | 02:14

Արվեստի գործերը դպրոց տանելու, դպրոցականներին ցուցադրելու գաղափարը աղմուկի, քննադատությունների պատճառ դարձավ. ինչու՞ վտանգել արվեստի արժեքավոր նմուշները, և ինչու՞ երեխան չպետք ծանոթանա արվեստի գործերին տեղում՝ այցելելով մշակութային օջախներ:


ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության մշակութային ժառանգության և ժողովրդական արհեստների վարչության պետ ԱՍՏՂԻԿ ՄԱՐԱԲՅԱՆԸ մեզ հետ զրույցում նշեց, որ այն ժամանակ այդ ծրագիրը քննարկման փուլում էր, դեռ չէր հաստատվել: «Եթե այդ ծրագիրը, այնուամենայնիվ, կյանքի կոչվի, արվեստի գործի անվտանգությունն ապահովելու երաշխիքներն ամբողջությամբ կապահովվեն: Խնդիրը թանգարանային առարկան թանգարանային միջավայրից դուրս՝ դպրոցում ցուցադրելն էր. մի կողմից, հասկանալի էին մշակութային համայնքի անհանգստությունը և բարձրացրած հարցադրումները, մյուս կողմից «Քո արվեստը դպրոցում» ծրագրի շրջանակներում արվեստագետն իր ստեղծագործությունը տանում է դպրոց՝ առավել արդյունավետ և ստեղծագործ միջավայր ապահովելով դպրոցականների համար,- ընդգծեց մեր զրուցակիցը:- Ինչ վերաբերում է երեխային մշակութային օջախ բերելուն, երևի տեղյակ եք, որ «Քո արվեստը դպրոցում էր» ծրագրին զուգահեռ մեկնարկեց աբոնեմենտային ծրագիրը, որն այն ժամանակ ԿԳ և մշակույթի նախարարությունների համատեղ ծրագիրն էր: Կրթություն-մշակույթ կապն ամրապնդող եղանակները և մոտեցումները շատ տարբեր կարող են լինել: Արվեստի գործը մի քանի ժամով դպրոցում ցուցադրելը խնդիր չեմ համարում, կարևորը գործընթացի ճիշտ և գրագետ կազմակերպումն է, ինչպես նաև նախաձեռնության արդյունավետության և երկարատև ազդեցության հիմնավորումը»:

Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3495

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ