Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

«Երաժշտության հանդեպ պետք է շատ ավելի զգույշ լինել, շատ ավելի ուշադիր»

«Երաժշտության հանդեպ  պետք է շատ ավելի զգույշ  լինել, շատ ավելի ուշադիր»
11.11.2014 | 12:13

Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում ծառացած խնդիրների, նաև թատրոնի շուրջ հյուսվող ասեկոսեների մասին խոսակցությունները միառժամանակ դադարել էին:
Օպերային թատրոնի տնօրենի թափուր պաշտոնը մրցութային կարգով զբաղեցրեց Անդրանիկ Արզումանյանը: Գլխավոր բալետմայստեր Ռուդոլֆ Խառատյանին փոխարինեց Վիլեն Գալստյանը: Դադարեցին ստորագրահավաքները և վիճաբանությունն առ այն, թե ո՞վ պետք է զբաղեցնի գեղարվեստական ղեկավարի պաշտոնը, առհասարակ, պե՞տք է օպերային թատրոնն ունենա գեղարվեստական ղեկավար, թե՞ ոչ: Անդրադառնալով վերջին նորությանը, տեղեկացնենք, որ օպերային թատրոնի ռեժիսուրական խմբի ղեկավարման պատասխանատու է նշանակվել դերասան, ռեժիսոր, ՀՀ արվեստի վաստակավոր գործիչ ՎԻԳԵՆ ՍՏԵՓԱՆՅԱՆԸ: «Ի՞նչ պահանջներ ունի օպերային ռեժիսուրան». այսպիսին էր մեր առաջին հարցը:
-Օպերային ռեժիսուրան ունի բավական լուրջ տարբերություններ, որոնք հիմնականում պայմանավորված են երգչախմբի, դերակատարների առկայությամբ, երաժշտականությամբ: Երաժշտությունը չպետք է տուժի հանուն մտահղացումների, խորեոգրաֆիայի: Դրամատիկ թատրոնների համար գրված տեքստերը կարող ենք կրճատել, ինչ- որ բաներ վերափոխել, բայց երաժշտության հանդեպ պետք է շատ ավելի զգույշ լինել, շատ ավելի ուշադիր:
-Թատրոնում և կինոյում ունեցած Ձեր հարուստ փորձն ու կենսագրությունը ի՞նչ կարող են տալ օպերային թատրոնում:
-Նախ և առաջ իմ մասնագիտական իմացությունը: Ես ռեժիսոր եմ մասնագիտությամբ: Դիրիժորի, երգիչների, առհասարակ ստեղծագործական խմբի հետ բեմ հանել պատշաճ ներկայացում` սա է իմ ցանկությունը:
-Օպերային թատրոնի արտիստների, երաժշտարվեստի ներկայացուցիչների համար գուցե անհանգստության պատճառ դառնա այն, որ գլխավոր ռեժիսորը կապ չունի երաժշտական աշխարհի հետ:
-Ասեկոսեներ կան ամենուր, ցանկացած թատրոնում: Եթե ես չկարողանամ հաղթահարել այդ պատնեշը, առաջինն ինքս կընդունեմ ու կխոստովանեմ: Հայտնի ասացվածք կա` չի սխալվում նա, ով ոչինչ չի անում: Ես վստահ եմ ուժերիս վրա: Կողքիս կան մարդիկ, որ անհանգստանում են, կասկածներ հայտնում, միևնույն ժամանակ կրկնակի շնորհավորում են ու քաջալերում, համոզվածություն հայտնում, որ ամեն ինչ լավ է լինելու: Ես ականջ չեմ կախում` ով ինչ ասաց: Պատասխանը կլինի աշխատանքը: Եթե ասեկոսեն մտահոգության պատճառ է, ուրեմն լավ ներկայացումը կփարատի բոլոր մտահոգությունները, իսկ եթե անձնական վերաբերմունքի արդյունք է, Աստված իրենց հետ, չեմ հետաքրքրվում, թե ով ինչ է ասել և ինչու. ես զբաղված եմ իմ գործերով:
-Պարոն Ստեփանյան, Դուք նշել էիք, որ մշակույթի նախարարին հարցեր ունեք տալու, հնարավոր է, լինեն պայմաններ, որ չընդունեք: Կարծես, դրանով էր պայմանավորված` կպաշտոնավարե՞ք օպերային թատրոնում, թե՞ ոչ:
-Սխալ է մեկնաբանվել իմ խոսքը, ես ասել եմ` կխոսեմ ստեղծագործական ծրագրերի մասին նախարարի հետ հանդիպումից հետո: Որովհետև, ի վերջո, մշակույթի նախարարությունը պետք է ֆինանսապես օժանդակի նախագծերին. ես չեմ կարող առանց հստակեցնելու ասել` հայկակա՞ն օպերա եմ բեմադրելու, թե՞ արտասահմանյան:


Ճեպազրույցը`
Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆԻ

Դիտվել է՝ 1650

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ