Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Մեկնարկել են «Հյուսիս-hարավ ճանապարհային միջանցք» ծրագրի շինարարական աշխատանքները

Մեկնարկել են «Հյուսիս-hարավ ճանապարհային միջանցք» ծրագրի շինարարական աշխատանքները
14.09.2012 | 14:45

Սեպտեմբերի 13-ին «Երեւան-Արարատ» ճանապարհահատվածի սկզբնամասում մեկնարկել են «Հյուսիս-hարավ ճանապարհային միջանցք» ծրագրի շինարարական աշխատանքները:

«Ճանապարհաշինական այս ծրագիրը, որն ունի պետական և տարածաշրջանային մեծ նշանակություն, խոշորագույններից մեկն է մեր անկախ հանրապետության պատմության մեջ: Այն հյուսիսից Հայաստանը կապելու է դեպի Սև ծով տանող միջպետական ճանապարհներին, հարավից միանալու է դեպի Ասիական տնտեսական և առևտրային կենտրոններ ձգվող մայրուղիներին: Մենք մանրամասն աշխատել ենք շինարարների հետ, նախագծերն արված են շատ լավ, և մինչև տարեվերջ բավականին մեծ աշխատանքներ կկատարվեն «Երևան-Աշտարակ», «Երևան-Արտաշատ» ճանապարհահատվածներում: Արդյունքում, մինչև 2016 թվականը կունենանք միջազգային կարգի բետոնածածկ արագընթաց մայրուղի «Արտաշատ-Երևան-Գյումրի» հատվածում», -լրագրողների հետ ճեպազրույցում նշել է ՀՀ տրանսպորտի եւ կապի նախարար Գագիկ Բեգլարյանը:
Գագիկ Բեգլարյանը շեշտել է, նաև որ ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանի պահանջով շինարարական աշխատանքների ընթացքում օգտագործվելու է հայկական արտադրության հումք, արտասահմանից բերվելու են բոլորովին նորագույն տեխնիկաներ: Նախարարը նաև կարևորել է, որ ծրագրի շրջանակներում բացվելու են հազարից ավելի աշխատատեղեր, իսկ ճանապարհի կառուցումից հետո վարորդները մի քանի անգամ ավելի արագ կհասնեն նախատեսված վայր:
Նշենք, որ ծրագրի իրականացման համար ՀՀ կառավարության և Ասիական զարգացման բանկի (ԱԶԲ) միջև 2009 թվականի սեպտեմբերի 15-ին կնքվել է Շրջանակային համաձայնագիր, որով նախատեսվում է 962 մլն դոլարի ֆինանսավորում (ԱԶԲ մասը կազմում է 500 մլն դոլար):
Ծրագրի շրջանակներում նախատեսվել է «Երևան-Արտաշատ» շուրջ 20 կմ հատվածի լայնացում` միջին բաժանարար գոտու հաշվին մինչև 8 մ, ինչպես նաև ճանապարհի ասֆալտածածկի փոխարինում բետոնայինով: Ճանապարհածածկի փոխարինում է նախատեսված նաև «Երևան-Աշտարակ» մայրուղու մոտ 11,5 կմ հատվածում, այնուհետև լայնացման աշխատանքներ` «Աշտարակ-Թալին» 42 կմ հատվածի երկու երթևեկելի գոտուց մինչև քառուղի:
Աշխատանքային ժամանակացույցով նախատեսվել է 18-ական ամիս` «Երևան-Արարատ», «Երևան-Աշտարակ» և 36 ամիս էլ` «Աշտարակ-Թալին» ճանապարհահատվածների շինարարության համար:


Հասմիկ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ

Դիտվել է՝ 6731

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ