Իրանը փաստացի վերահսկողություն է հաստատում, այսպես կոչված, «Զանգեզուրի միջանցքի» նկատմամբ՝ գրում է Sepah Pasdaran-ի թելեգրամյան ալիքը։ «Այս երթուղին ոչ միայն ամրապնդում է Թեհրանի դիրքերը, այլև լուրջ խոչընդոտ է ստեղծում Սյունիքում հենարան ձեռք բերելու ՆԱՏՕ-ի կամ Իսրայելի ցանկացած փորձի համար. նախքան Հայաստան անցնելը, նրանք ստիպված կլինեն բախվել Իրանի հետ»,- գրում է ալիքը։               
 

Թուրքիայի նպատակն Արևելք-Արևմուտք միջազգային լոգիստիկայի առանցքային կապող օղակ դառնալն է

Թուրքիայի նպատակն Արևելք-Արևմուտք միջազգային լոգիստիկայի առանցքային կապող օղակ դառնալն է
22.07.2025 | 21:17

Թուրքիայի տրանսպորտի և ենթակառուցվածքների նախարարությունը հայտարարել է 2,4 մլրդ եվրոյի օտարերկրյա ֆինանսավորման ներգրավման մասին՝ Կարս-Նախիջևան երկաթուղու նախագծի իրագործման նպատակով, որն անմիջական կապ է ստեղծելու Թուրքիայի և Ադրբեջանի միջև։ Սակայն այս ենթակառուցվածքային նախաձեռնությունը ծառայում է շատ ավելի լայն ռազմավարական օրակարգի։

2023 թ. ընդունված «Մինչև 2053 թ. տրանսպորտի և լոգիստիկայի զարգացման գլխավոր ծրագրի» համաձայն Անկարան նախատեսում է ձևավորել իր արևելյան նահանգները ընդգրկող ու դեպի Հարավային Կովկասի, Իրանի և Իրաքի սահմաններ ձգվող երկաթուղային համակարգ:

Այնպիսի նախագծեր, ինչպիսիք են Կարս-Դիլուջու (2,38 մլրդ եվրո), Նուսայբին-Ջիզրե-Սիլոպի-Հաբուր (1,41 մլրդ եվրո) երկաթուղիներն ու Էրզինջան-Էրզրում-Կարս գծի արդիականացումը դիտարկվում են որպես այլընտրանքային ցամաքային տարանցիկ ուղիներ՝ հագեցած աշխարհաքաղաքական նշանակությամբ։

Թուրքիայի նպատակն այս համատեքստում Արևելք-Արևմուտք միջազգային լոգիստիկայի առանցքային կապող օղակ դառնալն է՝ ներառյալ, այսպես կոչված, «Զանգեզուրյան միջանցքի» դե-ֆակտո վերահսկողությունը:

Նկարում ներկայացված է հատված Թուրքիայի տրանսպորտի և ենթակառուցվածքների նախարարության՝ մինչև 2053 թ. տրանսպորտի և լոգիստիկայի զարգացման գլխավոր ծրագրից։

Վահե Դավթյան

Դիտվել է՝ 4892

Մեկնաբանություններ