Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 
  • Անթալիան՝ հանդիպման հարթակ

    Անթալիան՝ հանդիպման հարթակ

    17.11.2015| 01:26
    G20 սամմիթը սկսվել է Փարիզի ահաբեկչության զոհերի հիշատակը մեկ րոպե լռությամբ հարգելով, սամմիթին չի մասնակցում Ֆրանսիայի նախագահը:
  • Երևանում նորից են աշխուժացել «ներքին թուրքերը»

    Երևանում նորից են աշխուժացել «ներքին թուրքերը»

    17.11.2015| 01:21
    Վերջերս անընդհատ առիթ ենք ունենում դիմելու արցախյան հարցի կարգավորման թեմային։ «Մեղավորը» միայն այն փաստը չէ, որ ԵԽԽՎ-ի դուրս տված եվրոպական հիմարությունից, որի դիմաց անտարակույս Ադրբեջանը վճարել է, ինչպես նաև ԵԽԽՎ-ի հասցեին ԵԱՀԿ ՄԽ համանախագահների կոշտ քննադատությանն ի պատասխան ապշերոնցիների դեմարշից հետո այցով Երևան ժամանեց Ռուսաստանի արտգործնախարար Սերգեյ Լավրովը, իսկ Արցախի նախագահ Բակո Սահակյանն այցով եղավ Մոսկվայում։
  • Զուգահեռ սադրանքների տրամաբանությունը

    Զուգահեռ սադրանքների տրամաբանությունը

    15.11.2015| 18:00
    ՈՒրբաթ, ավելի ճիշտ՝ ժամային գոտու երկժամյա տարբերության պատճառով շաբաթ օրվա լրահոսի կենտրոնում Փարիզի ահաբեկչություններն են, իսկ ահաբեկչությունը, ինչպես ահաբեկիչը, հայրենիք չունի և ուղղված է կյանքի ու ազատության դեմ՝ որտեղ էլ, երբ էլ լինի:
  • Կիկոսը չի մեռել

    Կիկոսը չի մեռել

    15.11.2015| 14:37
    Նոյեմբերի 2-ին Փարիզում ԵԽԽՎ քաղաքական հանձնաժողովի նիստում 24 կողմ, 16 դեմ ձայներով հավանություն է տրվել բրիտանացի պատգամավոր Ռոբերտ ՈՒոլտերի՝ «Բռնության էսկալացիան Լեռնային Ղարաբաղում և Ադրբեջանի այլ գրավյալ տարածքներում» զեկույցին, ու մամուլը սկսել է աղմկել:
  • ԻՊ-ը, ՈՒկրաինան, Վրաստանը՝ Պուտինի աշխարհում ամեն ինչ փոխկապակցված է

    ԻՊ-ը, ՈՒկրաինան, Վրաստանը՝ Պուտինի աշխարհում ամեն ինչ փոխկապակցված է

    15.11.2015| 14:27
    Երբ Պուտինը քայլ արեց Սիրիայի ուղղությամբ, ամբողջ աշխարհի ուշադրությունը հիմնականում տեղափոխվեց Արևելյան ՈՒկրաինայից, որը կարող է բացատրել՝ ինչու «Վրացական երազանքի» կառավարությունը Թբիլիսիում որոշեց, որ հարմար պահ է՝ բռնություններ սկսել գլխավոր ընդդիմադիր հեռուստաալիքի՝ «Ռուսթավի-2»-ի դեմ: Եվ ինչու Ռուսաստանից վերահսկվող ուժերը նորից հարձակման անցան ՈՒկրաինայում:
  • Եվրոպան պայթում է ու պայթում, հետո՞

    Եվրոպան պայթում է ու պայթում, հետո՞

    15.11.2015| 01:24
    Նոյեմբերի 13-ին Փարիզը ցնցվեց ահաբեկչություններից՝ յոթ վայրում միաժամանակ որոտացին պայթյուններ ու կրակոցներ, զոհերի թիվը հայտարարվել է 128 մարդ՝ ոչ վերջնական տվյալներով: Ահաբեկչության պատասխանատվությունը ստանձնել է «Իսլամական պետությունը»:
  • «ՈՒղերձ» ապշերոնցիներին. «Մի՛ խառնվեք իրար, ձեր պարտության ժամը մոտ է, բայց դեռ չի եկել»

    «ՈՒղերձ» ապշերոնցիներին. «Մի՛ խառնվեք իրար, ձեր պարտության ժամը մոտ է, բայց դեռ չի եկել»

    14.11.2015| 11:38
    Զարմանալի հաղորդագրություններ են ստացվում նոյեմբերի 8-ից. կովկասթաթարական վայ-զինվորները, սրանց տեսեք, «կալանավորել են» 1942 թ. ծնված մի տարեց հայուհու՝ ոմն Լուսինե Ղուկասի Աբովյանի, Հայաստանի Նոյեմբերյանի շրջանի բնակչուհու։
  • Աղտոտ անկողնու գարշանքը (քաղաքական լվացքատուն)

    Աղտոտ անկողնու գարշանքը (քաղաքական լվացքատուն)

    14.11.2015| 11:30
    Լսեք, ինչո՞ւ չեք սիրում բորենիներին։ Ինչո՞ւ է այս կենդանին արհամարհված։ Բորենուն նաև ատում են, ժողովրդական հավատալիքներում նրան համարում են մարդագայլ։
  • «Հանգստացեք» և հանգիստ թողեք

    «Հանգստացեք» և հանգիստ թողեք

    13.11.2015| 12:07
    Կա աշխարհում սքանչելի մասնագիտություն՝ ապացուցել, որ ամենահայտնի ճշմարտությունները բոլորովին էլ ճշմարտություն չեն, ընդհանրապես չեն եղել, չկան, չեն լինելու, կամ՝ ճիշտ հակառակը:
  • Պատմությունն ունի այլընտրանք, երբ դեռ ներկա է

    Պատմությունն ունի այլընտրանք, երբ դեռ ներկա է

    13.11.2015| 02:10
    Ես, իհարկե, հասկանում եմ, որ այս պատմական օրերին իմ պարտքն է գրել սահմանադրական փոփոխությունների նախագծի ու առաջիկա հանրաքվեի մասին, պատմական բազմազան «ոչ»-երի ու պատմական խրոխտ «այո»-ի մասին, ներկայացնել՝ ինչու «այո» ու ինչին՝ «ոչ»: