Իրանը փաստացի վերահսկողություն է հաստատում, այսպես կոչված, «Զանգեզուրի միջանցքի» նկատմամբ՝ գրում է Sepah Pasdaran-ի թելեգրամյան ալիքը։ «Այս երթուղին ոչ միայն ամրապնդում է Թեհրանի դիրքերը, այլև լուրջ խոչընդոտ է ստեղծում Սյունիքում հենարան ձեռք բերելու ՆԱՏՕ-ի կամ Իսրայելի ցանկացած փորձի համար. նախքան Հայաստան անցնելը, նրանք ստիպված կլինեն բախվել Իրանի հետ»,- գրում է ալիքը։               
 

Փող չկա, Ծիգրանիկ կա

Փող չկա, Ծիգրանիկ կա
14.02.2025 | 11:48

Քաղաք եմ իջնում: Խաչմերուկի մոտ մի մոլորված «ուղտ» վթարային վիճակ է ստեղծում:

Այն աստիճանի վտանգավոր, որ չեմ կարողանում անտարբեր մնալ, ինքս էլ եմ միջամտում իրավիճակի հանգուցալուծմանը: Սրա արդյունքում իմ ու վարորդի միջև ստեղծվում է անկաշկանդ մթնոլորտ:

Վերջինս անցնում է իր առօրյա հոգսերին: Ամսվա մեջ 180 ժամ սպասարկելու դիմաց (նեգրերին անգամ այդպես չէին շահագործում) խոստացածի փոխարեն 150 000 դրամ պակաս են տվել: Պատճառաբանությունը երկաթյա է՝ փող չկա, պասաժիր չեք բերել, որ տանք:
Եղածն առանձնապես զարմանալու բան չէ՝ սովորական հայկական քցոցի, որը, ի դեպ միայն նիկոլական կառավարության մենաշնորհը չէ:

Բանեցրել են, գումարը չեն տվել:

Դե հիմա էդ 150 000-ը բազմապատկեք տվյալ պարագայում ավտոբուսի վարորդների թվով, տեսեք թե նրանցից գրպանվողն ինչ գումար է դառնում, մինչդեռ դուք, այսինքն մենք՝ հասարակ քաղաքացիներս, քաղաքապետարանի ահռելի աշխատանքը չենք տեսնում, որ շատ պարզ, հասարակ թվաբանական գործողություն է՝ 150 000 x թերի վճարված վարորդների ռեալ թիվ:

Մարտին ՀՈՒՐԻԽԱՆՅԱԱՆ

Դիտվել է՝ 19297

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ