05.04.2013|
11:37
Ապրիլի 6-ին Հայաստանում առաջին անգամ կմեկնարկի Businessgame նորարարական-ինտերակտիվ երիտասարդական խաղը: Businessgame-ն իրականացնում են Հայաստանի երիտասարդական հիմնադրամը և «Մերքեթինգի (շուկայագիտության) հայկական ակումբ» ՀԿ-ն։ Մերքեթինգի հայկական ակումբի ղեկավար ՏԱՐՈՆ ՊԱՐՍԱՄՅԱՆԸ մեզ հետ զրույցում տեղեկացրեց, որ բիզնես խաղ անցկացնելու գաղափարը վաղուց կար, պարզապես ժամանակ էր պետք խաղը մշակելու և տնտեսագիտական առումով ճշգրիտ փակ շղթա ստանալու համար։ Նա նշեց նաև, որ խաղը նախատեսված է բուհերի մարքեթինգի, գովազդի, բիզնեսի, PR-ի կամ այլ նման բաժիններում սովորող ուսանողների համար: Ծրագրում կազմակերպիչները փորձել են համատեղել օգտակարն ու հետաքրքիրը, բացահայտել բիզնես հոտառություն ունեցող երիտասարդներին։