Իրանի պաշտպանության նախարար, բրիգադի գեներալ Ազիզ Նասիրզադեն կիրակի օրը նախազգուշացրել է, որ ամերիկացիները չեն կարող սպառնալ Իրանին, քանի որ ամբողջ տարածաշրջանում նրանց բազաները գտնվում են Իրանի նշանառության տակ։ «Մենք թշնամի չենք մեր հարևան երկրներին, նրանք մեր եղբայրներն են, բայց նրանց տարածքում գտնվող ամերիկյան բազաները կդառնան մեր թիրախները», - շեշտել է Նասիրզադեն։               
 

MADE IN TURKEY (մաս 34-րդ)

MADE IN TURKEY (մաս 34-րդ)
29.01.2025 | 15:44

Սկիզբը՝ այստեղ

(ուղեցույց նրանց համար, ովքեր ցանկանում են ուսումնասիրել Հայաստանի Հանրապետության վերջին ՝ 2018-2025 թթ., տարիների պատմությունը)

ԳԼՈՒԽ 33-ՐԴ

(կամ` նիկոլական մոտիվներով շվեյցարական հեռուներից հնչած թուրքական «մուղամի» իսկական «կլկլոցը» լսելի կդառնա առաջիկայում)

Ինչ կարելի է համահայկական ԵԶԻՆ, չի՛ կարելի Զևսի՞ն

«Մենք Հայոց ցեղասպանության պատմությանն էլ պետք է վերադառնանք, պետք է հասկանանք, լավ՝ ինչ է տեղի ունեցել և ինչու է տեղի ունեցել»:

Թրքաշունչ այս շիզոֆրենիան, որն էյֆորիկ ցնծությամբ ընդունվեց թշնամական ճակատում և արժանացավ հատկապես ադրբեջանական պատմաբանիչ-պատմա«գրիչ»ների շնորհակալություն-գնահատանքին, հուզումների հզոր ալիք առաջացրեց հայ ժողովրդի` ազգը ներկայացնող հատվածի շրջանում:

Իզու՛ր:

Շվեյցարիայում խաղարկվածը թուրքական շահերի սպասարկման և դիլետանտիզմի սովորական սիմբիոզ էր:

Կուզեք` hաշվետվություն, «փաշա քափըսը»-ին, իմա` Ռեջեփ բեյի «բարձր դռանը», և իրազեկում-շոկաթերապիա սեփական ժողովրդին:

Արտառոց ոչինչ չէր կատարվել:

«Հաճախորդը», որ ի սկզբանե անորակ ու անպետք «ապրանք» էր, ծնողների խոտան արտադրանք, կրկին ու վերստին իր սիրած զբաղմունքի, ինչպես կասեին սփյուռքահայերը` ծիրին մեջ, մտահոգության ծխածածկույթն էրդողանոտ դեմքին քաշած, սմբակներով հարվածում էր հայի ինքնությանը, հայի սրբության սրբոցին:

Ե՞րբ այդպես չէր գործել, որ:

Ժամանակին ընդամենը կարդալ էր պետք սրա «գրոց-մրոցներն» ու չանտեսել նավթահոտ թաքնագիրը գաղտնազերծող անձանց բարձրաձայնումները, առավել ևս, խավիարաբույր «թավիշի» հիստերիկ խառնափնթորում չդառնալ ծղրտացող հոգեգարի կամարտահայտիչն ու «հեղափոխության և ժողովրդի թշնամիներ» հայտարարվածների վիրտուալ թաղման թափորների անպատիվ մասնակիցը:

Եթե ուզում եք «նորաձև կրթվել»` անվերապահորեն աչքի անցկացրեք սրա երբևէ գրածները, թերթեք ընտանեկան սեփականություն հանդիսացող լրատվամիջոցի անցյալի դեղին էջերը:

Ինչե՜ր կհայտնաբերեք:

Ո՜նց կզարմանաք ու կզայրանաք:

Հետին թվով կբացահայտեք, որ պսևդոմոնթեն իր հարյուրավոր զոհերի քայքայված մարմիններից մնացած տարբեր մասերի հետ պոլիէթիլենային տոպրակների մեջ արգելափակել ու Աբովյանի տուբդիսպանսերի հատակին և Գորիսի դիահերձարանի սառնարաններում թաքցրել է հայի ինքնությունը, ազգային արժանապատվությունը, հավաքական պատիվը, հայ տեսակի գոյության ու նրա պետականության ապագան:

Հիմա էլ` հարազատ իր ցեղի արյան կանչին, «պատմական արդարությունը վերականգնելու առաքելությամբ», նույն ապականված «մեշոկի» մեջ է փորձում խցկել և հային զրկել քաղաքական ու աշխարհաքաղաքական գործոն-իմունիտետից՝ Հայոց ցեղասպանությունից:

Ինչու՞:

Ա՛յդ են պահանջում անգլոսաքսերի շահերը:

Ա՛յդ են պահանջում Թուրքիո շահերը:

Շահեր, որոնք մոլորակի աշխարհաքաղաքական քարտեզին արդեն չեն էլ տեսնում Հայաստան պետությունը, որն իր գոյությամբ խոչընդոտ է դեպի մեծ Թուրան ճանապարհին:

Թերթե՛ք, թերթե՛ք անցյալը:

Թերթե՛ք ու համոզվեք, որ ուրացողն իր, իբր հայկական, բայց իրականում «Թուրքական ժամանակ»-ն իսկական զենք դարձրած մարտնչել է Թուրքիայի ու Ադրբեջանի դրոշների ներքո:

Կուրծքը վահան դարձրած պաշտպանել է թուրք-ադրբեջանական տարածաշրջանային բոլոր ծրագրերը:

Պայքարել ու տիկնիկավար «ամենահաս ձեռքի» նպատակային միջամտությամբ և տարբեր մեխանիզմների գործադրմամբ չեզոքացրել-վնասազերծել է այն ուժերին ու գործիչներին, ովքեր դեմ են եղել Թուրքիայի առաջխաղացմանն ու ամրապնդմանը Հարավային Կովկասում և հենց Հայաստանում:

Օգտագործելով PR զինանոցի հնարավոր բոլոր միջոցներն ու տեխնոլոգիաները լծվել է թուրք-ադրբեջանական տարանցիկ այն նախագծերի գովազդմանը, որոնց շունչ տալու համար պետք էր Ջավախքը:

ՈՒշադիր կարդացեք սրա հետևյալ տողերը.

«Թուրքիային Վրաստանը հարկավոր է իր անմարդաբնակ տարածքները զարգացնելու համար: Տարածքներ, որ այդպես էլ հնարավոր չի եղել կենդանացնել օբյեկտիվ պատճառներով»:

ՈՒշադիր հետևեք, թե ուր է տանում սրա մտքի թռիչքը, ինչպես կասեր դասականն իր անմահ պոեմում` «քաջ որսկանի գյուլլի պես»:

«Արևմտյան Հայաստան կոչվող տարածքները հյուսիսից շրջափակված են եղել Խորհրդային Միության կողմից, արևելքում Իրանն է, որի հետ Թուրքիայի հարաբերությունները չափազանց սառն են, իսկ հարավում Իրաքն է, որ ավանդաբար Թուրքիային իր թշնամին է համարել: Իհարկե, Արևմտյան Հայաստանը տնտեսապես զարգացնելու իմաստով Թուրքիայի համար ամենահարմար գործընկերը Հայաստանն է: Բայց հայ-թուրքական հարաբերությունները բարելավելու Թուրքիայի բոլոր ջանքերը ապարդյուն անցան, ու Հայաստանն այդպես էլ չկարողացավ ազատվել հակաթուրք բարդույթից»:

Ֆիքսեք.

ա) «Արևմտյան Հայաստան կոչվող տարածքներ»,

բ) «հայ-թուրքական հարաբերությունները բարելավելու Թուրքիայի բոլոր ջանքերը ապարդյուն անցան»

և

գ) «Հայաստանն այդպես էլ չկարողացավ ազատվել հակաթուրք բարդույթից»

արտահայտությունները:

Վերծանեք դեռևս 1998-ի հոկտեմբերին «Մոլորակ» թերթում հրապարակած հոդվածից առանձնացված այս երեք հակահայ մտքերի պին-կոդերը և շատ սահուն կկարդաք

Ալիևի սպառնալիքներին ու հնչեցրած թքոց-մրոցներին սրա հակադրած յոնջայակեր «խաղաղության» նավթադոլարախառն պատճառները:

Ճշմարտությանն առերեսվելուց հետո նորովի կընկալեք նաև «գազան» կրթատիկնոջ «ողբասացությունը»:

Շարունակելով մեծ ուրացողի «տեսակետների» ընթերցանությունը, ինչ-որ պահի հաստատ կբացականչեք`

է՜վրիկա, սա տարիներ շարունակ ազգուրաց, հողատու կեղտոտ «լվացք» է արել:

«ՈՒղեղս եռում է.

ինչու՞ թուրքերը չեն կարող մեր ճանապարհներն օգտագործել:

Ինչու՞: Ինչու՞: Ինչու՞:

Որտե՞ղ է տրամաբանությունը:

Թուրքերն են, ի վերջո, բարելավելու թե՛ Ջավախքի, թե՛ Արցախի, թե՛, իսկ ինչու՞ ո՛չ, նաև Հայաստանի տնտեսական վիճակը»:

Ընթերցողների, իսկ հարմար առիթների դեպքում նաև ունկնդիրների ականջներից կախել է մանտրա-ծածկագիրը նրանց մտապատկերներում ուրվագծել, իսկ հոգիներում ալտրուիզմ է սերմանել բարի ու կրթված թուրքի «ոչ մարդակեր» տեսակի մասին, որը փրկելու է Հայաստանն ու զարգացնելու տնտեսությունը:

Իսկ հիմա արդեն ժամանակն է ի հայտ բերելու «ճշմարտությունը»:

Մարիոնետից այդ են պահանջում երկրորդ էշելոնի տերերը` Էրդողանն ու Ալիևը:

Դե նա՛ էլ որոճացողի հնազանդությամբ բարձրաձայնեց.

«…ո՞նց է, որ 1939 թվին Հայոց ցեղասպանության օրակարգ չի եղել, և ոնց է, որ 1950-ին Հայոց ցեղասպանության օրակարգ հայտնվել է:

Սա մենք պե՞տք է հասկանանք, թե՞ չպետք է հասկանանք»:

Որպես տեղը տեղին վճարված հլու ստրուկ կատարեց պահանջված առաջին քայլը` հարցականի տակ դրեց Ցեղասպանությունը` որպես իրողություն:

Ամենևին չզարմանաք, եթե առաջիկայում սա «պարզի», որ

Համիդյան ջարդերի (1894-1896 թթ.),

Ադանայի կոտորածի (1909 թ. ապրիլի 1-4 և 12-14, որին զոհ գնաց ավելի քան 30 000 մարդ), ապա նաև

1915-1918 թթ. Մեծ եղեռնի ընթացքում հայերն են սպանել թուրքերին:

Նիկոլական մոտիվներով շվեյցարական հեռուներից հնչած թուրքական այս «մուղամի» իսկական «կլկլոցը» լսելի կդառնա առաջիկայում, երբ տղամարդուն ոչ հատուկ ականջ սղոցող ֆալցետով ուրացողը կիրազեկի.

պետք է ապամոնտաժել Ծիծեռնակաբերդում վեր խոյացող հուշակոթողը, վերացնել Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտը և հաշտ ու խաղաղ ապրել հայից տուժած մեծ եղբոր` թուրքի հետ:

Ջան ասել, ջան լսել: Առևտուր անել, փող աշխատել: ՈՒտել, խմել:

Այլապե՞ս…

Պատերազմ կսկսվի:

Ծանոթացեք տխեղծի գրած այս տողերին ևս.

«Միշտ ասել ու կրկնում եմ` Հայաստանը Թուրքիայի համար ճանապարհ է դեպի Կենտրոնական Ասիա:

Թուրքիան Հայաստանի համար ելք է դեպի Եվրոպա:

Ադրբեջանը Հայաստանի համար ելք է դեպի Կենտրոնական Ասիա: Հայաստանը Ադրբեջանի համար ելք է դեպի Թուրքիա, այսպիսով նաև Եվրոպա:

Ահա կոմունիկացիոն շահերի այն կծիկը, որի փոխկապակցված գործնական կիրառումը կնպաստի տարածաշրջանի կայունացմանն ու զարգացմանը»:

Պարզ է, չէ՞, որ գալով իշխանության, սա պետք է կոտրեր Արցախի Պաշտպանության Բանակի ողնաշարը, որը վերահսկում էր մինչև Սյունիք ձգվող սահմանը:

Պետք է հրահրեր պատերազմ, հանձներ Արցախը

Խաղաղության աղավնու կերպարանք առած գիշանգղը պետք է ծվատեր Հայաստանն ու կտոր-կտոր հանձներ թշնամուն:

Նաև պարզ է, չէ՞, թե 44-օրյայի ընթացքում ինչու չօգտագործվեցին մինչև 2018-ը ՌԴ-ից անվճար ստացված 50 հազար տոննա ամենամարտունակ զինատեսակները, ինչու՞ չկրակեց «Իսկանդերը» կամ, ինչպես հայտարարում էր անմեղսունակը` «կրակեց 10 տոկոսով»:

Ինչու՞ թշնամուն հանձնվեց հինգ միլիարդ դոլարի զենք-զինամթերքը:

Գաղտնագիրը կոդազերծելուց հետո դեռ ինչե՜ր կտեսնենք:

ՈՒ դեռ ինչերի՜ ականատեսը կդառնանք, եթե անտարբերությամբ շարունակենք հանդուրժել սրա անփառունակ «բնակությունը» ՀՀ վարչապետի աթոռին:

Շվեյցարիայից` աշխարհին հղած խիստ վտանգավոր «թեզ»-ից հետո 2018-ին փողոցներ լցված ագրեսիվ «մերժողները», սրա կողմն անցած մտավորականները, տարբեր երաժիշտներն ու գործիչները հասկացա՞ն, արդյոք, որ հեղափոխությունները հենց այնպես չեն բռնկվում:

Որ դրանք միշտ էլ ունենում են տերեր, կատարողներ և պտուղները վայելողներ:

Իսկ իրենք հայտնվում են ոչ թե սեփական երազանքների կառավարման լծակների մոտ, այլ որպես լավ օգտագործած ու կեղտոտված փալասներ նետվում են մոռացության աղբանոցը:

Հասկացա՞ն, որ 2018-ին «սիրո և հանդուրժողականության» հեղափոխության անվան տակ ՀՀ-ում բեմադրված աշխարհաքաղաքական մեծ ավանտյուրայում իրենք աննշան պտուտակի դեր անգամ չեն ունեցել, ընդամենը «массовка»-ն են ապահովել:

Հասկացա՞ն, որ ժողովուրդը երբե՛ք էլ ոչինչ չի որոշում:

Ժողովրդական զանգվածներն իրենց ակտիվ կամ պասիվ մասնակցությամբ ընդամենը վերջնական արդյունք են ապահովում պատմական տվյալ գործընթացում:

Բայց այս մասին մի ուրիշ անգամ:

Իսկ այժմ հայ ժողովրդի մաշկին, նրա իսկ թողտվությամբ, ներաճած թարախապալարի կերպարն ամբողջացնելու համար ակնթարթային մի հայացք էլ նետեք սրա խո՜ր անցյալին ու հստակեցրեք` ո՞վ է եղել պացիենտը պատանեկության անհեծանիվ տարիներին կամ մինչ Երևանի փողոցները չափչփելը:

Ի՛նչ իրավունքո՞վ:

Հե՛նց այն նույն` որով նա մթնոլորտն ապականող իր կեղտոտ շնչով փորձում է խցկվել իմ անցյալ ու «ճշտել», թե, դիցուք, Էրզրումում ի՛նչ է կատարվել տատ ու պապերիս հետ:

Ո՞վ է նա, ի՞նչ իրավուք ունի արյունոտ թաթերով քչփորելու մեր 130-ամյա անցյալը:

Հոգևոր հայրը` Էրդողա՞նն է արտոնել:

Նաև արյունակից Իլհամ եղբա՞րը:

Աքսիոմա, որ անվերապահ ճշմարտություն է, առանց ապացույցի ընդունվող դրույթ:

ՈՒ նաև ելակետ առաջիկա հատու և վճռական զարգացումների համար:

Այլապես…

Եթե ուժ չգտնենք կանգնեցնելու արդեն ընթացող սրբապիղծ խաղը, կտրելու սրա` 10 253 զոհերի արյամբ ներկված, ամեն տեղ մտնող քիթը, ապա սա մի օր կկանգնի խրոխտ ու հենց հայության սրտում` կառավարության շենքում, կկարդա հայ ժողովրդի` Անկարայում գրված դոլարագարշահոտ դամբանականը.

«Թուրքերը ճիշտ էին, հայերը` սխալ. Ցեղասպանություն չի՛ եղել»:

Քանի որ իսկական մենամարտ է առանց կանոնների, ապա անտեսելով բոլոր պայմանականություններն ու բարոյականության նորմերը, անվախ քչփորեք նրա անցյալը, ճշտեք ի՛նչ վախեր ու նախասիրություններ է ունեցել, իր հետ ի՛նչ է բերել այս աշխարհ ու ի՞նչ է ակնկալել աշխարհից:

Իհարկե նոր մանրամասն չեք հայտնաբերի, այնուամենայնիվ,

Պարոնյանի ասածով` «պտույտ մը կատարեք Ենոքավանի և Իջևանի թաղերուն մեջ» ու հարցրեք` ո՞վ էր սա հեղափոխությունից առաջ:

Անպայման գնացեք ու հարցրեք:

Չնայած`մարդիկ հիմնականում վախեցած են, զգուշանում են վրեժխնդրությունից, բայց հաստատապես կգտնվեն զրուցասերներ ու ձեզ կասեն՝ մինչ «հեղափոխությունը»…

Հարկադրական դադար:

Ստիպված կլինեք խմբագրել-սրբագրելու իջևանցիների հղած «սյունյաց ողջույնների» հյութեղ փաղանգը, որն այնպիսի «գոհարներ» կբացահայտի, որ կշարժի անգամ բանահյուսական այս ժանրի միակ ու անփոխարինելի առաջատարի` Վարդան Ղուկասյանի, իմա` Դոգ-ի, զարմանք-նախանձը:

Նաև անհրաժեշտություն կլինի մաքրելու «բույլք հայհոյաց»-ի ծալքերն ու շերտերը:

Հայ ֆոլկլորի հիշոցների «գանձարանի» ինքնատիպ նմուշների ցուցադրումից հետո, կտան հակիրճ բնութագրումը` «ստամոքսի կալանավոր», «իսկական ցեց», «ուղն ու ծուծը այլասերված վախկոտ կենդանի»:

Նաև կհավելեն` «Չե՞ք հավատում, թերթեք դրա «Երկրի հակառակ կողմը» պղծաշարադրանքը»:

«Խառնակիչ, ստախոս ստահակի մեկն էր, որ զբաղված էր միայն փորը լցնելով և բանսարկություններ անելով ու կռիվներ հրահրելով»:

«Հարբեցող ու գործ տվող սրբապիղծ ստահակ է, որ հասուն տարիքում արդեն մեծ պահանջարկ ունեցող կեղտոտ գործիք էր»:

Թերևս գտնվեն և այնպիսիք, որ պատմեն, ինչպես ժամանակին «Իրատեսի» խմբագրությանն իրազեկածները (համոզվելու համար թերթեք լրատվամիջոցի անցյալի էջերը), թե տղայական վեճերից մեկի ընթացքում ոռնոց-վայնասունով սա ոնց է հասնում հարևան թուրքական գյուղ և՞…

Ճիշտ կռահեցիք` ադրբեջանցի տղաներ բերում ազգակից (ազգակի՞ց որ) դասընկերների վրա:

Փորձեք գաղտնազերծել նաև պատանեկության տարիների այս նվաստ արարքի «պին կոդը»: Ինչպիսի՜ բացահայտումների կառերեսվեք:

Իսկ եթե սրա որևէ ուսուցչի գտնեք ու կարողանաք անկեղծ զրույցի տրամադրել, կպարզվի, որ դպրոցի հայտնի բանսարկու-խառնակիչը «թևքերը քշտած», անտեսելով սեփական «ես»-ի հնարավորությունների ու ցանկությունների հակադրությունը միշտ «բազարային կռիվ-դավի»-ների հենց առանցքում է եղել` ուշադրության կենտրոնում լինելու համար:

Գիտելիք չունենալով հանդերձ` ձգտել է առաջինը լինել:

Համագյուղացիների հետ շփումներից հետո հետադարձ մի հայացք էլ նետեք ընդհատակում (իրազեկների պնդմամբ` «տղամարդ եմ, խոսքիս տերն եմ, թախտի տակից դուրս չեմ գալիս» կարգավիճակով) և բանտախցում, ապա քաղաքական դաշտում սրա «հետուառաջ»-ներին և կպարզեք՝ միշտ և ամենուր «քցող» որակվող հաճախորդը երբե՛ք չի դավաճանել միայն անձնական շահին:

Կարևոր չէ` որտեղ ու ինչ է ասել կամ խոսել:

Կարևորը՝ երբեք չեն համընկել սրա խոսքն ու գործը և չեն խփել սեփական գրպանին:

Այն, որ սույն գործիքը տիկնիկավարներից հանձնարարություն է ստացել` Արցախի օրինակով վաճառել Հայոց ցեղասպանությունը, վիճարկելի չէ:

Մի ողջ սերունդ գլխատած, երկիր ծախածի համար 110-ամյա վաղեմությամբ 1,5 միլիոն զոհերի հիշատակն անարգելն ի՞նչ էր, որ չաներ:

Կամ պատմական ճշմարտությունն ու ազգային արժանապատվությունն ի՞նչ արժեքներ էին, որ չուրանար ու մե՜ծ հարցականի տակ չդներ Ցեղասպանության իրողությունն ընդհանրապես:

Վիճահարույց է, սակայն Հայոց ցեղասպանության հետևանքի` սփյուռքի անմռունչ լռությունը:

Վիճահարույց է շվեյցարացի «հայազգի» աշխարհահռչակ գործարարների, խոշոր ընկերությունների սեփականատերերի, ինչ-ինչ հիմնադրամների տնօրենների և անգամ մեկ լրագրողի

հանդուրժողականությունը, որ ականջները կախ լսել են մտավոր հաշմանդամի սրբապիղծ ձևակերպումներն ու չեն հակադարձել` Ցեղասպանությունն ապացուցման կարիք չունի: Կամ` որպես բողոքի նշան չեն լքել սրահը:

Նաև անհասկանալի է` տարիներ առաջ սփյուռքահայ կատաղի հայրենասերներն ինչու՞ ըմբոստացան, անգամ «լոլիկամարտի առաջնություն» կազմակերպեցին, երբ ՀՀ 3-րդ նախագահ Սերժ Սարգսյանը, «ֆուտբոլային դիվանագիտության» շրջանակներում, փորձեց ստանալ սփյուռքի աջակցությունը` հայ-թուրքական արձանագրությունների առնչությամբ:

Արձանագրություններ, որոնք տիկին Առոչինչի բնութագրմամբ, առոչինչ էին ներկա ազգուրաց արկածախնդրի բառաչանքի համեմատությամբ:

Թե՞ (մի փոքր ձևափոխելով հայտնի ասույթը հարմարեցնենք հայկական տարբերակին).

«Ինչ կարելի է համահայկական ԵԶԻՆ, չի՛ կարելի Զևսին»:

(շարունակելի)

Փիրուզա ՄԵԼԻՔՍԵԹՅԱՆ

Ծաղրանկարը` ՆԻԿՕ-ի (Նիկոլայ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆ)

Հ.Գ.

ԶԼՄ-ները շրջանառության մեջ դրեցին սրա «Էս ազգը էս ժողովրդի ձեռքը կրակն է ընկել» արտահայտությունը, որը ինչպես վստահեցրել է շվեյցարացի «հայազգիներին».

«Դուք չգիտեք, բայց 90-ականների սկզբին, գուցե, հիմա էլ, կար կամ հակառակը»:

Տգետ, թերուս «գազան» վարչապետի ծաղրանկարին իրազեկենք, որ այդ արտահայտությունը հեղինակ ունի`

ՍԵՅՐԱՆ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ` ՀՀ Գերագույն Խորհրդի պատգամավոր, ազատամարտիկ, «Մուշ» և «Արաբո» ջոկատների անդամ, գրող հրապարակախոս:

Նա իր «Հավերժ ստերի երկիրը» գրքում գրել է. «Հայ ազգը հայ ժողովրդի ձեռքը կրակն է ընկել», բայց, ցավոք, չի շարունակել, որ հայ ժողովուրդն էլ սրա ձեռքն է կրակն ընկել:

Չի շարունակել, որովհետև երբ նա գրում էր իր գիրքը, սա ոչ թե արդեն «որակի նշան» ունեցող ու ճանաչում ձեռք բերած, այլ ընդամենը դիկտոֆոնը գրպանում թաքցրած սրան-նրան գաղտնալսող-ձայնագրող ու «գործ տվող» շարքային ստահակ էր:

Դիտվել է՝ 13365

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ