Եվրոպայում սառեցված ռուսաստանյան ակտիվները կբավականացնեն, որպեսզի ևս մի քանի տարի «ուկրաինացիներին փամփուշտների պես ծախսեն»՝ հայտարարել է Ռուսաստանի նախագահի մամուլի քարտուղար Դմիտրի Պեսկովը։ «Եթե ռուսաստանյան ակտիվները բռնագրավվեն, դրա համար պատասխանատվություն կկրեն ինչպես կոնկրետ մարդիկ, այնպես էլ՝ ամբողջական երկրներ», հավելել է Պեսկովը։               
 

Ավտոներկրողները խնդրում են կառավարությանը մեքենաների մաքսավճարների բարձրացումը հետաձգել 5 տարով

Ավտոներկրողները խնդրում են կառավարությանը մեքենաների մաքսավճարների բարձրացումը հետաձգել 5 տարով
12.02.2014 | 16:28

Ավտոներկրողների միությունն այսօր լրագրողների հետ հանդիպմանը մտահոգվեց, որ շուտով ավտոմեքենա ներկրող անհատներն ու ընկերությունները կանգնելու են լուրջ խնդրի առաջ, քանի որ Մաքսային միությանն անդամակցելու դեպքում ներկրվող մեքենաների արժեքը 3-4 անգամ բարձրանալու է: «Դա սոցիալական մեծ խնդրի առաջ կկանգնեցնի ավտոմեքենա ներկրող անհատների ընտանիքներին: Մենք դեմ չենք ՄՄ-ին, բայց քանի դեռ գոյատևում ենք, և հացի խնդիր է դրված, ուստի կառավարությունից խնդրում ենք այդ ժամանակը երկարաձգել հինգ տարով»,- ասաց «Հայաստանի ավտոներկրողների միավորում» ՀԿ-ի համանախագահ ՏԻԳՐԱՆ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆԸ` նշելով, որ շուտով վերանալու է նաև «ավտոներկրող» հասկացությունը:
Ըստ ՀԿ նախագահի, ՌԴ կառավարության կողմից այդ որոշումն ընդունվել է 2006 թվականին և Ռուսաստանում մաքսազերծման գները բարձրանալու մասին ՌԴ քաղաքացիները տեղյակ են եղել դեռևս ութ տարի առաջ: «Եթե Ռուսաստանը իր քաղաքացիներին նախազգուշացրել է ութ տարի առաջ, ինչո՞ւ մեր կառավարությունն էլ նույն կերպ չի վարվում իր քաղաքացիների հետ: Մինչև հաջորդ տարի մնացել է 9-10 ամիս, ի՞նչ ենք անելու այդ ժամանակ, գոնե ժամանակը երկարաձգեն, որ ավտոներկրողները հարմարվեն նոր իրավիճակին»,-շարունակեց բանախոսը:
Նրա խոսքով, ՄՄ-ում հին մեքենաների (15 տարվա) մաքսավճարները «քառակի» բարձր են, իսկ իրենք հիմնականում ներկրում են այդ «տարիքի» ավտոմեքենաներ: Հովհաննիսյանի փոխանցմամբ, ներկա 1200 դոլար մաքսազերծման փոխարեն 9-10 ամիս հետո այդ գումարը կդառնա 9000 եվրո: Այսինքն, դա նշանակում է, որ 1000-դոլարանոց ավտոմեքենան կդառնա 6000 դոլար, 5000-դոլարանոցը` թանկացման դեպքում, կվաճառվի 15-20 հազար դոլարով:
Ի դեպ, Հայաստանում ամսական 1000-1500 մեքենա է ներկրվում, հայերը նախապատվությունը տալիս են «Մերսեդես», «Օպել» մակնիշի ավտոմեքենաներին, որոնք էլ, փաստորեն, Հովհաննիսյանի մեկնաբանմամբ` «տաքսու տակ են դրված»: Ավտոներկրողների քանակը մոտավորապես 10 հազար է. «Եթե նրանք այդ ավտոմեքենաները մի կերպ բերեն հասցնեն, բայց թանկության պատճառով չվաճառվեն, ի՞նչ շահույթի մասին կարող է խոսք լինել: Մենք չենք ուզում մեքենաների գերեզմանատուն լինի Հայաստանում»,- շարունակեց Տ. Հովհաննիսյանը:
Ինչևէ, ավտոներկրողների միության անդամները կառավարությունից խնդրում են կրկին քննարկման դնել այս հարցը։ «Այս ոլորտը պետք է կարգավորվի, մեզ լիցենզիա տրամադրեն` մենք որոշենք, քանի՞ ավտոմեքենա ներկրենք և որքան հարկ տանք պետությանը»,- ասում էին նրանք:
Հավելենք` ՀՀ պետեկամուտների կոմիտեի տվյալներով, Հայաստանում 2013 թ. ներկրվել է 41,1 հազար ավտոմեքենա: Այս ցուցանիշը մոտ է 2008 թ. գրանցված ռեկորդին` 41,9 հազար ավտոմեքենա: Նախորդ տարվա համեմատ մեքենաների ներկրումն աճել է մոտ 18 %-ով: Աճի տեմպի տեսակետից սա ևս ռեկորդային ցուցանիշ է: Սակայն նախորդ տարիների համեմատ մեքենաների գնային կառուցվածքում էական տեղաշարժ կա: Ներկրված մեքենաների աճը հիմնականում տեղի է ունենում մինչև 5 հազ. դոլար արժողությամբ մեքենաների մասով: Ներկրված մեքենաների 62 %-ը այդպիսի էժան մեքենաներն են: Համեմատության համար` 2008 թ. այդպիսի մեքենաների կշիռը 25 % էր, իսկ 2012 թ.` 59 %:


Հասմիկ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2248

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ

box addthis_default_style " addthis:url="https://www.irates.am/hy墓�膹�藵墓�脛鈥/1765178635">

Բաժնի բոլոր նորությունները »

«Իրատես» թերթի արխիվից

Լյու­ցի­ֆեր­յան հա­յե­լի
Լյու­ցի­ֆեր­յան հա­յե­լի

Բաժնի բոլոր նորությունները »

Ծաղրանկարչի կսմիթ

Քե­ռի Սե­մի խա­ղա­ղա­րար  ա­ռա­քե­լու­թ­յու­նը
Քե­ռի Սե­մի խա­ղա­ղա­րար ա­ռա­քե­լու­թ­յու­նը