Կա հստակ մեդիա, PR օրինաչափություն. հանրային որևէ գործընթացի PR-ին նիկոլի ներգրավումը փաստում է մեկ բան՝ ուրեմն տվյալ թեման առաջ տանելու գործերը վատ են, իսկ դա նշանակում է, որ տրանսպորտի բոյկոտի թեման հստակ հաջողություն է արձանագրել:
Իհարկե բոյկոտը պետք է լինի շարունակական, սակայն փաստ է, որ խնդիր ունեն, որ չեն կարողանում թեման անցկացնել:
Հայտարարագրման դեպքում շատ ավելի բարդ է լինելու, ավելի շուտ չեն կարողանալու անցկացնել:
Ավելին՝ հիմա այնպիսի փուլ է, որ նիկոլի ներգրավումը լրիվ հակառակ էֆեկտ կարող է ունենալ և ունենում է:
Մոռացա ասել, որ պարեկների թեման «բի-զիմ-դիր». ծրագիրը փակվեց, փող չկա էլ...
Սենց որ գնա, Ազգային գվարդիան էլ օդում կմնա, չնայած դրա համար օդից էլ փող կգտնեն, տատալիզատորները վկա:
Ալեն Ղևոնդյան