Իրանը պատրաստվում է հակահարված տալ Միացյալ Նահանգներին Մերձավոր Արևելքում՝ հաղորդել է Իսլամական հեղափոխության պահապանների կորպուսի Telegram ալիքը։ Ավելի վաղ հաղորդվել էր, որ «ամերիկացիները սխալ հաշվարկներ են արել», քանի որ Իրանը նախկինում տարհանել էր բոլոր նյութերը երեք միջուկային օբյեկտներից, որոնք հարված էին ստացել ԱՄՆ-ի կողմից։               
 

«Մտահղացումից իրականացում»

«Մտահղացումից  իրականացում»
29.04.2016 | 09:14

Այս ոչ այնքան սովորական խորագրով ցուցահանդեսը կազմակերպվել էր Երևանի գեղարվեստի պետական ակադեմիայի «Ալբերտ Թովե Բոյաջյան» պատկերասրահում և նվիրված էր ճանաչված նկարիչ Գրիգոր Աղասյանի ծննդյան 90-ամյակին: Ցուցահանդեսը կազմակերպել էին նկարչի դուստրն ու թոռնուհին՝ արվեստաբան, Հայաստանի ազգային պատկերասրահի գրաֆիկայի բաժնի վարիչ ՄԱՐԻՆԱ ՀԱԿՈԲՅԱՆԸ:

-Զարմացնում է, նախ, մտահղացումը. վաստակավոր նկարչի շուրջ 60-ամյա ստեղծագործական կյանքն այսօր ներկայանում է անսովոր ձևաչափով:
-Մենք չցանկացանք քայլել տրորված ճանապարհով ու հետահայաց ներկայացնել Աղասյանի արվեստը: Եվ չսխալվեցինք:
-Այո, չեք սխալվել, հաջողված ցուցադրություն է: Դասական-ավանդականը բացակայում է, սակայն լավ է մատուցվել ոչ այնքան ծանոթ Աղասյանը:
-Նա բավական հայտնի է որպես «Հին Երևանի նկարիչ» և որպես փոքրադիր էտյուդի վարպետ: Վաղ շրջանից նկարել է Երևանն իր տիպական ու անկրկնելի կոլորիտով, շատ փողոցներ ու նրբանցքներ, որոնք, ցավոք, արդեն չկան: Այս անգամ որոշեցինք ցուցահանդեսում ընդգրկել նկարչի միայն գրաֆիկական աշխատանքները: Գիտեք, շատ աշխատանքներ հայտնաբերել ենք ուղղակի թաքստոցներից, այս, կարելի է ասել, «մինիատյուր» պատկերները, որոշ անծանոթ աշխատանքներ և այլն:
-Բնութագրիր Գրիգոր Աղասյանին որպես հետսարյանական շրջանի վարպետներից մեկին:
-Փորձեմ: Յուրաքանչյուր նկարչի տեղն ու դերը արվեստի պատմության մեջ գնահատելիս նախ փորձում ես հասկանալ, թե ինչ է տվել նա, որ չի տվել ուրիշ մեկը, այդպես, առանձնացնել է պետք Աղասյանի «Հին երևանյան շարքը»: Նա ստեղծել է մեծածավալ բազմաֆիգուր կոմպոզիցիոն կտավների մի ոչ փոքրաթիվ շարք՝ հին Կոնդն իր հին թաղամասերով ու նեղլիկ փողոցներով, Աբովյան ու Ալավերդյան փողոցների հին բակերն ու մասունք շինությունները, կենցաղն ու նիստուկացը և այլն: Առհասարակ, բազմապլան վարպետ էր՝ հավասարազոր ամուր թե՛ որպես գեղանկարիչ, թե՛ որպես գրաֆիկ:
-Եթե հիշում ես, «Կերպարվեստ» պարբերականում տարիներ առաջ տպագրվեց արվեստաբան Զարա Մալոյանի աննախադեպ նյութը՝ «Рисунки из «той папки»-запретный плод в творчестве Григора Агасяна»:
Նկարչի դուստրը՝ Տիգրանուհի Աղասյանը, պատմում է, որ 1992-ին Աղասյանին են դիմել անգլիացի հավաքորդները (ովքեր երկար տարիներ ուսումնասիրել են նրա աշխատանքները և դրանցից շատերը ձեռք բերել) բավականին անսպասելի առաջարկով՝ նկարազարդել անտիկ աշխարհի հռչակավոր գրող Ապուլեուսի «Ոսկյա ավանակ» էրոտիկ վեպը:
-Մահից առաջ նա խնդրեց գտնել «այն թղթապանակը»: Մենք փնտրեցինք և գտանք: Թղթապանակում կար շուրջ 80 էրոտիկ բնույթի օֆորտ, էսքիզ, որոնք եզակի են ոչ միայն հայ, այլև խորհրդային կերպարվեստում:
Նա, իսկապես, զարմանալի նկարիչ էր, զարմանալի կենսախինդ մարդ:

Վրեժ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 2207

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ