Իրանը փաստացի վերահսկողություն է հաստատում, այսպես կոչված, «Զանգեզուրի միջանցքի» նկատմամբ՝ գրում է Sepah Pasdaran-ի թելեգրամյան ալիքը։ «Այս երթուղին ոչ միայն ամրապնդում է Թեհրանի դիրքերը, այլև լուրջ խոչընդոտ է ստեղծում Սյունիքում հենարան ձեռք բերելու ՆԱՏՕ-ի կամ Իսրայելի ցանկացած փորձի համար. նախքան Հայաստան անցնելը, նրանք ստիպված կլինեն բախվել Իրանի հետ»,- գրում է ալիքը։               
 

«Կարմիր գիծը» քանի՞ անգամ կարող է փոխվել՝ դեղին ու կանաչ դառնալու համար

«Կարմիր գիծը» քանի՞ անգամ կարող է փոխվել՝ դեղին ու կանաչ դառնալու համար
10.07.2025 | 15:01

«Ես ուզում եմ ևս մեկ անգամ արձանագրել պաշտոնապես, որ Հայաստանը պատրաստ է, ուզում է և Հայաստանը պատրաստ է նույն պայմաններով, ինչ Իրանի Իսլամական Հանրապետությունն է անցում տալիս Ադրբեջանին, ճշգրիտ նույն պայմաններով այդ նույն անցումն ապահովել»,- հայտարարել էր Փաշինյանը 2024 թվականի սեպտեմբերի 18-ին։

Այսօր՝ 2025 թվականի հուլիսի 10-ին, ՀՀ փոխարտգործնախարարը հայտարարում է. «Սկզբունքների պահպանման դեպքում Հայաստանը դեմ չէ Սյունիքի ճանապարհի արտապատվիրակմանը»։

Հիմա՝ մի քանի հարց:

Իրանը ե՞րբ է արտապատվիրակել իր տարածքի վերահսկողությունը որևէ երրորդ կողմի։ Մաքսային հսկողություն է սահմանել, ադրբեջանական կողմն էլ խելոք ենթարկվում է դրան։

Արդյոք, եթե խոսում ենք ապաշրջափակումից, ուրեմն ՀՀ-ն Ադրբեջանի տարածքից օգտվելու է երրորդ կողմին արտապատվիրակած մաքսային ստուգումներով, թե՞ Ադրբեջանը ոչ մի երրորդ կողմի ներկայություն թույլ չի տալու։

Միջանցք տալը պոզով պոչո՞վ է լինում, թե՞ խնդիրն այն էր՝ քո երկրի տարածքը կոնկրետ ո՞ր երրորդ կողմին վերահսկման կհանձնես: Կա՛մ տալիս ես միջանցք, կա՛մ չես տալիս։

Մի անհարմար հարց էլ. «կարմիր գիծ» հռչակված դրույթը քանի՞ անգամ կարող է փոփոխվել՝ դեղին ու կանաչ դառնալու համար:

Տաթևիկ Հայրապետյան

Դիտվել է՝ 6366

Մեկնաբանություններ