«Հարավային Կովկասը չի պատկանում Թրամփին, որպեսզի այն վարձակալի։ Կովկասը աշխարհի ամենազգայուն աշխարհագրական տարածքներից մեկն է, և այս միջանցքը չի դառնա «Թրամփի միջանցք», այլ կվերածվի նրա վարձկանների գերեզմանի»,- հայտարարել է Իրանի գերագույն առաջնորդի միջազգային հարցերով խորհրդական Ալի Աքբար Վելայաթին:               
 

Թուրքիայի նպատակն Արևելք-Արևմուտք միջազգային լոգիստիկայի առանցքային կապող օղակ դառնալն է

Թուրքիայի նպատակն Արևելք-Արևմուտք միջազգային լոգիստիկայի առանցքային կապող օղակ դառնալն է
22.07.2025 | 21:17

Թուրքիայի տրանսպորտի և ենթակառուցվածքների նախարարությունը հայտարարել է 2,4 մլրդ եվրոյի օտարերկրյա ֆինանսավորման ներգրավման մասին՝ Կարս-Նախիջևան երկաթուղու նախագծի իրագործման նպատակով, որն անմիջական կապ է ստեղծելու Թուրքիայի և Ադրբեջանի միջև։ Սակայն այս ենթակառուցվածքային նախաձեռնությունը ծառայում է շատ ավելի լայն ռազմավարական օրակարգի։

2023 թ. ընդունված «Մինչև 2053 թ. տրանսպորտի և լոգիստիկայի զարգացման գլխավոր ծրագրի» համաձայն Անկարան նախատեսում է ձևավորել իր արևելյան նահանգները ընդգրկող ու դեպի Հարավային Կովկասի, Իրանի և Իրաքի սահմաններ ձգվող երկաթուղային համակարգ:

Այնպիսի նախագծեր, ինչպիսիք են Կարս-Դիլուջու (2,38 մլրդ եվրո), Նուսայբին-Ջիզրե-Սիլոպի-Հաբուր (1,41 մլրդ եվրո) երկաթուղիներն ու Էրզինջան-Էրզրում-Կարս գծի արդիականացումը դիտարկվում են որպես այլընտրանքային ցամաքային տարանցիկ ուղիներ՝ հագեցած աշխարհաքաղաքական նշանակությամբ։

Թուրքիայի նպատակն այս համատեքստում Արևելք-Արևմուտք միջազգային լոգիստիկայի առանցքային կապող օղակ դառնալն է՝ ներառյալ, այսպես կոչված, «Զանգեզուրյան միջանցքի» դե-ֆակտո վերահսկողությունը:

Նկարում ներկայացված է հատված Թուրքիայի տրանսպորտի և ենթակառուցվածքների նախարարության՝ մինչև 2053 թ. տրանսպորտի և լոգիստիկայի զարգացման գլխավոր ծրագրից։

Վահե Դավթյան

Դիտվել է՝ 6089

Մեկնաբանություններ

Փա­շի­ն­յա­նի կեր­պա­րի տակ ի­րա­կա­նում հրեշ էր ապ­րում»' width='220' height='163' />
«Մտա­հոգ­ված Փա­շի­ն­յա­նի կեր­պա­րի տակ ի­րա­կա­նում հրեշ էր ապ­րում»

Բաժնի բոլոր նորությունները »

Ծաղրանկարչի կսմիթ

-Ա­սո­ղը ես եմ, թագն իմ գլ­խին ա
-Ա­սո­ղը ես եմ, թագն իմ գլ­խին ա