Իրանը պատրաստվում է հակահարված տալ Միացյալ Նահանգներին Մերձավոր Արևելքում՝ հաղորդել է Իսլամական հեղափոխության պահապանների կորպուսի Telegram ալիքը։ Ավելի վաղ հաղորդվել էր, որ «ամերիկացիները սխալ հաշվարկներ են արել», քանի որ Իրանը նախկինում տարհանել էր բոլոր նյութերը երեք միջուկային օբյեկտներից, որոնք հարված էին ստացել ԱՄՆ-ի կողմից։               
 

Եպիսկոպոսաց ժողով Էջմիածնում

Եպիսկոպոսաց ժողով Էջմիածնում
25.09.2013 | 17:44

Ինչպես հայտնում է Մայր աթոռի մամլո ծառայությունը` սեպտեմբերի 24-ին Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում բացվեց Հայաստանյայց առաքելական սուրբ եկեղեցու եպիսկոպոսաց ժողովը: Ժողովի բացման հանդիսավոր արարողությանը մասնակցել է Հայաստանի նախագահ Սերժ Սարգսյանը:

Ժողովին մասնակցելու համար աշխարհի տարբեր ծայրերից Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածին են եկել մեր եկեղեցու բոլոր թեմերի առաջնորդներն ու պատվիրակները` թվով 62 բարձրաստիճան հոգևորական։ Ամենայն հայոց կաթողիկոս Գարեգին Երկրորդի և Մեծի Տանն Կիլիկիո կաթողիկոս Արամ Առաջինի գլխավորությամբ քննարկելու են մի շարք օրախնդիր հարցեր: Եպիսկոպոսաց նման համահավաք ժողով, ըստ մեր հոգևոր հայրերի, տեղի է ունեցել 600 տարի առաջ:
«Հոգու բերկրությամբ ողջունում ենք ձեզ Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում: Նշանավոր օր է այսօր բոլորիս համար: Առաջին անգամ եպիսկոպոսաց ժողով է գումարվում Ամենայն հայոց կաթողիկոսության և Մեծի Տանն Կիլիկիո կաթողիկոսության եպիսկոպոսաց դասի մասնակցությամբ»,- բացելով ժողովը, ասաց Վեհափառ Հայրապետ Գարեգին Երկրորդը:
Ժողովի մասնակիցներին ողջույնի խոսք ուղղեց նախագահ Սերժ Սարգսյանը` վերհիշելով այն կարևորագույն առաքելությունը, որ դարեր շարունակ կատարել է մեր եկեղեցին մեր ժողովրդի և մեր հայրենիքի համար. «Հիրավի դարակազմիկ իրադարձության ականատեսն ենք դառնում: Հանգամանքների բերումով դարեր շարունակ, մասնավորապես վերջին վեց հարյուրամյակում, հնարավոր չի եղել գումարել Հայոց եկեղեցու եպիսկոպոսաց դասի ժողով: ՈՒրախությամբ պետք է արձանագրեմ, որ այժմ հնարավորություն է ստեղծվել հաղթահարելու այդ հիմնախնդիրը»: Սերժ Սարգսյանը նաև վստահություն հայտնեց, որ ժողովը «կազդարարի նոր առաջընթաց հայոց հոգևոր կյանքում և թույլ կտա համայն հայությանը նոր եռանդով ու լիցքով լծվել ազգային իղձերի իրականացմանը»:
Մինչև սեպտեմբերի 27-ը ներառյալ շարունակվելիք եպիսկոպոսաց ժողովի ծրագիր-օրակարգում նշված է, մասնավորապես, երկու հարց. Ցեղասպանության զոհերի սրբադասման հարցը և Սուրբ մկրտության ծիսական կանոնական արարողակարգին առնչվող խորհրդի փաթեթը:
«Եպիսկոպոսը Աստծո տնտեսն է, ասում է սուրբ Պողոս առաքյալը, և «խնամ տանի Եկեղեցւոյ, որ է քաղաք Աստուծոյ», հավելում է սուրբ Գրիգոր Տաթևացի մեծ վարդապետը: Այս պատասխանատվությամբ եպիսկոպոսաց սույն ժողովը պիտի քննարկի և որոշումներ կայացնի մկրտության ծեսի և սրբադասման կանոնի և այս համատեքստում` Հայոց ցեղասպանության զոհերի սրբադասման օրակարգային հիմնական հարցերի վերաբերյալ: Մկրտության ծեսի միօրինակության ապահովման և սրբադասման կանոնի հաստատման ուղղությամբ հետևողական աշխատանք են իրականացրել Ամենայն հայոց հայրապետության և Մեծի Տանն Կիլիկիո Կաթողիկոսության համատեղ հանձնախմբերը»,- շեշտեց Գարեգին Երկրորդը:
Մեծ եղեռնի զոհերի սրբադասմանն իր խոսքում անդրադարձավ նաև Հայաստանի նախագահը. «Հայոց ցեղասպանության 100-րդ տարելիցի նախաշեմին մեր ողջ ժողովուրդը շարունակում է իր «ոչ»-ը հնչեցնել մարդկության դեմ հանցագործություններին: Դա մեր պարտքն է մեր նախնիների, մեր անմեղ զոհերի և ամբողջ մարդկության հանդեպ, որպեսզի ապագայում հնարավոր լինի կանխել նոր ցեղասպանությունների կրկնությունը: Այս օրերին Սիրիայում շարունակվում է կործանարար քաղաքացիական պատերազմը, որը դարձավ սիրիահայ համայնքի ծանրագույն փորձությունը: Սիրիայում կատարվողը մեր ամենամեծ ցավն է և մեր ամենօրյա թիվ մեկ մտահոգությունը: Սիրիայի ժողովուրդը հայերիս համար ամենածանր պահին գրկաբաց ընդունեց ցեղասպանությունից մազապուրծ եղածներին և իր ունեցածը կիսեց մեզ հետ: Մենք ցանկանում ենք, որ ստեղծված իրավիճակի համար հնարավորինս արագ քաղաքական հանգուցալուծում գտնվի և դադարեցվի արյունահեղությունը մեր բարեկամ երկրում»: Բացի օրակարգային նշված հարցերից, ժողովը կքննարկի նաև Հայ եկեղեցու այժմեական մարտահրավերները:
Մեծի Տանն Կիլիկիո կաթողիկոս Արամ Առաջինը իր խոսքում ներկայացրեց իր պատկերացումն ու տեսլականը եկեղեցական բարեփոխումների մասին. «Ի՞նչ կը հասկնանք «բարեկարգութիւն» ըսելով.- սոսկ անցեալի աւանդութեանց վերականգնո՞ւմը, մեր եկեղեցւոյ ծիսական կարգին վերադասաւորո՞ւմը կամ կրճատո՞ւմը, լոկ լեզուի փոփոխութիւնը, եւ կամ ծիսական նոր համակարգի մը հաստատումը` մեր կեանքին ներկայ դրուածքին պատշաճող: Մեր հայեցողութեամբ, բարեկարգութիւնը ըստ էութեան պէտք է ըմբռնել որպէս եկեղեցւոյ կեանքին ու մտածողութեան, վկայութեան ու առաքելութեան վերարժեւորումը, վերանորոգումը ու վերակենսաւորումը: Արդարեւ, եկեղեցին կը վերածուի թանգարանի, եթէ չվերանորոգուի»:

Դիտվել է՝ 1887

Մեկնաբանություններ